دانلود کتاب صوتی آن یک چیز با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی آن یک چیز

کتاب صوتی آن یک چیز نوشته گری کلر و جی پاپاسان، بیشتر باورهای شما از نحوه انجام کارها را به هم خواهد زد. به شما می‌گوید برای موفقیت نباید چند کار را همزمان انجام داد و حتی انجام کاری که فکر می‌کنید درست است هم اشتباه است.

درباره‌ی کتاب صوتی آن یک چیز (میکروکتاب)

در برخی مواقع، شما چیزهای کم‌تری را می‌خواهید؛ می‌خواهید حواس‌پرتی کم‌تری داشته باشید و کم‌تر غذا بخورید. رگبار روزانه‌ی پیام‌ها و جلسات، باعث استرس شما می‌شود. خواسته‌های هم‌زمان کار و خانواده افزایش می‌یابد و شما با شغل درجه دو، ضرب‌الاجل‌های از‌دست‌رفته، حقوق کم‌تر و استرس زیاد مواجه هستید.

در عین حال، شما چیزهای بیشتری نیز می‌خواهید؛ شما بهره‌وری بیشتری در کار، درآمد بیشتر و سبک زندگی بهتری می‌خواهید. شما خواهان رضایت بیشتر و زمان بیشتری برای خود، خانواده و دوستانتان هستید.با خواندن کتاب آن یک چیز، می‌توانید هر دو را داشته باشید: کم‌ترها و بیشترها!

خوانندگان و شنوندگان می‌توانند از مفهوم ساده و قدرتمند نهفته در کتاب آن یک چیز برای تمرکز بر آنچه در زندگی شخصی و کاری برایشان اهمیت دارد، استفاده کنند. شرکت‌ها با آموزش مطالب این کتاب، به کارمندان خود کمک می‌کنند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند. تیم‌های فروش نیز با استفاده از این کتاب، فروش خود را افزایش می‌دهند. حتی در کلیساها نیز کلاس‌هایی برای تدریس آموزه‌های این کتاب برگزار می‌شود و در آن‌ها، کتاب آن یک چیز به اعضای کلیسا توصیه می‌شود.

افراد با تمرکز انرژی خود بر روی یک چیز در یک زمان، می‌توانند حرفه‌ی خود را ثابت نگه دارند، اوضاع مالی خود را تقویت کنند، کاهش وزن و تناسب اندام را تجربه کنند، ایمان خود را عمیق‌تر کنند، ازدواج و روابط شخصی خود را قوی‌تر سازند و به طور کلی زندگی پربارتری داشته باشند.

در کتاب صوتی آن یک چیز (میکروکتاب) یاد خواهید گرفت که چگونه از به‌هم‌ریختگی در زندگی جلوگیری کنید، در زمان کم‌تر به نتایج بهتری دست یابید، استرس را کاهش دهید، بر احساس غرق شدن در زندگی غلبه کنید، انرژی خود را احیا کنید و در مسیر خود بمانید. کتاب آن یک چیز، نتایج خارق‌العاده‌ای را در هر بخش از زندگی شما -از زندگی کاری گرفته تا زندگی شخصی، خانوادگی و معنوی- به ثمر می‌آورد.

کتاب آن یک چیز افتخارات و جوایز بسیاری را از آن خود کرده است، از جمله حضور در بیش از ۵۷۵ فهرست از کتاب‌های پرفروش ملی، کتاب شماره‌‌ی ۱ پرفروش وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و پرفروش‌ترین کتاب USA Today، ترجمه شدن به ۴۰ زبان، برنده شدن ۱۲ جایزه‌ی کتاب و همچنین جا گرفتن در فهرست ۱۰۰ کتاب برتر کسب‌وکار تمام دوران در وبسایت گودریدز.

کتاب صوتی آن یک چیز کتابی که در حال مشاهده آن هستید، یک میکروکتاب و خلاصه‌ای از کتاب اصلی است که توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی آن یک چیز (میکروکتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی آن یک چیز به خوانندگان می‌آموزد تنها یک کار وجود دارد که باید در یک زمان انجام شود. گری کلر در این کتاب شش باور رایج مرتبط با مدیریت زمان را توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد که چرا این باورها گمراه‌کننده هستند. او سپس نشان می‌دهد که چگونه می‌توان مناطق تمرکز را در هر سازمان یا فرآیند شناسایی کرد و یک تیم را به سمت آن‌ها هدایت کرد. او همچنین دنباله‌ای از اهداف، اولویت‌ها، بهره‌وری و سود را نشان می‌دهد و توضیح می‌دهد که چگونه این چهار مورد به دستیابی به اهداف مبتنی بر زمان منجر می‌شوند. یادگیری نه گفتن و تمرکز بر اهداف که کلید هر مشکلی هستند نیز یکی از اولویت‌های این کتاب محسوب می‌شوند. بنابراین، شنیدن کتاب صوتی آن یک چیز (میکروکتاب) را به تمام افرادی پیشنهاد می‌کنیم که در رابطه با موارد ذکرشده دچار مشکل هستند و به طور کلی، قصد دارند کتابی خوب و معتبر در زمینه‌های خودیاری و موفقیت بخوانند و همچنین ترجیح می‌دهند با نکته‌های اصلی کتاب در قالب یک میکروکتاب (خلاصه) آشنا شوند.

معرفی گری کلر

گری کلر (متولد ۲۱ جولای ۱۹۵۷ در پاسادنا، تگزاس)، یکی از نویسندگان کتاب آن یک چیز، در سال ۱۹۷۹ از دانشگاه بیلور در رشته‌ی بازاریابی و املاک فارغ‌التحصیل شد. او طی اولین ماه فعالیت خود در این زمینه، به پنج خانواده کمک کرد تا خانه بخرند و در 26 سالگی، معاون توسعه‌ی بزرگ‌ترین شرکت املاک آستین در ایالات متحده در آن زمان بود. با این حال، کلر از سمت خود استعفا داد و سه‌سال‌و‌نیم بعد، شرکت جدیدش تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت در شهر شد، موقعیتی که تا به امروز نیز حفظ شده است. کلر مدتی بعد شرکت و فلسفه‌ی خود را مبنی بر «کمک مردم به مردم» در سطح ملی و سپس بین‌المللی گسترش داد.

کلر نویسنده‌ی چنین کتاب پرفروش در نیویورک تایمز است، از جمله کتاب‌های مشاور املاک میلیونر، سرمایه‌گذار املاک میلیونر، تغییر: برترین مشاوران املاک و مستغلات چگونه در دوران سخت دوام می‌آورند و آن یک چیز: حقیقت شگفت‌انگیز ساده در پس نتایج فوق‌العاده که به رتبه‌ی اول در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های کسب‌وکار وال استریت ژورنال نیز دست یافت.

کلر که برنده‌ی جایزه‌ی کارآفرین سال ارنست و یانگ شد و همچنین فینالیست کارآفرین سال مجله Inc نیز بود، امروزه به شکلی گسترده به عنوان یک رهبر تجاری موفق در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود. مجله‌ی REALTOR نیز او را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رهبران فکری املاک و مستغلات معرفی کرده است. علاوه بر این‌ها، نظرسنجی REAL Trends، کلر را به عنوان یکی از پنج نفر از تحسین‌شده‌ترین افراد در حوزه‌ی املاک و مستغلات معرفی کرد.

در سال ۲۰۱۵، Inman News، کلر را به عنوان یکی از برترین معامله‌گران در حوزه‌ی املاک و مستغلات معرفی کرد که باعث ایجاد تغییرات عظیم در این صنعت شده‌اند. همچنین در سال ۲۰۱۶، سوانپول او را یکی از پنج فرد قدرتمند در حوزه‌ی املاک مسکونی معرفی کرد. در سال ۲۰۲۰، گری کلر رسما به عنوان رئیس اجرایی در کمپانی kwx انتخاب شد.

کلر امروزه به تدریس سمینارها در سراسر آمریکای شمالی ادامه می‌دهد و صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان را راهنمایی می‌کند. او همواره از توسعه‌ی ابتکارات جدید و نوآورانه حمایت کرده و از این طریق، به مشاغل بسیاری کمک کرده تا در مسیر خود ثابت‌قدم باقی بمانند و ادامه دهند.

