دانلود کتاب صوتی تمرکز با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمرکز اثر دنیل گلمن

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرکز

نویسنده:دنیل گلمن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تمرکز

خلاصه‌کتاب صوتی تمرکز نوشتهٔ دنیل گلمن و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی تمرکز

چگونه با تمرکز، موفقیت‌های بزرگ را شکار کنید؟

آیا می‌توانید به‌ خوبی روی مسائل مهم زندگی‌ خود تمرکز کنید؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که حواس‌پرتی‌های روزمره تا چه اندازه شما را از بهبود مهارت‌ها، انجام بهتر کارها و داشتن یک زندگی رضایت‌بخش عقب انداخته‌ است؟

در زندگی پیشرفتهٔ امروزی، عوامل بسیاری وجود دارند که می‌توانند حواس شما را از کارهای مهم پرت کنند؛ عواملی چون گوشی‌ هوشمند، پیام‌های الکترونیکی و یا حتی ساعت‌ها فکرکردن به اینکه تعطیلات خود را کجا بگذرانید! اگر به این عوامل اجازه دهید تمرکزتان را از بین ببرند، دیگر نمی‌توانید کارهای خود را سر وقت و به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

دنیل گُلمن در کتاب خود به نام «تمرکز» به تعریف ظریف‌تری از مفهوم تمرکز اشاره می‌کند. این کتاب یک دفترچه‌ راهنما برای برخورداری از یک زندگی متمرکز و رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای است. با این راهکارها توجه بیشتری نسبت به خودتان، دیگران و پدیده‌های بزرگ‌تری چون زمین و آینده ساکنین آن نشان خواهید داد.

به کمک آموزه‌های کتاب تمرکز و انجام تمرین‌های ذهنی، مثبت‌اندیشی و سایر موارد می‌توانید تمرکزتان را افزایش دهید و در همه‌ٔ جنبه‌های زندگی‌ به بهترین نحو عمل کنید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی تمرکز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه‌کتاب صوتی را به آن‌ها که می‌خواهند تمرکز خود را بالا ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی تمرکز

«حتماً شما نیز مانند بسیاری از افراد دیگر که تلفن همراه دارند، چنین تجربه‌ای داشته‌اید: تلفن همراهتان را کنار می‌گذارید و به سراغ آن نمی‌روید، اما پس از مدتی میل شدیدی پیدا می‌کنید که آن را بردارید و ببینید که آیا پیام یا ایمیل جدیدی برایتان آمده است یا نه. بسته به میزان وابستگی‌تان به تلفن همراه، ممکن است این حس پس از چند دقیقه یا چند ساعت در شما ایجاد شود.

اگر تسلیم این نیرو شوید و به سراغ گوشی خود بروید، اما ببینید که هیچ پیام جدیدی ندارید، احساس سرخوردگی و نارضایتی می‌کنید. این نیروی قدرتمند حواس شما را از انجام کاری که مشغولش هستید، پرت می‌کند؛ دقیقاً مانند دانشجویی که کتابی را برای مطالعه باز می‌کند، اما هر ۲۰ دقیقه یک‌بار سری به موبایل خود می‌زند!

دنیای امروز پر از عوامل حواس‌پرتی است. اغلب افراد نیز تسلیم نیرویی می‌شوند که باعث می‌شود دائماً توجهشان را از چیزی به چیز دیگر معطوف کنند و نتوانند روی کار اصلی خود تمرکز کنند. اما علیرغم تمام محرک‌ها و عوامل حواس‌پرتی فراوانی که در همه جا وجود دارند، هنوز هم می‌توانید با استفاده از بعضی روش‌های خاص، بر موضوع مشخصی تمرکز کنید. در واقع آنچه به آن نیاز دارید، توجه گزینشی است.

هرچه اراده شما در انتخاب کاری که می‌خواهید روی آن تمرکز کنید، قوی‌تر باشد، بهتر می‌توانید عوامل بالقوه حواس‌پرتی را نادیده بگیرید و غرق کارتان شوید.»

نظرات کاربران

امیر
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

سلام ...اصلا راجع به تمرکز نبود

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان