دانلود کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه با صدای محسن خدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه اثر آلن دیب

دانلود و خرید کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه

نویسنده:آلن دیب
گوینده:محسن خدری
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه

کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه اثر آلن دیب، کتابی کامل و یک راهنمای مرجع برای آموزش تمام اصول مربوط به بازاریابی است. این کتاب عنوان شماره یک پرفروش‌های آمازون را از آن خود کرده است.

نسخه صوتی کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه را با ترجمه مجید ناصری و بهنود چوبینه و صدای محسن خدری بشنوید.

درباره کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه

بازاریابی یک فعالیت مهم برای ادامه‌ی کسب و کار شما است. در حقیقت اگر با اصول بازاریابی آشنا باشید می‎‌توانید سلامت و ادامه‌دار شدن کسب و کارتان را تضمین کنید. اما مطمئنا شما هم به منابع زیادی برخورد کردید که هرکدام درباره‌ی بازاریابی و اصول آن، چیزهایی می‌گویند. این اطلاعات پراکنده ممکن است شما را به شدت گیج کرده باشد. راه‌حل چیست؟ آلن دیب در کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه به شما توضیحاتی کامل و مفصل ارائه می‌کند که شما را از این سردرگمی نجات بدهد. او در کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه به شما از روش انتخاب بازار هدف، دستیابی به مشتری، جذب و پرورش مشتری، ایجاد فروش، افزایش طول عمر مشتری و جلب رضایت او سخن می‌گوید. در حقیقت اگر قرار است فقط یک کتاب در این زمینه بخوانید، کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه را انتخاب کنید. 

کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه یک کتاب عالی برای تمام افرادی است که در زمینه‌ی بازاریابی فعالیت می‌کنند.

درباره‌ی آلن دیب

آلن دیب یک کارآفرین زنجیره‌ای، بازاریاب ساختارشکن و متخصص فناوری است. او چندین کسب‌وکار را در صنایع گوناگون از جمله فناوری اطلاعات، مخابرات و بازاریابی آغاز نموده و رشد داده است. یکی از کسب‌وکارهای پیشین او در صنعت ارتباطات راه دور بود که در آن با رقبایی چندملیتی و چند میلیاردی مواجه شد. آلن کسب‌وکار فوق را از زمان راه‌اندازی به مدت چهار سال و تا آنجا که توسط هفته‌نامه «بررسی کسب‌وکار» به عنوان یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد استرالیا نامگذاری شد، ادامه داد. آلن دیب از کمک به کسب‌وکارها برای یافتن راه‌های نوین و نوآورانه برای استفاده از تکنولوژی و بازاریابی جهت تسهیل رشد سریع کسب‌وکار استقبال می‌کند. به عنوان مربی، مشاور و سخنران عمومی بسیار علاقه‌مند است که استراتژی‌های اثبات‌شده‌ی خود و تاکتیک‌های نوین را با مردم سراسر جهان به اشتراک بگذارد.

بخشی از کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه

برخی از افراد فکر می‌کنند بازاریابی عبارت است از تبلیغات یا برندینگ و یا برخی مفاهیم مبهم دیگر. هرچند همه‌ی این‌ها با بازاریابی مرتبط هستند، اما آن‌ها به یک معنا نبوده و یکسان نیستند. این ساده‌ترین و سرراست‌ترین تعریف از بازاریابی است که احتمالا تا آخر عمر به آن برمی‌خورید:

«اگر سیرکی در حال آمدن به شهر باشد و شما علامتی بکشید که می‌گوید «سیرک، یکشنبه به زمین نمایش می‌آید» این یک تبلیغ است. اگر علامت را بر پشت یک فیل نصب کنید و آن را در شهر بگردانید، این یک ترویج است. اگر فیل از باغ گلی در شهر عبور کند و روزنامه‌های محلی مطلبی در این باره بنویسند، این عمومی کردن است. اگر شهروندان شهر به سیرک بروند، شما باجه‌های سرگرمی را به آن‌ها نشان دهید، به آن‌ها توضیح دهید که با پول خرج کردن در باجه‌ها چقدر به آن‌ها خوش می‌گذرد، سوالاتشان را پاسخ دهید و سرانجام آن‌ها پول زیادی در سیرک خرج کنند، این فروش است و اگر برای تمام این موارد برنامه‌ریزی کرده باشید، این بازاریابی است. به همین سادگی!»

فهرست

  • انتخاب بازار هدف
  • خلق مشخص پیام
  • دستیابی به مشتریان بالقوه با استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی
  • جذب مشتریان راغب
  • پرورش مشتریان راغب
  • ایجاد فروش
  • ارائه یک تجربه در سطح کلاس جهانی
  • افزایش ارزش طول عمر مشتری
  • ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاع‌دهی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۳۸۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۳۸۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۶,۰۰۰
۹۵,۲۰۰
۳۰%
تومان