معرفی جی پاساپان

جی پاپاسان که به همراهی گری کلر کتاب آن یک چیز را نوشته است، نویسنده‌ای با کتاب‌های پرفروش، مدیر اجرایی شرکت املاک کلر ویلیامز و همچنین یکی از مالکین شرکت‌های KellerINK، کلر کپیتال و گروه املاک پاپاسان است.

کتاب آن یک چیز توسط چه ناشرانی منتشر شده است؟

کتاب آن یک چیز توسط حسین خدادادی ترجمه و توسط انتشارات آموخته در سال ۱۳۹۸ به انتشار رسیده است. این کتاب همچنین با ترجمه‌ی گروه گردآوری و ترجمه‌ی سبکتو و به گویندگی داده دادمهر، در قالب کتاب صوتی نیز در دسترس است.

در بخشی از کتاب صوتی آن یک چیز (میکروکتاب) می‌شنویم

به طور کلی در یک جامعه، یک ایده پایدار وجود دارد که می‌گوید برای دستیابی به موفقیت، باید «زندگی منظمی» داشته باشید. پس، اگر هنوز به همان اندازه که می‌خواهید در زندگیتان موفق نیستید، نشان دهنده آن است که به اندازه لازم منظم نیستید. این باور غلطی است.

برای دستیابی به موفقیت لازم نیست فرد منظمی باشید. در واقع، می‌توانید با نظمی کمتر از آنچه فکرش را می‌کنید در زندگی‌تان موفق شوید. به یک دلیل ساده: موفقیت مستلزم انجام کار درست است، نه درست انجام دادن هر کاری. بهترین شیوه برای دستیابی به موفقیت این است که عادت درستی را انتخاب کنید و برای ایجاد آن به اندازه کافی نظم داشته باشید. همین! این تمام نظمی است که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید.

به جای اینکه سعی کنید فرد منظمی باشید -هر چند ممکن است نظم از نظر هر فردی یک تعریف داشته باشد- باید تلاش کنید تا عادت‌های مفیدی که شما را در مسیر درست قرار می‌دهند را توسعه دهید. دانشمندان علوم اجتماعی دریافته‌اند که به طور متوسط ۶۶ روز طول می‌کشد تا عادتی ایجاد کنید و آن را به عنوان یک بخش ثابت در زندگی‌تان قرار دهید.

مراقب باشید که فقط یک عادت را در یک زمان ایجاد کنید. این کار شما را به طور کامل متعهد می‌کند تا فقط عادتی را انتخاب کنید که شما را در مسیر دلخواهتان قرار می‌دهد. موفق‌ترین افراد دنیا در همه کارها بهترین نیستند، در عوض، تمایل دارند در برخی از عادت‌های مهمی که برای خود ایجاد کرده‌اند، بهترین باشند. برای پیوستن به این افراد، شما باید کاری مشابه آنها انجام دهید.

بهترین ویژگی عادت‌ها این است که حفظ آنها کمتر از ایجادشان انرژی می‌گیرد. به محض اینکه الگوهای موفقیت را در عادت‌هایتان بگنجانید، آنها تبدیل به عادت‌های همیشگی می‌شوند. این زندگی شما را ساده خواهد کرد. وقتی عادت‌های مفید را تبدیل به بخشی از روزمره‌تان می‌کنید، مسیر پیش‌رو روشن‌تر می‌گردد.

برخلاف باور اکثر مردم، موفقیت، مارتنی برای منظم بودن نیست. برای پیشرفت لازم نیست که همیشه فرد منظم و منظبطی باشید. به هر آنچه که به شما آموزش داده شده عمل کنید و همه موقعیت‌ها را تحت کنترل داشته باشید. موفقیت، در واقع مسابقه دو سرعتی است. این مسابقه فقط تا زمانی با نظم نیرو می‌گیرد که عادت وارد عمل شده و کنترل کار را به دست بگیرد.

نظرات کاربران

ziba
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

سلام چند دفعه شنیدم کتاب خوبی بود

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان