بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران | صفحه ۵۹ | طاقچه
کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران اثر دیل کارنگی

بریده‌هایی از کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران

۴٫۲
(۱۸۶)
پروفسور جیمز وی. مک کانل، استاد روان‌شناسی در دانشگاه میشیگان، احساس خود در مورد لبخند را چنین بیان می‌کند: «افرادی که لبخند می‌زنند قادرند بهتر اداره کنند، بهتر یاد بدهند و بهتر بفروشند و مهم‌تر از همه، کودکان شادتری پرورش می‌دهند. اطلاعات بیشتری در یک لبخند وجود دارد تا در یک اخم. به همین دلیل است که تشویق وسیله آموزشی بسیار مؤثرتری از تنبیه است.»
ka'mya'b
اگر می‌خواهید دیگران شما را دوست بدارند، اگر مایلید دوستی واقعی و صمیمانه‌ای به وجود آورید، و اگر می‌خواهید همزمان با آنکه به خودتان کمک می‌کنید به دیگران نیز کمک کرده باشید، این اصل را هرگز از یاد نبرید: اصل ۱ صمیمانه و به طور واقعی به دیگران علاقه‌مند شوید.
ka'mya'b
«شناختن همه به معنی بخشیدن همه است.»
سید سروش حقی
اصل یک انتقاد، سرزنش یا شکایت نکنید.
محمدرضا
همه انسان‌ها بسیار پایین‌تر از سطح محدودیت‌هایشان زندگی می‌کنند. هر انسان دارای قدرت‌های متفاوتی است که معمولاً به طور عادت‌گونه قادر به استفاده از آن نیست.
mo.mohebbi
۲ـابتدا هر فصل را یک دور به سرعت مرور کنید تا یک برداشت کلی نسبت به آن به دست آورید. شاید وسوسه شوید که فورا به خواندن فصل بعد بپردازید. ولی این کار را نکنید، مگر اینکه خواندن این کتاب را صرفا برای سرگرمی انتخاب کرده‌اید.‌اما اگر این کتاب را برگزیده‌اید چون می‌خواهید مهارت خود در روابط انسانی را افزایش دهید، پس باید پس از مرور کلی هر فصل، برگردید و آن را به طور کامل و دقیق دوباره بخوانید. این شیوه مطالعه، در درازمدت، از نظر کسب نتیجه و صرفه‌جویی در وقت به سود شما خواهد بود.
کاربر ۹۰۲۵۲۷
آبراهام لینکلن در جایی چنین گفت: «بیشتر آدم‌هایی که در اطراف ما وجود دارند تقریبا به همان اندازه‌ای شادند که ذهنشان اجازه می‌دهد.»
محمد
سعی کنید رد پای دوستانه‌ای از جرقه‌های کوچک قدردانی در مسیرهای روزانه خود باقی بگذارید. شگفت‌زده خواهید شد که ببینید این جرقه‌های کوچک چگونه شعله‌های کوچک دوستی را برمی‌افروزند و به نشانه‌های هدایت کننده برای دیدار مجدد شما تبدیل خواهند شد.
محمد
هری اِی. اُوراستریت در کتاب خود، "تأثیر بر رفتار انسان‌ها"، می‌نویسد: «عمل ناشی از آن چیزی است که اساسا می‌خواهیم... و بهترین نصیحتی که به هر کسی، چه در تجارت و چه در خانه، چه در مدرسه و چه در سیاست، می‌شود کرد این است که: ابتدا، باید خواستنش را در دیگران به وجود آوری تا بتوانی او را به انجام خواسته‌ات وادار کنی. کسی که بتواند خواستن را در دیگران به وجود آورد تمام دنیا را با خود دارد و آن کس که نتواند، در جاده تنهایی گام برمی‌دارد.»
behzad palizvan
تنها راهی که به وسیله آن می‌توانم شما را وادار کنم که آنچه را که می‌خواهم برای من انجام دهید، این است که آنچه را که شما می‌خواهید به شما بدهم. اما شما چه می‌خواهید؟ زیگموند فروید می‌گوید: «هر چیزی که شما و من انجام می‌دهیم نشأت گرفته از دو محرک است: نیاز جنسی و تمایل به بزرگ بودن.»
melina

حجم

۲۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

حجم

۲۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۵۸
۵۹
صفحه بعد