بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب گربه ای که کتاب ها را نجات داد | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب گربه ای که کتاب ها را نجات داد اثر سوسوکه ناتسوکاوا

بریده‌هایی از کتاب گربه ای که کتاب ها را نجات داد

ویراستار:شهین خاصی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳۳ رأی
۴٫۰
(۳۳)
اکثر مردم حقیقت واضح و مسلم رو درک نمی‌کنن. فقط به زندگی روزمره‌شون ادامه می‌دن و بااین‌حال، تنها با چشم دل است که می‌توان به‌درستی دید؛ آنچه ضروری است برای چشم نامرئی است.»
B.A.H.A.R
«حبس‌کردن خودت توی یه کتاب‌فروشی اشکالی نداره؛ چیزی که ما رو نگران می‌کرد این بود که به پوستهٔ خودت پناه برده بودی.» «پوستهٔ خودم...» «لطفاً ازش بیرون بیا.» گربه آرام حرف می‌زد، اما صدایش در جان رینتارو طنین می‌انداخت. «خودت رو تسلیم تنهایی نکن. تو تنها نیستی. کلی دوست داری که حواسشون بهت هست.»
Sophie
این دنیا انواع‌واقسام موانع رو جلوی پاهامون قرار می‌ده و اون حد از سختی که ناچاریم تحملش کنیم مسخره‌ست. بهترین سلاح ما برای جنگیدن با این‌همه درد و سختی توی دنیا، منطق یا خشونت نیست؛ شوخ‌طبعیه.
paria
«فهمیدن مسائل مهم همیشه کار سختیه آقای مالک. اکثر مردم حقیقت واضح و مسلم رو درک نمی‌کنن. فقط به زندگی روزمره‌شون ادامه می‌دن و بااین‌حال، تنها با چشم دل است که می‌توان به‌درستی دید؛ آنچه ضروری است برای چشم نامرئی است.»
paria
«کتاب‌ها نمی‌تونن به‌جای تو زندگی کنن. آدم کتاب‌خونی که یادش می‌ره با دو تا پای خودش راه بره، مثل یه دایرة‌المعارف قدیمیه و سرش پر از اطلاعات تاریخ‌مصرف‌گذشته‌ست. تا وقتی‌که فرد دیگه‌ای اون رو باز نکنه، هیچی نیست به‌جز یه عتیقهٔ بی‌استفاده.»
شیرکاکائو
«این حقیقت نداره که هرچی بیشتر بخونی، چیزهای بیشتری از دنیا رو می‌بینی. مهم نیست که چقدر دانش و آگاهی فروکنی توی سرت، چون تا وقتی با ذهن خودت فکر نکنی و با پاهای خودت راه نری، آگاهی و دانشی که به‌دست می‌آری توخالی و قرضیه.»
شیرکاکائو
همه مشتاقن تا منحصربه‌فردبودن خودشون رو ثابت کنن، اما چون به یه اندازه مشغول اثباتش هستن، هیچ‌چیز منحصربه‌فردی در کسی وجود نداره.
B.A.H.A.R
راهی که انتخاب کرد همین بود. دقیقاً باشکوه‌ترین مسیر نبود، اما یه انتخاب پرچالش بود
B.A.H.A.R
«توی دنیای امروز، مسائلی که باید واضح باشن برعکس شده‌ن. از آدم‌های ضعیف به‌عنوان پله‌های سنگی استفاده می‌کنن و از افراد نیازمند بهره‌برداری می‌شه. مردم توی چنین الگویی گیر افتاده‌ن. هیچ‌کس بلند نمی‌شه که بگه بس کنین.»
B.A.H.A.R
«اینجا یه کتابخونه برای نگه‌داشتن کتاب‌های ارزشمند شما نیست، فقط برای نمایش‌دادن کتاب‌هاییه که به‌نحوی تونستین به دستشون بیارین. کل این مکان چیزی نیست به‌جز یه سالن نمایش.»
B.A.H.A.R

حجم

۱۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
۲۸,۷۰۰
۳۰%
تومان