دانلود کتاب صوتی بانک تهیدستان با صدای محسن خدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بانک تهیدستان اثر محمد یونس

دانلود و خرید کتاب صوتی بانک تهیدستان

نویسنده:محمد یونس
گوینده:محسن خدری
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بانک تهیدستان

کتاب صوتی بانک تهیدستان، اثر اقتصاددان و کارآفرین بنگلادشی، محمد یونس درباره‌ی مبارزه با فقر جهانی است. نسخه صوتی کتاب بانک تهیدستان را با صدای محسن خدری می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی بانک تهیدستان

کتاب بانک تهیدستان کتاب جزئیات زندگی محمد یونس، در سال‌های تحصیلش و زمانی که به عنوان استاد در دانشگاه چیتاگونگ تدریس می‌کرد است. او متوجه فقر شدید روستاییان اطراف خود می‌شود و تصمیم می‌گیرد یک بنیاد خیریه‌ی غیردولتی به نام بانک «گرامین» تاسیس کند. ابن بانک توانسته است جهشی بزرگ در راستای فقر زدایی در بنگلادش باشد. ایده‌ها و تفکرات خلاقانه‌ی محمد یونس، او را به یکی از متفکرین بزرگ جهان در حوزه‌ی اقتصاد و مدیریت، تبدیل کرده است. به طوری که از نظر موسسه‌ی «Thinkers 50» وی هم‌اکنون ششمین متفکر خلاق دنیا در این حوزه به شمار می‌رود.

کتاب بانک تهیدستان در سیزده فصل به بررسی چالش‌های پیش ‌روی یونس و همکارانش در تاسیس بانک گرامین می‌پردازد. محمد یونس در کتاب صوتی بانک تهیدستان تجربیات خود در حوزه‌ی حذف فقر در دنیای مدرن امروز و اتفاقاتی که موجب موفق و گسترده شدن این بنیاد شده است را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.

کتاب صوتی بانک تهیدستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی بانک تهیدستان یک اثر جالب برای تمام اقتصاددانان، مسئولان امور مالی و علاقه‌مندان به موضوع پایان دادن به فقر جهانی است. 

درباره‌ی محمد یونس

محمد یونس کارآفرین اجتماعی، بانکدار، اقتصاددان و رهبر جامعه‌ی مدنی بنگلادشی است. او در ۲۸ ژوئن ۱۹۴۰ متولد شد. یونس در طول سال‌های تحصیلش فردی فعال بود و در سال ۱۹۵۲ به غرب پاکستان، هند و بعدها به کانادا سفر کرد. او توانست دکترای خود را از دانشگاه واندربیلت ایالت تنسی دریافت کند و از سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۲ به عنوان استادیار اقتصاد در همان دانشگاه به فعالیت بپردازد.

محمد یونس، توانست جایزه‌ی صلح نوبل را برای تاسیس بانک «گرامین» و پیشبرد مفاهیم وام‌ها و قرض‌های کوچک از آن خود کند. علاوه بر این چندین جایزه ملی و بین المللی دریافت کرده است که می‌توان به «نشان افتخار آزادی ریاست جمهوری» بالاترین جایزه‌ی مدنی در ایالات متحده در سال ۲۰۰۹ و «مدال طلای کنگره» در سال ۲۰۱۰ اشاره کرد. در سال ۱۰۰۸ نیز او در رتبه‌ی دوم «۱۰۰ متفکر جهانی» در مجله‌ی «فارین پالیسی» قرار گرفت.

نظرات کاربران

sedy
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

#چالش_کتابخوانی_۱۴۰۳ پروژه‌ی گرامین بانک که این کتاب برای توضیح چگونگی شکل‌گیری، پیشرفت و تاثیر آن در بهبود پایدار زندگی مردم فقیر بنگلادش نوشته شده، با اعطای وام خرد به افراد نیازمند خصوصا زنان فقیر کار خود را در دهه هفتاد میلادی

- بیشتر
Farzaneh Parsinejad
۱۴۰۳/۰۱/۳۱

"بانک تهیدستان" اثر محمد یونس، شرح داستان تاسیس "گرامین بانک" و فلسفه وام‌های خرد است. یونس، اقتصاددان بنگلادشی، با مشاهده رنج و فقر مردم کشورش، ایده‌ی وام‌های کوچک بدون وثیقه را برای کمک به کارآفرینی و توانمندسازی افراد کم‌بضاعت مطرح

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۵۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۵۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان