دانلود کتاب صوتی آداب رفتار در مکان های عمومی با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آداب رفتار در مکان های عمومی اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی آداب رفتار در مکان های عمومی

معرفی کتاب صوتی آداب رفتار در مکان های عمومی

کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی، نوشته‌ی امیلی پست، از مجموعه‌ی آداب معاشرت است که به رفتارهایی پرداخته است که در یک مکان عمومی باید رعایت کنیم.

نسخه صوتی کتاب آداب رفتار در مکان‌های عمومی، با ترجمه‌ی مریم تقدیسی و با صدای جذاب فرهاد اتقیایی در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی

برای حضور در یک مکان عمومی باید چگونه رفتار کرد؟ بسیار پیش آمده است که در جمع یا محلی عمومی حضور داشتیم و از رفتارهای ناشایسته‌ی برخی تعجب کردیم یا اذیت شده‌ایم. حقیقت این است که باید آداب رفتار در مکان‌های عمومی را یاد بگیریم. باید بدانیم چه رفتارهایی می‌توانند شخصیت ما را به شخصیتی دوست‌داشتنی و لایق بدل کنند و چه رفتارهایی زشت است و باید از آن‌ها اجتناب کنیم. کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی با بیان رفتارهای صحیحی که باید در یک مکان عمومی از خودمان بروز بدهیم، می‌پردازد. رفتارهایی که در حیطه‌ی آداب معاشرت می‌گنجد. 

کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید بتوانید در یک مکان عمومی شخصیتی جذاب و دوست‌داشتنی از خودتان نشان دهید، کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی برای شما است.

جملاتی از کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی

در این مکان‌ها شاید کسی شما را نشناسد. ولی بهرحال نامرئی نیستید. پس کمی درباره‌ی تصویری که مردم از شما می‌بینند، فکر کنید.

حواستان به بلندی صدایتان باشد. کمتر با موبایلتان حرف بزنید. مراقب حرف دهانتان باشید. اگر آینه لازم دارید، دنبال توالت بگردید. بی‌سر و صدا آدامس بجوید. از محیط زیستتان محافظت کنید. تف نکنید، فقط در مکان‌های تعیین شده سیگار بکشید....

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان