دانلود کتاب صوتی معادله جادویی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معادله جادویی اثر هال الرود

دانلود و خرید کتاب صوتی معادله جادویی

نویسنده:هال الرود
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معادله جادویی

کتاب صوتی معادله جادویی نوشتهٔ هال الرود است و با ترجمهٔ رضا اردلان و صدای مصطفی طالبیان مقدم در نشر شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب معادله جادویی است. 

درباره کتاب صوتی معادله جادویی

بخشی از ما وقتی برای اولین ‌بار هدفی خاص را در ذهنمان مجسم می‌کنیم، شاید برای قوت ‌قلب‌ دادن به خودمان می‌گوییم: «همه چیز ممکن است». این جمله‌ای است که بیشتر از هر چیز دیگر به دلمان می‌نشیند و آن را بارها از زبان افراد موفق شنیده‌ایم. وقتی بدون فکرکردن به موانع و شکست‌های اجتناب‌ناپذیر در مسیر رسیدن به اهدافمان این جمله را تکرار می‌کنیم، آن‌چنان قدرتی همه‌ٔ وجودمان را می‌گیرد که توصیف‌ناپذیر است. بااین‌حال، فقط با گفتن اینکه هیچ ‌چیزی غیرممکن نیست نمی‌توان به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید، برسید. در حقیقت، بیان‌ کردن این جمله به‌تنهایی قابلیت این را ندارد که رؤیاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. 

قطعه پازل گمشده‌ای که آرزوها را به واقعیت تبدیل می‌کند «معادله‌ معجزه» نام دارد؛ یعنی فرمولی که با کمک آن بتوان یک‌بار برای همیشه معجزه‌ای بزرگ در زندگی‌تان ایجاد کرد. آنگاه شاید دیگر لازم نباشد بارهاوبارها جملات تأکیدی مثبت را برای بیدار کردن ضمیر ناخودآگاهتان تکرار کنید. این خلاصهٔ ‌ کتاب برای کسانی است که می‌خواهند با واقعیت زندگی روبه‌رو شوند و درعین‌حال به وقوع معجزه دلخوش هستند.

تمام پدیده‌های عالم هستی بر اساس نظم پایه‌ریزی شده است؛ از حرکت زمین و سیارات گرفته تا بارش برف‌وباران. حتی حیوانات درنده نیز بر اساس نظمی خاص اقدام به شکار می‌کنند. هیچ شیری برای خوراک بیشتر، آهوی بیشتری شکار نمی‌کند. تنها موجودی که خود را از نظم جهان جدا کرده است، ما انسان‌ها هستیم. موفقیت‌های یک‌شبه، پول‌دار ‌شدن ۳۰ روزه و یا اصلاح روابط در یک دقیقه، انتظاراتی است که انسان‌ها از وقایع پیرامون خود دارند. زندگی واقعی نیز همانند نظم موجود در هستی، پیرو قانون و نظمی پایدار است که در سایه آن می‌توان زندگی موفقی را برای خود رقم زد. با این خلاصه‌ٔ ‌کتاب همراه باشید تا بیشتر در مورد معادله معجزه بدانید.

شنیدن کتاب صوتی معادله جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان