دانلود کتاب صوتی راهنمایی‌ های یک راهب برای شاد زیستن (میکروبوک) با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمایی‌ های یک راهب برای شاد زیستن (میکروبوک) اثر مهرنام سپهری

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمایی‌ های یک راهب برای شاد زیستن (میکروبوک)

نویسنده:ژونگ تابتن
گوینده:محمد نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی راهنمایی‌ های یک راهب برای شاد زیستن (میکروبوک)

خلاصه‌کتاب صوتی راهنمایی‌ های یک راهب برای شاد زیستن (میکروبوک) نوشتهٔ ژونگ تابتن و ترجمهٔ مهرنام سپهری و با صدای محمد نظری است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب مدیتیشن در قرن بیست و یکم است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی راهنمایی‌ های یک راهب برای شاد زیستن

ما در حال بمباران شدن هستیم. حتی اگر هیچ بمبی واقعی بر سرمان نبارد. بمبارانِ تماشای افراد خستگی‌ناپذیری که به همه هدف‌هایشان می‌رسند. بمبارانِ حسِ ناکافی بودن.

در این میان، فقط شادی است که گم شده. ما برای شاد زیستن نیاز به راهنمایی داریم. و «راهنمایی‌های یک راهب برای شاد زیستن» این دستورالعمل را به ما می‌دهد.

کتاب صوتی «راهنمایی‌های یک راهب برای شاد زیستن» از آرامش و رهایی از رنج می‌گوید. از پرواز کردن، نامرئی شدن و ذهن‌خوانی و تبدیل‌شدن به ابرقدرت حرف می‌زند. غافل از اینکه شاد بودن در هر زمان و مکان، باعث می‌شود که شما در همه شرایط خونسردی خود را حفظ کنید و این یعنی قدرتی شگفت‌آور. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که با تصاویر آدم‌های خستگی‌ناپذیری که به همه هدف‌هایشان می‌رسند، بمباران می‌شویم و احساس ناقص بودن می‌کنیم. تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی حس ناکافی بودن به ما می‌دهند که باعث می‌شود شادی در عمق جانمان خشک شود و از بین برود.

در این کتاب می‌آموزید که چطور ذهن شادی تربیت کنید، برای به دست آوردن شادی چه کنید و چطور متوجه شوید که چرا در محل‌های نامناسب و با آدم‌های نادرست دنبال شادی هستید.

اگر دلتان می‌خواهد این کتاب را به شکل کامل بخوانید، اما فرصت کافی ندارید، نوین کتاب گویا خلاصه آن را برایتان آمده کرده‌. با شنیدن میکروبوک «راهنمایی‌های یک راهب برای شاد زیستن» در زمانی کوتاه متوجه می‌شوید که نویسنده در این کتاب چه اهدافی را دنبال می‌کرده و نکات اصلی او در این کتاب چیست.

میکروبوک صوتی «راهنمایی‌های یک راهب برای شاد زیستن» نوشتهٔ ژلونگ تابتن با صدای محمد نظری در ۳۶ دقیقه برای شما آماده شده تا در زمانی بسیار کوتاه دستورالعمل‌های لازم را برای شاد زیستن فرا بگیرید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی راهنمایی‌ های یک راهب برای شاد زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه‌کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان