دانلود کتاب صوتی ابر قدرت های هوش مصنوعی با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابر قدرت های هوش مصنوعی اثر میلاد تمدن

دانلود و خرید کتاب صوتی ابر قدرت های هوش مصنوعی

نویسنده:کای فولی
گوینده:میلاد تمدن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ابر قدرت های هوش مصنوعی

کتاب صوتی ابر قدرت های هوش مصنوعی نوشته دکتر کای. فو لی کتابی درباره هوش مصنوعی و چشم‌انداز آینده جهان با وجود ابرقدرت‌هایی مثل سیلیکون ولی در این حوزه است. این اثر به سولاتی از قبیل ما چگونه به اینجا رسیدیم و به کجا می‌رویم پاسخ می‌دهد. 

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه میرجواد سید حسینی و صدای گرم میلاد تمدن بشنوید. 

درباره کتاب صوتی ابر قدرت های هوش مصنوعی

تا چندی پیش جایگاه هوش مصنوعی در زندگی انسان‌های مدرن، خلاصه در آزمایشگاه‌ها و نهایتا فیلم‌های علمی تخیلی بود. برداشت مردم از هوش مصنوعی ساخته شدن روبات‌هایی بود که مانند انسان فکر می‌کنند. هرچند که در یک تعریف ساده می‌توان هوش مصنوعی را به هوش ماشین‌ها که در برابر هوش آدم‌ها قرار می‌گیرد، تعبیر کرد. و همچنین سامانه‌هایی که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند. اما امروزه نگاه مردم به هوش مصنوعی تغییر کرده است. اگر روزنامه‌ها را ورق بزنید مطالب بسیاری درباره هوش مصنوعی می‌بینید و تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها در تلاشند تا با کمک هوش مصنوعی به بالاترین میزان سوددهی برسند. 

حال که این موضوع به یکی از دغدغه‌های اصلی تمام گفتگوها و جوامع تبدیل شده است و تمام افراد دوست دارند درباره آینده هوش مصنوعی بدانند، خوب است به سوالاتی درباره آینده هوش مصنوعی بیندیشیم و پاسخی برای هر کدام داشته باشیم. کای فو لی که محقق فناوری اطلاعات است و با شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، اپل، مایکروسافت و ... کار کرده است، با کمک تجربیات خود و همچنین علمش،  در کتاب ابرقدرت های هوش مصنوعی برای این پرسش‌ها پاسخ‌هایی دارد: خودکار بودن هوش مصنوعی در مشاغل و اهداف ما چیست؟ کدام کشورها و افراد از منافع این فناوری فوق‌العاده بهره‌مند خواهند شد؟ آیا هوش مصنوعی می‌تواند ما را به یک زندگی مرفه مادی برساند، و آیا در این دنیای هوشمند ماشینی، انسانیت جایی خواهد داشت یا خیر؟ 

کتاب صوتی ابر قدرت های هوش مصنوعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی از شنیدن کتاب صوتی ابر قدرت های هوش مصنوعی لذت می‌برند. 

درباره کای فو لی

دکتر کای. فو لی رئیس و مدیرعامل شرکت سینوویشن ونچرز و رئیس مؤسسه هوش مصنوعی سینوویشن ونچرز است. سینوویشن، مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری ۱.۷ میلیون دلاری با دو نوع ارز را بر عهده دارد و یکی از شرکت‌های پیشرو در سرمایه‌گذاری است که برای توسعه نسل بعدی شرکت‌های چینی با تکنولوژی بالا مشغول به کار است.

پیش از تأسیس سینوویشن در سال ۲۰۰۹، لی رئیس مؤسسه گوگل چین بود. او قبلاً برخی سمت‌های اجرایی در مایکروسافت، سی.جی.آی و اپل داشته است. لی مدرک کارشناسی (لیسانس) علوم کامپیوتر خود را از دانشگاه کلمبیا و دکترای خود را از دانشگاه کارنگی ملون دریافت کرده است. او دارای مدرک دکترای افتخاری از کارنگی ملون و دانشگاه شهر هنگ‌کنگ و عضو مؤسسهٔ مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) است. لی نویسنده هفت کتاب پرفروش در چین است که کتاب ابر قدرت های هوش مصنوعی یکی از آن‌ها است. 

در زمینه هوش مصنوعی، لی مؤسسه مایکروسافت چین را تأسیس کرد که «ماهنامه فناوری ام.ای.تی» آن را «داغ‌ترین آزمایشگاه کامپیوتر» نام‌گذاری کرده است که بعدها به مایکروسافت تحقیقات آسیا تغییر نام داد. این مؤسسه اکثر رهبران هوش مصنوعی در چین، از جمله سی.تی.اوها یا سران هوش مصنوعی مانند بایدو، تنسنت، علی‌بابا، لنوو، هوآوی و هایر را تعلیم داده است. لی هنگامی‌که در اپل بود، پروژه‌ای در بیان و زبان طبیعی ارائه داد که در برنامه صبح‌به‌خیر آمریکا پخش شد و صفحه اول مجله وال استریت را به خود اختصاص داد. او نویسنده ده اختراع در آمریکا و بیش از صد مقاله در مجلات و همایش‌هاست. درمجموع، لی بیش از سی سال مشغول فعالیت در تحقیق، توسعه و سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی بوده است.

نظرات کاربران

فواد انصاری
۱۳۹۹/۱۱/۱۶

این کتاب در مورد بحثهای زیر بود روند پیاده سازی هوش مصنوعی در چین و آمریکا ویژگی بازار چین و مقایسه آن با سیلیکون ولی خطرات هوش مصنوعی خاطرات شخصی و دیدگاه های کای فو لی در مورد زندگی راهکارهای انسانی

- بیشتر

زمان

۱۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۷۷۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۷۷۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
۳۸,۲۲۰
۳۰%
تومان