بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۴۹ رأی
۳٫۶
(۴۹)
هر آنچه در زندگی تو می‌گذرد، این تو هستی که آن‌ها را به زندگی خود دعوت کرده‌ای.
وحید رستم زاده
هیچ‌چیز وارد زندگی تو نمی‌شود، مگر آن‌که تو خود آن را به زندگی خویش فرا خوانده باشی.
جهانی
«امواج ذهنی، ظریف‌ترین و در نتیجه قدرتمندترین نیروی هستی است. »
fatemeh
بخواه و در انتظار رسیدن خواسته‌هایت بمان. خواست تو، خواسته‌ی تو را به سوی تو جذب می‌کند. هرگز منتظر چیزی نباش که آن را نمی‌خواهی. به تعبیر ساده‌تر، هرگز نفوس بد نزن. احساس شُکر و سپاس و امتنان موجب تمرکز انرژی حیاتی تو می‌شود و راه رسیدن تو به آرزوهایت را هموار می‌کند. شکرگزار چیزهایی باش که داری، آنگاه به چیزهایی که نداری خواهی رسید.
bhzdi
مشکل این‌جاست. بسیاری از مردم به چیزهایی فکر می‌کنند که آن‌ها را نمی‌خواهند و نمی‌دانند چرا مدام با چیزهایی روبرو می‌شوند که خوشایندشان نیست.
جهانی
خود را غرق در نعمت و ثروت ببینید و نعمت و ثروت را به سوی خود جذب کنید. این قانون همیشه کار می‌کند، برای همه.
جهانی
راز، همان قانون جذب است! این تویی که همه‌چیز و همه وضعیتها را به سوی خود جذب می‌کنی. محتوای ذهن تو، همچون آهن‌ربا، چیزها و وضعیت‌ها را به سوی تو می‌کشاند. وقتی می‌اندیشی، اندیشه‌یِ تو در بیرون تجسم می‌یابد. هرآنچه در ذهن تو می‌گذرد، در بیرون از ذهن تو واقعیت می‌یابد. «هر فکری واقعیت است، نیروست. » پرنتیس مالفورد
fatemeh
به این بیندیش که در حال حاضر چه چیزی می‌تواند زندگی تو را دگرگون کند. نخست فهرستی تهیه کن از چیزهایی که داری و از داشتن آن‌ها خشنود هستی. بابت داشتن این چیزها سرشار شو از احساس شکر و سپاس و امتنان. این احساس، به تو نیرویی عظیم می‌بخشد. بدون این احساس، بر نداشته‌ها و محرومیت‌های خود متمرکز می‌شوی و به تدریج تحلیل می‌روی. یاد بگیر بابت هر رویداد خوب زندگی شکر کنی و با احساسی از سپاس و امتنان زندگی کنی.
bhzdi
تو می‌توانی، به سهولت، به همه‌ی آرزوهای خود برسی. تردید تو نشانه‌ی آن است که تو حقیقتا چنان آرزویی نداری، زیرا باور نداری که می‌توانی به آن برسی.
مهدی پویا
خلاصه‌یِ راز اگر رابطه‌ای خوب و ماندگار می‌خواهی، گفتار و کردار خود را با فکر و خواست خود هماهنگ کن. در حرف و عمل نشان بده که چنین رابطه‌ای را می‌خواهی. به خود احترام بگذار و خود را دوست بدار. در غیر این صورت، دیگران نیز به تو احترام نخواهند گذاشت و دوستت نخواهند داشت. اگر نسبت به خود احساس خوبی نداشته باشی، احساس بد تو نسبت به خود، مانع رسیدن موهبت‌های بی‌شمار هستی به تو می‌شود. این مانع را از سر راه خویش بردار. ویژگی‌های مثبت خود را ببین و توانایی‌هایت را ستایش کن. بدین‌سان، توانایی و شایستگی بیشتری را به سوی خود جذب می‌کنی. برای داشتن یک رابطه‌ی خوب و ماندگار، بر ویژگی‌های مثبتِ طرفِ رابطه‌ی خود تمرکز کن، نه بر ویژگی‌های منفی او. وقتی بر ویژگی‌های مثبت دیگری تمرکز می‌کنی، خود تو نیز واجد آن ویژگی‌ها خواهی شد.
bhzdi

حجم

۹۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۹۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد