دانلود کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو! با صدای احسان صمدیار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو! اثر نیل دگر

دانلود و خرید کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو!

نویسنده:نیل دگر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو!

کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو! نوشتهٔ نیل دگر و ترجمهٔ لیلی پسندیده است. گویندگی این کتاب صوتی را احسان صمدیار انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد درآمدزایی در فضای مجازی.

درباره کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو!

کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو! حاوی یک راهنمای کاربردی درمورد جست‌و‌جو و تولید و ارتقای محتوای جذاب با استفاده از ‏چت‌جی‌پی‌تی است که می‌تواند به کسب‌وکار رونق ببخشد و منابع درآمد غیرفعال و پایداری ایجاد کند. اگر کارآفرین یا صاحب کسب‌و‌کار کوچکی هستید و وظایف بی‌شماری دارید، چت‌جی‌پی‌تی کمک می‌کند فقط روی چیزهای مهم تمرکز کنید. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چگونه از فناوری چت‌جی‌پی‌تی برای ایجاد فرصت‌های جدید و صرفه‌جویی در زمان و افزایش سود استفاده کنید. در جایگاه فریلنسر یا بازاریاب دیجیتال یا تولید‌کنندهٔ محتوا، یاد می‌گیرید با چت‌جی‌پی‌تی درآمدتان را افزایش دهید و بهره‌وریتان را بهبود بخشید. کتاب «با ChatGPT میلیونر شو!» نوشتهٔ نیل دگر، اثری است که به چگونگی استفاده از فناوری هوش مصنوعی و به‌ویژه ChatGPT برای دستیابی به موفقیت‌های مالی و کارآفرینی پرداخته است. این کتاب که در جامعهٔ کسب‌وکار و فناوری با استقبال گسترده‌ای مواجه شد، راهنمای جامع و عملی برای کارآفرینان، فریلنسرها و هر کسی است که می‌خواهد از پتانسیل‌های فناوری هوش مصنوعی در عصر دیجیتال بهره ببرد.

شنیدن کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد درآمدزایی در فضای مجازی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی با CHATGPT میلیونر شو!

«کتاب‌های الکترونیکی منبع بزرگی از درآمد غیرفعال هستند اگرچه نوشتنِ اون مستلزم کارهای اولیه‌ی زیادیه. اما یک کتاب الکترونیکی خوب می‌تونه تا سال‌های سال حق تألیف داشته باشه و این روزها با نشر آمازون، بدون اینکه نگران کنار اومدن با دیگر انتشارات قدیمی باشید، می‌تونید کتاب‌تون رو به‌صورت چاپی در دسترس همگان قرار بدید. با این حال نوشتن یک کتاب الکترونیکی خوب، کار راحتی هم نیست. شما باید موضوع مناسب و هدف داشته باشید، تحقیق کنید تا مطمئن بشید که کتاب مدنظر آگاهی‌بخش و معتبر هست، محتوای کتاب‌تون منطقی و قابل پیگیری باشه، محتواتون جالب و چشم‌گیر باشه تا توجه خواننده رو به خودش جلب کنه، به سبکی نگارش شده باشه که برای مخاطب جذاب و خوانا باشه، کتاب رو در دستگاه‌های مختلف فرمت کنید و مطمئن بشید تا قالبش در تمام دستگاه‌ها درست باشه. اون رو اصلاح و ویرایش کنید تا هیچ اشتباه و غلط املایی نداشته باشید. طراحی جلد اون باید در بازار برجسته باشه و برای خواننده‌ها جذاب به نظر برسه. تبلیغات و بازاریابی لازم رو انجام بدید تا به مخاطبِ هدف برسید.»

نظرات کاربران

پانته آ
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

بیخود ترین کتابی که تا به امروز در زندگیم گوش دادم .

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
۱۸,۵۰۰
۵۰%
تومان