دانلود کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

معرفی کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم، اثر ویلیام دویل جنتری، درباره‌ی افکاری است که می‌توانند ما را از خشمگین شدن بیش از حد، نجات بدهند. 

کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم را سعید گرامی و عزیزالله سمیعی به فارسی ترجمه کرده‌اند. می‌توانید نسخه صوتی این اثر را با صدای مصطفی هرآیینی، تهیه کنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

افکار چه قدرتی دارند؟ آیا می‌توانند ما را عصبانی کنند یا خوشحال؟ افکار ما این توانایی را دارند که به ما انرژی و روحیه ببخشند یا همیشه در پی برهم زدن حال و احوال ما هستند؟ واقعیت این است که افکار ما متعلق به ما هستند. پس تنها کسی که توانایی مقابله یا غلبه بر افکار منفی ما را دارد، خودمان هستیم. ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم به ما راه‌هایی را می‌گوید که بتوانیم مسئولیت افکار و عصبانیتمان را بر عهده بگیریم. کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم، درباره‌ی افکار ماست. افکاری که قدرتی فراتر از تصور ما دارند. اگر به قدرت آن‌ها آگاه باشیم و بتوانیم افکار را در مسیر دلخواه خودمان به حرکت درآوریم، زندگی‌مان حسابی تغییر می‌کند. 

کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم برای همه‌ی افراد کتابی شنیدنی است. اگر به مباحث روانشناسی علاقه‌مند هستید، از شنیدن کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم لذت می‌برید.

بخشی از کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

هیچکس نمی‌تواند بدون رضایت خودتان شما را عصبانی کند. هربار که می‌شنوم کسی می‌گوید: «اون منو دیووونه کرد» می‌خواهم به سوی گوینده بروم و بگویم که این حرف او چقدر غلط است. اگر کسی این حرف را بزند، فقط از این راه می‌خواهد بگوید که دیگران مسئول هیجان‌های او هستند. هرچ شرایط، شخص یا حادثه‌ای دارای چنین قدرتی روی شما نیست. شما ماشین کسی نیستید که او با سوئیچ خود استارت شما را بزند. و باید از این موضوع خوشحال باشید. حقیقت این است که حوادث می‌توانند فرصت‌هایی برای خشمگین شدن در اختیار شما قرار دهند. بخشی که مایه‌ی تاسف است این است که مردم خیلی سریع از این واقعیت استفاده می‌کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان