دانلود کتاب صوتی سقوط شادی بخش با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سقوط شادی بخش اثر ها جین

دانلود و خرید کتاب صوتی سقوط شادی بخش

نویسنده:ها جین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی سقوط شادی بخش

کتاب صوتی سقوط شادی بخش مجموعه داستانی جذاب از ها جین با ترجمهٔ علی هداوند و صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است. 

درباره کتاب سقوط شادی بخش

سقوط شادی‌ بخش مجموعه داستان‌های کوتاهی از نویسنده مشهور چینی - آمریکایی، ها جین است. او پس از مهاجرت به ایالات متحده رشته زبان انگلیسی را تا مدرک دکترای نویسندگی خلاق ادامه داد و تمام آثار خود را به زبان انگلیسی منتشر کرد. اما بیشتر داستان‌های او در چین و بیشتر در شهر خیالی موجی اتفاق می‌افتد. جین تاکنون دو بار برای رمان‌های «انتظار» و «آشغال جنگ» جایزه کتاب ملی امریکا و پن/فاکنر را از آن خود کرده است.

مضمون ۱۰ داستان‌ کوتاه این مجموعه، دل‌مشغولی‌ها و گرفتاری‌های روزمره زندگی و مشکلات اجتماعی در دنیای متمدن است. ها جین در اغلب داستان‌هایش جامعه چین را نقد می‌کند.

او با دریافت این جایزه در ردیف نویسندگان معروف دیگری همچون «فیلیپ راث» و «جان ادگار وایدمن» قرار گرفت که تاکنون دو بار موفق به دریافت این جایزه معتبر ادبی به ارزش ۱۵ هزار دلار شده‌اند. «تازه داماد»، «در دریاچه»، «مجنون» و «یک زندگی آزاد» از دیگر آثار این نویسنده است. کتاب‌های «دیوانگی»، «انتظار» «سقوط شادی‌بخش» و چند داستان کوتاه او، تاکنون به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

شنیدن کتاب سقوط شادی بخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سقوط شادی بخش

«سوپریا پیش از اینکه با گروه فیلم راهی تایلند شود، مراقبت از طوطی خود را که از یکی از دوستانش هدیه گرفته بود به فن‌لین سپرد. فن‌لین هرگز از دوست‌دخترش نپرسید طوطی مال چه کسی بوده، اما اطمینان داشت صاحب بوری، یعنی همان طوطی، مرد بوده. می‌دانست سوپریا پیش از او دوست‌پسرهای زیادی داشته. یک هنرپیشهٔ زیبای هندی همیشه نگاه‌های تحسین‌کننده‌ای را به خود جلب می‌کند. هر وقت سوپریا از نیویورک دور می‌شد، این فکر که او با مرد دیگری روی هم بریزد فن‌لین را رها نمی‌کرد.

چندین بار به اشاره به او فهمانده بود که قصد خواستگاری از او را دارد، اما سوپریا دم به تله نداده و یا گفته بود پیش از اینکه ۳۴ ساله شود زندگی هنری‌اش تمام خواهد شد و او باید این پنج سال باقیمانده را بقاپد و فیلم‌های بیشتری بازی کند. درحقیقت او هیچ وقت نقش اصلی بازی نکرده بود و همیشه در نقش‌های دوم ظاهر می‌شد. کاش اصلاً فیلم بازی نمی‌کرد، آن وقت می‌توانست همسر یا مادری واقعی باشد.

فن‌لین زیاد با بوری، این طوطی دم‌سفید صورتی، میانهٔ خوبی نداشت و نمی‌گذاشت وارد استودیوِ موسیقی او شود. سوپریا هر وقت به سفر می‌رفت بوری را به پرورشگاه حیوانات می‌سپرد؛ اما اگر سفرش دو ـ سه‌روزه بود، او را با آب و غذای کافی در قفس حبس می‌کرد؛ اما این بار سفرش طولانی بود و قرار بود سه ماه در خارج بماند؛ این بود که از فن‌لین خواهش کرد مراقبت از طوطی را به عهده بگیرد.

برخلاف بعضی طوطی‌ها، بوری حرف نمی‌زد، آن‌قدر ساکت بود که فن‌لین فکر می‌کرد لال است. شب‌ها در قفسی که شبیه یک لامپ بود و روی پایه‌ای قرار داشت، نزدیک پنجره می‌خوابید. روزها روی لبهٔ پنجره یا بالای قفس می‌نشست و از نور آفتاب که به نظر می‌رسید رنگ پرهایش را برده، کیف می‌کرد.

فن‌لین می‌دانست بوری ارزن دوست دارد و چون در شهر فلاشینگ فروشگاه مخصوص مواد غذایی حیوانات خانگی را بلد نبود، رفت به سوپر هونگ‌کنگ و یک کیسه ارزن خرید. گاهی از چیزهایی که خودش می‌خورد، مانند برنج، نان، سیب، هندوانه یا انگور، به طوطی هم می‌داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان