دانلود کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه) با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه) اثر جو پولیتزی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه)

نویسنده:جو پولیتزی
انتشارات:آوانامه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه)

کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه) نوشتهٔ جو پولیتزی و ترجمهٔ پریسا قشقائیان است. سلمان ظاهری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه)

کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه) در سال ۲۰۱۳ میلادی با عنوان فرعی «چگونه با بازاریابی کمتر، داستانی متفاوت بگوییم و مشتریان بیشتری به دست آوریم؟» منتشر شد. نویسنده بر این باور است که زمانی محتوای یک فروشنده یا ارائه‌کنندهٔ خدمات تأثیرگذار می‌شود که مشتری را درگیر و او را به انجام کاری ترغیب کند. برای دستیابی به این هدف، فروشنده در محتوا و عمل باید به مشتری کمک کند تا مشکلش را حل کند، عملکردی ثابت و یک‌نواخت داشته باشد، خودش باشد و موضع‌گیری داشته باشد، از تبلیغ‌کردنِ مدام  بپرهیزد و در نهایت به بهترین فرد در حوزهٔ کاری خود بدل شود. جو پولیتزی نظریه‌هایش را در پنج فصل ارائه کرده است. ابتدا به درک بازاریابی با محتوای تأثیرگذار پرداخته و سپس از تعیین جایگاه خود سخن گفته است. او در فصل سوم به مخاطبانش پیشنهاد داده استراتژی مدیریت خود را انتخاب کنند و آن‌ها را در این زمینه راهنمای می‌کند. پس از آن از مدیریت داستان‌سازی حرف زده و اهمیت داستان در تولید محتوا را برجسته‌تر کرده است. در آخرین فصل هم شش اصلی را که پیش‌تر برای بازاریابی با محتوای تأثیرگذار بر شمرده بود، با توضیح بیشتر شرح داده است.

جو پولیتزی در این خلاصه‌کتاب صوتی به شما آموزش می‌دهد چطور بدون اینکه صریح و مستقیم از مخاطبانتان بخواهید، عملی را که می‌خواهید، در پیش بگیرند. مهم‌ترین نکته در تولید محتوا این است که محتوای درست را به شخص درست و در زمان درست بفرستید. تنها از این راه می‌توان قلب و ذهن مشتریان را جذب کرد. با این کار خواهید توانست کسب‌وکارتان را به‌عنوان یک متخصص معرفی کنید و مطمئن باشید محتوایی که تولید کرده‌اید توسط مشتریانتان به اشتراک و بحث گذاشته می‌شود. کتاب حاضر منبعی جامع برای بازاریابی محتوایی است که پس از ارائهٔ تعاریف و اسامی مختلف این شیوهٔ به‌نسبت جدید بازاریابی، چگونگی انجام آن را به‌طور مفصل توضیح می‌دهد. جو پولیتزی سعی می‌کند ابتدا هر یک از موضوعات را در قالب دسته‌بندی‌های شسته‌ورفته و با نثری روان، ساده و صمیمی توضیح دهد؛ سپس با ارائهٔ موفق‌ترین نمونه‌های بازاریابی محتوایی از برترین شرکت‌های دنیا و تلفیق آن با تجربیات خودش به‌عنوان متخصص بازاریابی محتوایی، به تبیین هرچه بیشتر موضوعات می‌پردازد.

شنیدن کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قدرت محتوا (خلاصه)

«محتوای تأثیرگذار فقط به شکل تصادفی رخ نمی‌دهد. برای آنکه استفاده از محتوا موجب جذب، تبدیل و حفظ مشتریان در طولانی‌مدت شود، باید موارد مناسب را در سایت قرار دهید. بدون این موارد بازاریابی محتوایی، حقه‌ایست که فقط برای یک بار عملی خواهد شد، ولی نمی‌تواند یک استراتژی مناسب و همیشگی باشد.

چه شما آن‌ها را داستان‌سرای اصلی شرکت خود یا مدیر محتوا بنامید، به کسی نیاز دارید که به‌صورت اختصاصی برای اجرای استراتژی محتوای شرکت‌تان، اقدامات لازم را انجام دهد. در حالت ایده‌آل، این فرد باید یک بازاریاب باتجربه باشد که سابقه‌ی روزنامه‌نگاری نیز دارد و بنابراین می‌داند چگونه می‌تواند داستانی را به‌خوبی بیان کند. مدیر محتوا، باید کار روزنامه‌نگاران مستقل یا سایر تولیدکنندگان محتوا را هماهنگ کند که شما برای کمک به کار می‌گیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۳۰%
تومان