دانلود کتاب صوتی خودت را به فنا نده (خلاصه کتاب) با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت را به فنا نده (خلاصه کتاب) اثر گری‌جان بیشاپ

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت را به فنا نده (خلاصه کتاب)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خودت را به فنا نده (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی خودت را به فنا نده (خلاصه کتاب) نوشتهٔ گری‌جان بیشاپ و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با شنیدن این خلاصه‌کتاب از دنیای خالی بیرون بیایید و در دنیای واقعی زندگی کنید. در این خلاصه کتاب صوتی خواهیم شنید: همه ما در خلوت‌های درونی خود از صداهای سرزنش‌کننده، یک‌نواختی زندگی و دور بودن مسیر موفقیت کلافه شده‌ایم.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی خودت را به فنا نده

 شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند همه ما را که اسیر خودخوری‌ها و قضاوت‌های درونی هستیم و در طول روز صدایی مدام زیر گوشمان زمزمه می‌کند «من هیچ چیز نیستم من خیلی تنبلم من باهوش نیستم و ...» از همهٔ این‌ها خلاص کند. در کتاب صوتی خودت را به فنا نده می آموزیم که بیشتر صداهای درون مغزمان قضاوت درونی است. خودتان را تنبل، بی‌عرضه و ناموفق می‌دانید که چم‌‌وخم زندگی را نمی‌داند و تا موفقیت، راه زیادی دارد. این صدای درونی و سرزنش‌های همیشگی، خصیصه مشترک همه ماست. کمتر کسی پیدا می‌شود که سودای موفقیت و کامیابی نداشته باشد. برای همین است که جان‌گری بیشاپ با تکیه بر همین صداهای درونی یا نحوه اندیشیدن و تاثیر عمیقی که بر ساختار فیزیکی مغز می‌گذارد، کتاب «خودت را به فنا نده» را نوشته است.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی خودت را به فنا نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

«خودت را به فنا نده» برای دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی مناسب است.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی خودت را به فنا نده

«به موفقیت‌های بزرگی که در گذشته داشته‌اید فکر کنید؛ شاید در تجارت خویش فروش خوبی داشته، یک تجارت جدید را شروع کرده، یا یک خانه خریده‌اید. شاید با عشق زندگی‌تان ازدواج کرده‌اید یا در یک رقابت ورزشی مدالی به دست آورده‌اید. موفقیت می‌تواند هر چیزی که به آن افتخار می‌کنید باشد. حال از خودتان بپرسید که چطور به این موفقیت‌ها دست پیدا کردید؟

به استرس‌ها و تردیدهای مکرری که هنگام ریسک کردن در تجارت احساس می‌کنید یا گرفتگی و خستگی‌ای که در هنگام ورزش کردن تجربه می‌کنید دقت کنید؛ می‌بینید که بیشتر موفقیت‌های بزرگ شما حاصل تحمل ناراحتی، خطر و عدم قطعیت بوده است. در اصل، لازم است که در کارهایتان ثابت‌قدم باشید.

بیست‌وششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده تئودور روزوِلت می‌گفت:

هرچه ناراحتی و سختی بیشتری را تجربه کنید، حس موفقیت بعد از آن نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل است که دستاوردهای بزرگ به‌ندرت به دست می‌آیند؛ زیرا بسیاری از افراد از ماندن در منطقه امن خود لذت می‌برند. طبیعی است که در سفرتان به سوی موفقیت، با موجی از افکار ناامیدکننده و تخریب‌کننده مواجه شوید؛ با این حال، اگر واقعاً می‌خواهید پیروز شوید، باید تمرکز خود را حفظ کرده و تسلیم نشوید.

به طور مثال، آرنولد شوارتزِنِگر بازیگر و بدنساز اتریشی-آمریکایی که در یک خانواده فقیر متولد شده بود. در زمانی که فناوری‌های ارتباطی هنوز چندان گسترده نبود، او رؤیای رفتن به آمریکا و بازیگری را داشت. والدین او فکر می‌کردند که او هرگز نمی‌تواند به این رؤیا برسد، اما با وجود همه مخالفت‌ها، آرنولد هرگز تسلیم نشد؛ چون به خودش باور داشت و حاضر بود هر کاری انجام دهد تا آرزوهایش را به واقعیت تبدیل کند.

وقتی مطمئن نیستید که در مسیر درستی قرار دارید یا به خاطر مشکلات، بارها زمین خورده‌اید کاملاً طبیعی است که اشتیاق خود را از دست بدهید یا حتی احساس شکست کنید. حتی با وجود شکست و رویارویی با موانع، نباید از تلاش خود دست بکشید. به جای نگرانی درباره این که آیا باید پا پس بکشید یا ادامه دهید، بی‌امان به جلو حرکت کنید. مهم نیست که حوصله ندارید یا تردید و نگرانی شما را کلافه کرده است، فقط به یک چیز فکر کنید: حرکت به جلو.

افراد موفقی که امروز در اطراف شما زندگی می‌کنند به این نقطه رسیده‌اند؛ چون موانع را پشت سر گذاشتند. اگر مانند افراد عادی هستید، اهداف شما احتمالاً به اندازه اختراع اولین هواپیما بلندپروازانه نیست؛ شاید فقط می‌خواهید پول بیشتری به دست بیاورید، با ترس‌های‌تان روبرو شوید، کمی وزن‌تان را کاهش بدهید یا زندگی خود را بهتر کنید؛ این‌ها کارهایی است که توسط افرادی دیگر با توانایی‌هایی هم‌اندازه شما، میلیون‌ها بار پیش از این انجام شده و بارها و بارها در آینده انجام خواهد شد. اگر به تلاش خود ادامه دهید، روزی فرا می‌رسد که می‌توانید با شگفتی زیادی به دستاوردهایتان نگاه کنید؛ بنابراین، این جمله را ملکه ذهن‌تان کنید که «من هرگز تسلیم نمی‌شوم».»

معرفی نویسنده
عکس گری‌جان بیشاپ
گری‌جان بیشاپ

گری جان بیشاپ یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن آثار گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است. بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان