دانلود کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس اثر هنریت آن کلاوسر

دانلود و خرید کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس

کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس نوشته‌ی هنریت کلاوسر و ترجمه‌ی سیمین موحد، کتابی جذاب است که به شما کمک می‌کند تا موانع نوشتن را از میان بردارید. 

این اثر را با ترجمه‌ی امیرمحمد صمصامی بشنوید و ایده‌های خلاقانه‌تان را در قالب کلمات به دنیا ارائه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس

هنریت کلاوسر در کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس به شما یاد می‌دهد که چطور موانع ذهنی‌تان را از میان بردارید و کار نوشتن را به سادگی آب خوردن ببینید. در حقیقت همه‌ی ما گاهی از نوشتن می‌ترسیم و یا از آن بدمان می‌آید. فکر می‌کنیم به اندازه‌ی کافی خوب نیستیم یا نمی‌توانیم آن چیزی را که واقعا از ذهنمان می‌گذرد روی کاغذ بیاوریم. کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس به ما کمک می‌کند تا این موانع را از میان برداریم. هنریت کلاوسر راهکارهای خلاقانه‌ای دارد که هم برای علاقه‌مندان به نوشتن و هم برای کسانی که از نوشتن فراری‌ هستند، مناسب و کاربردی است. 

کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که به نوشتن علاقه دارند اما موانع ذهنی‌شان مانع از پرداختن به علاقه‌شان می‌شود، می‌توانند از محتوای عالی کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس استفاده کنند. اگر از نوشتن بدتان می‌آید و آرزو دارید که راه ساده‌تری وجود داشت، کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس را بشنوید و با راهکارهای خلاقانه‌ی کتاب آشنا شوید. 

بخشی از کتاب صوتی با هر دو طرف مغزت بنویس

ین صدای کوچک از جانب آن طرف مغزتان صحبت می‌کند که باعث می‌شود مدادتان را بجوید، کاغذ نوشته‌تان را با درماندگی مچاله کنید، کلماتی را که نوشته‌اید خط بزنید و خودتان را برای اینکه این قدر برای شروع کار صبر کرده‌اید، سرزنش کنید. من اسم این صدا را وجه کالیبان می‌نامم، همان هیولای ترسناک نمایشنامه‌ی «توفان» شکسپیر که بخشی از وجود همه‌ی ماست.

اما وجه بلندنظری هم در شما وجود دارد که الهام و ضرب آهنگ، در آنجا ساکن است. این وجه از وجود شماست که رنگ، وزن و سبک می‌آورد. روانی متن و اعتمادبه نفس می آورد. آن گوهر کوچک، ایده‌هایی را می‌آورد که اغلب اوقات در لحظات سکوت و آرامش، آرام و آهسته می‌خزند و می‌آیند. این وجه می‌تواند اسمش آریل باشد؛ نقطه‌ی مقابل کالیبان؛ نماد آزادی و پرواز.

موجود سومی هم در جزیره‌ی شکسپیر هست: پروسپرو. جادوگری که می‌داند چطور از هر دو عنصر، به بهترین نحو استفاده کند. او بیرون هر کدام شان است، با این حال ترکیبی از هر دوی آن‌هاست و در بهترین حالت این را تشخیص می‌دهد.

کالیبان شر نیست، بد هم نیست، فقط باید کنترل شود. شاید او برای این دشنام می‌دهد و نفرین می‌کند که چیز بهتری بلد نیست. آریل هم بدون هدایت راسخ پروسپرو ممکن است از کنترل خارج شود. ظاهراً شکسپیر می‌گوید همه‌ی ما یین و یانگ، مذکر و مونث، زمین و آسمان، کالیبان و آریل هستیم و همه‌ی ما برای کامل بودن احتیاج داریم که وجوه متضاد درون‌مان با هم کار کنند. این نوعی کنترل دوگانه و همکاری متقابل است که این کتاب هم به آن اشاره دارد. وقتی شما یاد بگیرید که آریل را تابع نظرتان کنید، کلام مکتوب تان اوج خواهد گرفت و به پرواز درخواهد آمد. وقتی یاد بگیرید که کالیبان را رام کنید و وادارش کنید که طبق شرایط شما بیاید و کمک کند ، محصول نهایی‌تان مالامال از قدرت و جذابیت خواهد شد.

نظرات کاربران

fatemeh
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

شاید خیلی چیزها از کتابای روانشناسی و تئوری های نویسندگی برای ما تکراری باشه... ولی برای دلگرمی به یه سری از کتاب‌ها باید همیشه سر بزنیم... و این کتاب هم دلگرمی خوبیه حتی اگه تکراریه

زمان

۸ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان