دانلود کتاب صوتی من تمرکز هستم با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من تمرکز هستم اثر سوزان ورده

دانلود و خرید کتاب صوتی من تمرکز هستم

نویسنده:سوزان ورده
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی من تمرکز هستم

کتاب صوتی من تمرکز هستم نوشتهٔ سوزان ورده و ترجمه‌شده توسط دپارتمان ترجمهٔ مهرسا و با صدای گروه گویندگان انتشارات مهرساست. انتشارات مهرسا این کتاب صوتی را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب نه‌تنها حرکات یوگا را به کودکان آموزش می‌دهد بلکه نشان می‌دهد که چگونه می‌شود به کمک یوگا در شرایطی که هیچ‌چیز وفق مراد پیش نمی‌رود، آرامش خودمان را حفظ کنیم.

درباره کتاب صوتی من تمرکز هستم

تمرین تمرکز راهی برای مدیریت استرس، رسیدن به آرامش ذهنی و توامندسازیِ بدن و آمادگی برای حضور در جامعه و مشارکت در فعالیت‌های روزمره‌ٔ دنیای پُرمشغله‌ٔ معاصر است. تمرکز به‌عنوان جعبه‌ابزاری شگفت‌انگیز و کاربردی به ما کمک می‌کند دنیای پیچیده‌ٔ اطرافمان را که خیلی بزرگ به‌نظر می‌رسد، به‌خوبی مدیریت کنیم.

برخی از تمجیدها و تحسین‌هایی که از کتاب صوتی من تمرکز هستم شده است:

اسکول لایبری ژورنال (School Library Journal): قلم موزون ورده به خوبی با تصاویر آرامش‌بخش رینولدز در هم آمیخته شده است. دختربچه‌ در این کتاب توضیح می‌دهد که چرا یوگا کار می‌کند و هر حرکت یوگا را با شیوه‌ٔ خودش بیان می‌کند. مثلا وقتی می‌خواهد حرکت قایق را توضیح دهد، می‌گوید: «من می‌توانم سوار بر موج‌های دریا پیش بروم». یا در توضیح حرکت سبد می‌گوید: «من می‌توانم زیبایی را در درونم حس کنم. من پر از گل‌های رنگارنگ هستم». این کتاب کودکان را تشویق می‌کند تا حرکات یوگا را تمرین بکنند. توضیحات تکمیلی نویسنده در انتهای کتاب، نیز ابزار مناسبی برای آموزش یوگا به کودکان است.

بوک‌لیست (Booklist): مربی کتاب‌های یوگای کودک مفاهیم و مزایای بالقوه یوگا را در این کتاب برمی‌شمارد. شانزده تا از حرکات یوگا، به همراه روش انجام آن و ویژگی‌هایش را توضیح می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی من تمرکز هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ساده‌ترین و صادقانه‌ترینی کتابی که درباره‌ٔ یوگا می‌توانید بشنوید همین کتاب است. این کتاب را برای دوستان و کودکان اطرافتان تهیه کنید تا آنها را به یوگا علاقه‌مند کنید.

«من تمرکز هستم» به کودکان نشان می‌دهد که چگونه بدنمان را حرکت بدهیم و ذهنمان را آرام کنیم. به‌قدری این کتاب‌ها ساده هستند که حواس بچه‌ها اصلا پرت نمی‌شود.

درباره‌ سوزان ورده

سوزان ورده (Suzan Verde) با برادر بزرگ‌ترش در محله‌ٔ گرین‌ویچ نیویورک بزرگ شد. او در کودکی، بیشتر اوقات شلوارهای دم‌پا‌ی پاچه‌گشاد با بندشلواری‌ رنگین‌کمانی می‌پوشید و با اسکیت کل محله را متر می‌کرد. همیشه هم چند تا گچ در جیبش برای لی‌لی‌بازی کردن داشت.

خانه‌ٔ آنها پر از کتاب بود، همیشه موسیقی پخش می‌شد و بوی کیک شکلاتی که مادرش برای رستوران‌ محله می‌پخت از خانه می‌آمد. سوزان معمولا داستان می‌نوشت و شعر می‌سرود، او نوشته‌هایش را به خانواده، دوست‌وآشنا و نشریه شعر دبیرستان هم نشان می‌داد. به‌گفته‌ٔ مادرش، سوزان از وقتی که داخل شکم مادرش بود به ادبیات علاقه داشت و این علاقه هیچ‌گاه کم نشد.

عاقبت، او به همپتونز رفت و مدرک کارشناسی تربیت‌مدرس را گرفت و در یک مدرسه‌ٔ ابتدایی غیرانتفاعی معلم شد. او حتی در کنفرانس ادبیات کودک استونی‌بروک شرکت ‌کرد. هرچند که سوزان دیگر معلم دبستان نیست، اما او حالا مدرس یوگا کودکان شده است و باز با کودکان ارتباط دارد.

سوزان هم‌اکنون در شرق نیویورک، در میانه‌ٔ گالری‌های هنری، کتاب‌های مصور و لوگوها با دوقلوهایش، جاشوا و گابریل و دخترش سوفیا زندگی می‌کند. آنها همیشه الهام‌بخش او هستند، چون اجازه نمی‌دهند که او طرز فکر کودکان را از یاد ببرد و کودک درون او را همیشه زنده نگه می‌دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان