دانلود کتاب صوتی جادوگر شهر از با صدای آسمان مصطفایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوگر شهر از اثر آسمان مصطفایی

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوگر شهر از

معرفی کتاب صوتی جادوگر شهر از

کتاب صوتی جادوگر شهر از نوشته ال. فرانک بام  استداستانی خیالی و جذاب دختری به نام دوروتی که همراه با سگش توتو در مزرعه‌ای در کانزاس زندگی می‌کنند. اما سرنوشت دوروتی عجیب است او ناگهان وارد دنیای حیرت‌انگیزی می‌شود که باید راه فرار از آن را پیدا کند.

درباره کتاب جادوگر شهر از

در کتاب جادوگر شهر از دوروتی، سگش توتو در خانه‌ای با عمو و عمه‌اش زندگی می‌کند. یک روز گردباد بزرگی می‌آید و خانه‌ی آنها را که بلند می‌کند و با خود به آسمان می‌برد و در سرزمین اُز پایین می‌آورد. دقیقا روی یک جادوگر عجیب. در اُز همه چیز زیبا و شگف‌انگیز است، دوروتی نگران عمه و عمویش است و می‌خواهد به خانه‌اش برگردد اما چقدر ممکن است موفق شود. او در راه در یک مسیر آجری زرد قدم می‌زند و با دوستان عجیبش آشنا می‌شود. دوروتی سرِ راهش به مترسکی که مغز ندارد، آدم آهنی‌ای که قلب ندارد و شیر بزدلی که شجاعتش را از دست داده‌ برخورد می‌کند. آنها از او می‌خواهند کمکش کند. در راه دوروتی و دوستانش را میمون‌های پرنده‌ی یک جادوگر بدجنس می‌دزدد و از او به عنوان خدمتکار کار می‌کشد. اما دوروتی باید نجات پیدا کند.

شنیدن کتاب جادوگر شهر از را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

eli
۱۴۰۱/۰۳/۲۸

من ۲۸ سالمه و با اینکه به فیلم و انیمیشن خیلی علاقه داشتم از بچگی، تا حالا کارتون جادوگر شهر از رو ندیده بودم توی پادکست رادیو راه یه جایی آقای مجتبی شکوری یه قسمت کوتاه از این داستان رو

- بیشتر
Alireza Nezakati
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

عالی فقط بچه گانه

زمان

۲ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
۲۶,۲۵۰
۵۰%
تومان