دانلود کتاب صوتی نیروی سکون با صدای وحید مرتضوی کیاسری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی سکون اثر اکهارت  تله

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی سکون

نویسنده:اکهارت تله
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیروی سکون

کتاب صوتی نیروی سکون نوشتهٔ اکهارت تله و ترجمهٔ لیلی پسندیده است. وحید مرتضوی کیاسری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نیروی سکون

اکهارت تله در کتاب صوتی نیروی سکون بیان کرده است که مهم‌ترین درس‌های حیات در سکوت نهفته‌اند و اگر به دنبال درک چیستی واقعی‌ خود هستیم، باید گاهی از هیاهوی زندگی دور شویم. اکهارت تله معتقد است که درون هر انسان،‌ دریاچه‌ای عمیق از خرد پنهان شده و سنگ‌ریزه‌های دنیای بیرون قادر نیستند آرامش آن را بر هم زنند. همین بصیرت، دانش یا فطرت است که به ما می‌گوید که چه کسی هستیم، از زندگی چه می‌خواهیم و مسئولیت ویژه‌ٔ ما در زندگی چیست. ما اگر قادر به شنیدن نجواهای این دریاچه نباشیم ارتباط با خودمان را از دست می‌دهیم. هر انسانی از خودش محروم شود، دیگر توانایی ارتباط با جهان بیرون برایش غیرممکن است. می‌توان به‌جای دریاچه از تمثیل‌های دیگری برای واقعیت خود استفاده کرد، اما کلید رسیدن به تمامی آن‌ها سکون است. اکهارت تله به شنوندهٔ این کتاب تأکید می‌کند که افکاری که پس از خاموشی صداهای بیرون داریم اصیل‌ترین و حقیقی‌ترین بخش وجود هر فرد هستند. این صداهای قدرتمند بر پایه‌ٔ بخش معنوی‌ انسان بنا شده‌اند و می‌توانند او را نجات دهند. نویسنده یادآور می‌شود که آموزه‌های این کتاب برگرفته از دین یا مذهب خاصی نیستند.

شنیدن کتاب صوتی نیروی سکون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند راهکارهای دورشدن از تنش را فرا بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نیروی سکون

«هر زمان که تونستی به درون خودت نگاهی بنداز و بررسی کن که آیا به صورت ناخودآگاه تضادی بین درون و بیرونت داری؟ و بررسی کن که بین شرایط بیرونی خودت در اون لحظه و جایی که هستی، فردی که کنارته، کاری که انجام میدی و افکار و احساساتت، تضادی وجود داره؟ می‌تونی بفهمی ایستادن درونی در مقابل اونچه که هست، چقدر دردناک؟! وقتی اینو متوجه بشی می‌فهمی که اکنون این آزادی رو داری که از این درگیری بیهوده و این وضعیت جنگی بیرونی دست بکشی.

اگر بخوای در اون لحظه واقعیت درونی خودتو به صورت شفاهی بیان کنی، چند بار در روز نیازه که بگی: «نمی‌خوام جایی که هستم باشم»؟ چه حسی داری وقتی نمی‌خوای جایی که الان هستی باشی؟ ترافیک، محل کارت، سالن فرودگاه یا افرادی که با اونا هستی. برخی مکان‌ها محیط خوبی برای پیاده‌روی هستن و این کار ممکنه براتون مناسب‌ترین کار باشه. بااین‌حال، در بسیاری از موارد، بیرون رفتن یه گزینه نیست. در تمام این موارد جمله‌ی «دوست ندارم اینجا باشم»، نه‌تنها بی‌فایده، بلکه ناکارآمد هم هست.»

معرفی نویسنده
عکس اکهارت  تله
اکهارت تله
آلمانی | تولد ۱۹۴۸

اکهارت تله رهبری معنوی و نویسنده‌ی مشهور آلمانی است که بیشتر به خاطر نخستین کتابش، نیروی حال شناخته می‌شود. تله کتاب‌های معروف دیگری از جمله یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نوشته است. پس از گذراندن دوره‌‌ای کوتاه از افسردگی، تله دچار تحولی درونی شد و از جامعه احساس بیگانگی کرد؛ او به دگرگونی و آرامشی روحی دست یافت که در ادامه‌ی زندگی‌ نیز با او همراه بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان