دانلود کتاب صوتی قدرت استرس با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت استرس اثر روبین اسپونر

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت استرس

معرفی کتاب صوتی قدرت استرس

کتاب صوتی قدرت استرس نوشتهٔ روبین اسپونر و ترجمهٔ آرزو خسروپور است. گویندگی این کتاب صوتی را فرزانه فایزی انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد استفاده از پتانسیل استرس برای تحقق‌بخشیدن به رؤیاها.

درباره کتاب صوتی قدرت استرس

کتاب صوتی قدرت استرس (The Benefits of Stress) از پتانسیل استرس برای تحقق‌بخشیدن به رؤیاها سخن گفته است. می‌دانید که استرس یکی از ناتوان‌کننده‌ترین آسیب‌های دنیای مدرن ما است. این عامل مخرب در واقع شادی را در زندگی ما خفه می‌کند؛ درحالی‌که هزینهٔ مالی درمان آن بسیار است. تبلیغات مختلف راه‌هایی را برای رهایی از استرس به ما نشان می‌دهد، تلویزیون به ما می‌گوید چه راهکارهایی را باید دنبال کنیم و روزنامه‌نگاران به ما توصیه می‌کنند که چگونه سالم و شاد بمانیم. از طرفی ریزش بهمن اطلاعات بر استرس ما می‌افزاید؛ زیرا مبتلایان به‌دنبال راه‌های مؤثری برای تسکین درد خود هستند. روبین اسپونر راهنمایی برای مدیریت استرس در زندگی روزانه ارائه کرده که به ما کمک می‌کند نه‌تنها از شر آسیب‌های این احساس مخرب خلاص شویم، بلکه از پتانسیل آن برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی بهره ببریم.

کتاب صوتی قدرت استرس کمک می‌کند تا در مواجهه با استرس، رویکردی علمی و کاربردی را پیش بگیریم. گفته‌اند که چه به مرحلهٔ نهایی تأثیرپذیری از استرس رسیده باشیم و چه نرسیده باشیم، شنیدن این کتاب، تصویر شفافی از طرز کار استرس در بدن به ما ارائه می‌دهد تا آگاهانه با آن مقابله کنیم، از سازوکار قلمروی ذهنمان اطلاع داشته باشیم، قدرت تأثیر عوامل محیطی بر استرسمان را بشناسیم و راه‌های کنترل افکارمان را نیز یاد بگیریم. علاوه‌بر این‌ها، تکنیک‌هایی برای مهار ابعاد مختلف استرس نیز به ما آموزش داد شده که اگر انجام آن‌ها را مانند یک روتین منظم و مداوم تا ۲۱ روز ادامه دهیم، علاوه‌بر خودمان دیگران نیز متوجه تغییرات شگرف ما در بالارفتن میزان بهره‌وری و داشتن آرامش خاطر خواهند شد.

شنیدن کتاب صوتی قدرت استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قدرت استرس

«پاسخ آرام‌سازی به ندرت دوباره فعال می‌شه، چون ما در حال انجام کارهای زیادی هستیم. اگه با ایده‌ای مواجه بشیم که ما رو بترسونه مغز متوجه نمی‌شه که وضعیت لزوماً تهدید‌کننده‌ی زندگی نیست. ضمیر ناخودآگاه ما معتقده که با کمک به ما برای آماده شدن سریع برای رویدادهای خطرناک آینده، به ما لطف می‌کنه. متأسفانه خیلی از مردم این رو نمی‌دونن و اجازه می‌دن ترس‌های ناخودآگاهشون بر زندگی اون‌ها حاکم بشه. از اونجا که می‌ترسن، معتقدن که قادر به انجام خیلی از کارها نیستن. اما در واقع ترس خیلی قدرتمنده و می‌تونه شما رو فلج کرده و رؤیاها و خواسته‌هاتون رو خنثی کنه. استرس شدید ذهن رو گیج می‌کنه و می‌تونه منجر به فروپاشی ذهنی بشه چون مغز تلاش می‌کنه از آسیب رها بشه. از طرفی بهبودی می‌تونه یک روند کند باشه. بنابراین آمیگدال باید آگاهانه با خاموش کردن ترس‌های ما کم بشه. اگه می‌خواهیم زندگی طولانی و شادی داشته باشیم باید یاد بگیریم که از دنیامون جدا بشیم در حالی که سطح استرسمون رو کنترل می‌کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۷۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۷۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
۱۸,۵۰۰
۵۰%
تومان