دانلود کتاب صوتی هنوز هم من با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنوز هم من اثر مریم پاک‌ذات

دانلود و خرید کتاب صوتی هنوز هم من

نویسنده:جوجو مویز
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۶۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنوز هم من

کتاب صوتی هنوز هم من، نوشته‌ی جوجو مویز، حسن ختامی عالی برای دو عاشقانه‌ی پیش از خود، من پیش از تو و پس از تو، است: لوئیزا کلارک جوان حالا باید تصمیمات مهمی برای زندگی عاشقانه‌اش بگیرد. 

هنوز هم من از پرفروش‌ترین کتاب‌های ۲۰۱۸ و بهترین کتاب داستانی سال از نظر کاربران سایت گودریدز است. این اثر را با ترجمه مریم مفتاحی و صدای مریم پاک‌ذات بشنوید و از داستانی عاشقانه لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی هنوز هم من

هنوز هم من، داستان لوئیزا کلارک است. دختر جوانی که روزی به عنوان یک پرستار وارد خانه‌ای اشرافی و ثروتمند شد و چند وقت بعد، با قلبی شکسته و دلی دردمند، از آنجا بیرون آمد. لوئیزا که عاشق ویل، پسر ثروتمندی که پرستاریش را می‌کرد شده بود، حالا با آن دختر جوانی که وارد خانه شده بود، خیلی فرق داشت. لوئیزا چیزهایی یادگرفته و دیده بود که اگرچه نتوانسته بود، سرزندگی ذاتی او را، بگیرد، اما او را به زنی عاقل و پخته تبدیل کرده بود. لو می‌داند که با کسی آشنا خواهد شد که زندگی اش را زیرو رو می کند، این فرد او را یاد دوستی می‌اندازد و این یادآوری آزار دهنده خواهنده بود. لو نمی‌داند چه کند، ولی می‌داند هر تصمیمی بگیرد، اوضاع دیگر مثل سابق نخواهد بود. آیا او باید به تجربه‌های جدید «بله» بگوید و با بیرون آمدن از منطقه ی امن خود پذیرای چالش‌های جدیدی شود؟ لو می‌خواهد بداند اگر عاشق کسی هستی،آیا برای داشتنش باید ار رویاهایت دست بکشی؟ 

هنوز هم من را پایانی دلنشین و حسن ختامی عالی برای دو عاشقانه‌ی پیشین خود می‌دانند. با  طنزی عجیب و قدرتمند که در نوشته‌های جوجو مویز موجود است و همین جذابیت کتاب را چندین برابر می‌کند.

کتاب صوتی هنوز هم من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دو کتاب پیش از این اثر را خوانده‌اید، حتما نسخه‌ی صوتی هنوز هم من برایتان جذاب است. اگر دوست دارید اثری عاشقانه و زیبا بخوانید، کتاب صوتی هنوز هم من را انتخاب کنید. 

درباره‌ی جوجو مویز

جوجو مویز با نام کامل پائولین سارا جو مویز، در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان متولد شد. او در دانشگاه به تحصیل در رشته‌ی روزنامه‌نگاری پرداخت. جوجو مویز از سال ۲۰۰۲ شروع به نوشتن رمان‌های عاشقانه کرد. آثار او در سراسر دنیا خواننده دارد و به بیش از یازده زبان مختلف ترجمه شده‌اند. معروفیت او در ایران به دلیل انتشار کتاب من، پیش از تو بود که تا به حال بارها تجدید چاپ شده است. از کتاب‌های مشهور او که به زبان فارسی هم ترجمه شده‌اند می‌توانیم به من، پیش از تو، پس از تو، میوه‌ی خارجی، دختری که رهایش کردی، یک به علاوه‌ی یک و هنوز هم من اشاره کرد. 

بخشی از کتاب صوتی هنوز هم من

سکوت کوتاهی برقرار شد، ناگهان به طور وحشتناکی احساس هوشیاری کردم. «من فقط هر چی بهم گفت رو بهت گفتم. من با توأم سام. من فقط داشتم برات مثال می‌زدم به کسی که‌ می‌خواست بهم علاقه نشون بده چه جوابی دادم و قبل این که پیش خودش فکری کنه ردش کردم. که به نظر تو هیچ کدوم از اینا رو‌ نمی‌فهمی.»

«نه انگار تو نصفه شبی زنگ زدی منو بیدار کنی بهم گیر بدی که همکارم یه کتاب بهم داده اما خودت خوبه می‌ری بیرون و با اون یارو جاش خوش و بش می‌کنی. تو تا مدت‌ها نمی‌خواستی قبول کنی که با هم دوست باشیم حالا رفتی نشستی پیش یه غریبه و باهاش احساس صمیمیت می‌کنی.»

«سام من فقط اون موقع به زمان نیاز داشتم.»

«به زمان نیاز داشتی چون هنوز عاشق مردی بودی که توی این دنیا نبود. یه آدم مرده. الانم رفتی نیویورک چون اون ازت خواسته بود. واقعاً‌ نمی‌دونم چرا باید به کتی حسادت کنی وقتی هیچ دلیلی برای این کار نداری. تو قبلاً اصلاً اهمیت نمی‌دادی منو دونا چند ساعت با هم وقت‌ می‌گذرونیم.»

«برای این که دونا بهت نظر نداشت.»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

پس از تو
جوجو مویز
بامداد خمار
فتانه حاج سید جوادی (پروین)
دزیره
آن‌ماری سلینکو
جین ایر
شارلوت برونته
لیدی الیزابت
آلیسون ویر
من پیش از تو
جوجو مویز
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
یک بعلاوه یک
جوجو مویز
سرگذشت ندیمه
مارگارت اتوود
سه دختر حوا
مریم پاک‌ذات
میوه خارجی
جوجو مویز
اسب رقصان
مریم پاک‌ذات
کلکسیونر عطر
کتلین تسارو
مادمازل شنل
الهام عبادی
جایی که خرچنگ‌ ها آواز می خوانند
دیلیا اوئینز
ما تمامش می‌کنیم
کالین هوور
دختری با گوشواره مروارید
مریم پاک‌ذات
آخرین نامه معشوق
جوجو مویز
دختری از بروکلین
گیوم موسو
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
مغازه خودکشی
ژان تولی
آبنبات هل دار
مهرداد صدقی
رویای نیمه‌شب
مظفر سالاری
آب‌نبات پسته‌ای
مهرداد صدقی
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
مغازه خودکشی
ژان تولی
ملت عشق (اجرای جدید)
الیف شافاک
بیمار خاموش
الکس مایکلیدیس
سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان
بهار برادران
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
کیمیاگر
پائولو کوئیلو
مردی به نام اوه
فردریک بکمن
جزء از کل
استیو تولتز
سمفونی مردگان
عباس معروفی
آبنبات هل‌دار
مهرداد صدقی
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
سایه باد
کارلوس روئیت ثافون
چایت را من شیرین می‌کنم
زهرا بلنددوست

نظرات کاربران

n.a
۱۳۹۹/۰۶/۲۲

اول بگویم که اگر این نرم‌افزارهای کتابهای صوتی نبودند من قادر به خواندن اینهمه کتاب نبودم، پس از همه دست‌اندرکاران تهیه این مجموعه صمیمانه سپاسگزارم. و دوم اینکه نمیتونم بگم چقدر حس خوبی دارم از شنیدن این کتاب... بسیار زیبا بود...

- بیشتر
Hosna
۱۴۰۰/۰۲/۲۸

پر از حس خوب... حس اینکه محبت بی جواب نمیمونه و تا میتونیم با بقیه مهربان باشیم...و یاد بگیریم که از زندگی لذت ببریم و جسور باشیم... از گوش دادن به سه کتاب زندگی لوییزا کلارک واقعا لذت بردم.

Erfanrezaei
۱۳۹۹/۰۳/۰۷

کتابی شیوا و دلنشین با گویندگی عالی ،فقط این کتاب دنباله ی دوکتاب قبلیه اگه دوست داشتین اونارم بخونید هرچند این کتابم با نحوه بیان داستانش شمارو از دوکتاب قبلی بی نیاز میکنه.

Taraneh Salamian
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

من با این سری از کتابهای جوجو مویزر زندگی کردم صدای راوی بینهایت دلچسب است و زیبایی قلم نویسنده را چندین برابر میکند لو جسورانه زندگی کن این جمله در من و زندگی من تاثیر زیادی گذاشت شنیدن این کتاب را هرگز از

- بیشتر
اريا
۱۴۰۰/۰۳/۰۶

عالی بود واقعا به زندگی لو عادت کردم چون کتاباشو پشت هم گوش دادم

الناز باقرزادگان
۱۴۰۰/۰۸/۱۴

هر سه تا کتاب عالی بودن.

کاربر ۲۵۵۱۱۸۰
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

داستان عالی بود، از نیمه داستان به بعد جذاب تر میشد

رزماری
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

سه گانه لوئیزا کلارک رو حتما پیشنهاد میکنم بیم و امیدهای این شخصیت خیلی برام جالب بود

najmeh
۱۳۹۹/۱۲/۱۰

خیلی عالی بود

hodapanahdar
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

کتب خوبی به شرط اینکه من پیش از تو و پس از تو رو هم خونده باشید ولی من از فصل ۲۶ به مشکل برخوردم و فایل هام لود نمی شه و نتونستم کتابم رو تموم کنم هرچی هم زنگ

- بیشتر

زمان

۱۷ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان