دانلود کتاب صوتی سرسختی در رابطه با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرسختی در رابطه اثر جان گوردون

دانلود و خرید کتاب صوتی سرسختی در رابطه

معرفی کتاب صوتی سرسختی در رابطه

کتاب صوتی سرسختی در رابطه نوشته جان گوردون و کاترین گوردون و با ترجمه ثریا رضایی و صدای معصومه عزیزمحمدی و محسن زرآبادی‌پور در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب داستانی واقعی با درس‌هایی برای باهم ماندن، باهم رشد کردن و باهم موفق شدن است. 

درباره کتاب سرسختی در رابطه

در زندگی مشترک همیشه مشکلات و تناقض وجود دارد، ولی اگر هر دو طرف به اثربخشی و ثبات رابطه متعهد باشند، نه تنها بیشتر کنار هم می‌مانند، بلکه در طول مسیر هم متوجه چیزهای زیادی در مورد خودشان می‌شوند، درس‌های مهمی از زندگی یاد می‌گیریند، همچنین به فردی بهتر و تیم قوی‌تری هم تبدیل می‌شوند. یک تیم از افراد مختلف تشکیل می‌شود و روابطی که انها با هم دارند، ثبات و پیشرفت تیم‌شان را مشخص می‌کند. فقط باید توی رابطه‌تان ثبات ایجاد کنید تا ادامه پیدا کند.

وقتی دو فرد ناکامل در کنار هم قرار می‌گیرند، باید روی نقاط ضعف خودشان کار کنند تا به یک نقطه قوتِ مشترک برسند. این دستاورد اتفاقی رخ نمی‌دهد، بلکه یک فرایند است.

نویسنده در کتاب صوتی سرسختی در رابطه با شرح زندگی خود، عوامل موثر در ثبات و پایداری ازدواج را بررسی می‌کنند. آنها درس‌هایی که در زندگی یاد گرفته‌اند را به اشتراک می‌‌گذارند تا زوج‌های دیگه در داشتن یه رابطه و ازدواج موثر و موفق کمک کنند و هریک از دیدگاه خود مشکلات را بررسی می‌کنند.

شنیدن کتاب سرسختی در رابطه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی مشترک خوب و شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
۱۵,۵۰۰
۵۰%
تومان