دانلود کتاب صوتی قوانین مغز (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین مغز (خلاصه کتاب) اثر جان مدینا

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین مغز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی قوانین مغز (خلاصه کتاب)

کتاب قوانین مغز، اثری به قلم جان مدینا است.

این کتاب را گروه گردآوری و ترجمه سبکتو ترجمه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب قوانین مغز

کشف اینکه مغز ما چطور کار می‌کند همیشه برای دانشمندان مانند پرسشی بزرگ بوده است. این پرسش به خصوص زمانی که فردی نابغه پیدا می‌شود که به نظر می‌رسد از تمام توانایی مغزش استفاده می‎کند، بیشتر به چشم میاید. اما ما برای اینکه بتوانیم کارایی مغزمان را در زمینه‌های مختلف کاری، درسی و...  افزایش بدهیم، حتما باید با نحوه و عملکرد آن آشنا باشیم. 

کتاب قوانین مغز، اطلاعاتی در مورد نحوه‌ عملکرد مغز به شما می‌دهد و نحوه‌ استفاده از این اطلاعات برای بهبود کار مغز را برایتان مشخص می‌کند. از افزایش بهره‌وری در محیط کار گرفته تا جذب بیشتر مطالب در کلاس درس. تسلط روی «قوانین مغز» به شما کمک می‌کند با استفاده‌ از همه‌ حواس پنج‌گانه، یادگیری را‌ به عادتی همیشگی تبدیل کنید.

کتاب قوانین مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب قوانین مغز برای همه آن‌هایی که دوست دارند بیشترین بازده و کارآیی را از مغزشان داشته باشند، کتابی جذاب و کابردی است.

درباره‌ی جان مدینا

جان مدینا استاد، مشاور پژوهشی و متخصص زیست‌شناسی سلولی است. او موسس مرکز مطالعات مغز برای پژوهش یادگیری کاربردی در بنیاد پژوهشی تالاریس است. مدینا بیشتر عمر حرفه‌ای خود را به تحقیق درباره‌ی موضوعاتی که به سلامت روان مرتبط هستند، گذرانده است. از بین نه کتابی که مدینا نوشته، کتاب قوانین مغز او، پر فروش‌ترین شناخته شده است.

جملاتی از کتاب قوانین مغز

آیا می‌توانیم نحوه‌ی کارکرد مغزمان را بهبود ببخشیم؟

احتمالا شما هم سعی کردید که همزمان با گوش دادن به موسیقی کلاسیک، مطالعه کنید. یا برای تقویت حافظه‌تان، اتفاقات و رویدادهای روزمره را در دفتر خاطراتتان ثبت کنید. کتاب قوانین مغز به شما کمک می‌کند تا کارکرد دقیق مغز را درک کنید تا بتوانید راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای بهبود کارکرد آن پیدا کنید...

نظرات کاربران

ریحانه
۱۳۹۸/۱۰/۰۵

موارد خیلی ساده و بدیهی رو گفت. از نظر من هیچ چیز جدیدی نداشت.

وحید
۱۳۹۸/۱۰/۰۷

خیلی خلاصه شده. صدا عالی بود.

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۳۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۳۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان