دانلود کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست با صدای اشكان فتولی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست اثر باب برگ

دانلود و خرید کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

معرفی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست نوشتهٔ باب برگ و ترجمهٔ نگار عربلو است. اشكان فتولی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم؟ کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست به پاسخ این پرسش پرداخته است. این اثر را کتابی فوق‌العاده در زمینهٔ روان‌شناسی و روابط اجتماعی دانسته‌اند که در سال ۲۰۱۳ میلادی به چاپ رسید. تحت‌تأثیر قراردادن مردم و کسب موافقت و علاقهٔ آن‌ها برای انجام کاری که از آن‌ها می‌خواهیم، معمولاً دشوار است. بسیاری از ما برای اینکه به نتیجهٔ مطلوبمان برسیم، از چرب‌زبانی و حقه‌بازی استفاده می‌کنیم. با اینکه این کار نتیجه‌ای کوتاه‌مدت برای ما دارد و کارمان را راه می‌اندازد، باعث ایجاد احساسات منفی در مخاطبمان می‌شود. این مسئله رابطهٔ بین ما و آنان را ضعیف می‌کند. کتاب صوتی حاضر به ما روشی را آموزش داده است که علاوه بر تحت‌تأثیر قراردادن مردم و جلب نظر آنان برای انجام کارها، حس مثبتی در آنان به وجود آوریم. این روش در نهایت باعث می‌شود این ارتباط برای طرفین سودمند باشد. نویسنده مخاطب خود را دعوت می‌کند که در موقعیت‌های مختلف، احساسات خود را کنترل کند، تفاوت‌های افراد در باورهایشان را درک کند، برای مخاطب خود ارزش و شخصیت قائل شود و با دلسوزی با دیگران صحبت کند. در این کتاب «اصل نفوذ» از کتاب «بلندپرواز» به قلم باب برگ نیز بررسی شده است.

شنیدن کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

«آیا همدلی صرفاً این است که خود را جای شخص مقابل قرار دهیم؟ نه دقیقاً. حتی اگر در تجربه‌ی فرد دیگری سهیم باشیم، نظام اعتقادیِ فردی، شخصیت‌ها، اعتقادات و انواع مختلف پیش‌زمینه‌ها باعث می‌شوند واکنش هر فرد حتی به تجارب مشترک، متفاوت باشد.

خوشبختانه، برای انتقال همدلی نیازی به درک دقیق احساس آن‌ها نیست. همه‌ی آنچه به آن نیاز دارید این است که نشان دهید درک می‌کنید آن‌ها چیزی را احساس می‌کنند؛ چیزی که برای آن‌ها ناراحت‌کننده است و اینکه آن جا هستید تا به آن‌ها برای غلبه کردن بر آن حس کمک کنید.

احساس و انتقال همدلی با فرد دیگر، همچون درایت، مهارتی است که می‌توانید در آن پیشرفت کنید. این مهارت برای تبدیل شدن به یک فرد بی‌نهایت بانفوذ اهمیتی حیاتی دارد و ما درمورد این دو ویژگی باهم صحبت می‌کنیم، زیرا آن‌ها اغلب با یکدیگر مرتبط هستند. شما هنگامی‌که واقعاً با وضعیتی که شخص دیگری در آن قرار دارد همدلی می‌کنید طبیعتاً درایت نشان خواهید داد؛ و صحبت کردن با درایتْ همدلی شما را به آن شخص منتقل می‌کند.

در بخش شش، به فوت‌وفن تبدیل شدن به یک برقرارکننده‌ی ارتباط بادرایت و همدل خواهیم پرداخت که اصل نهایی و اساسی در جعبه‌ابزار اوج نفوذ است. اینکه چگونه گفت‌وگویی را شروع کنید تا آنچه را که می‌خواهید به‌دست آورید، چگونه برای شخص دیگر عذر و بهانه بیاورید، چگونه بی‌آنکه به رابطه لطمه بزنید نه بگویید، چگونه بامتانت و آرامش با فردی مزاحم رفتار کنید و بسیاری از جنبه‌های دیگر این مهارت را در این بخش خواهید آموخت.»

نظرات کاربران

6675551
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

بسیار عالی وکاربردی تامل در کارهای روزمره وکمک کردن برای کار وکسب ومدیریت گوینده خوب همه چی عالی

زمان

۷ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان