دانلود و خرید کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی ال ریس ترجمه علیرضا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی اثر ال ریس

کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

معرفی کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی نوشته ال ریس و جک تروت است. این کتاب با ترجمه علیرضا صالحی و شهرام آبابایی منتشر شده است. کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی تلاشی برای حذف تصورات غلط و افسانه‌ها از فرایند بازاریابی است.

درباره کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

ریس و تروت این قوانین تغییرناپذیر بازاریابی را در بیست‌و‌دو فصل جداگانه تشریح می‌کنند: قانون رهبری بازار، قانون رسته، قانون ذهن مشتری، قانون ادراک مشتری ، قانون تمرکز، قانون انحصار، قانون نردبان ، قانون دوگانگی، قانون نقیض، قانون تقسیم، قانون دورنما، قانون گسترش خط تولید، قانون فداکردن، قانون ویژگی، قانون صداقت، قانون یکتایی، قانون پیش‌بینی‌ناپذیری، قانون موفقیت، قانون‌ناکامی قانون مبالغه، قانون شتاب، قانون منابع.

آنها در بخش پایانی کتاب هشدار می‌دهند که اگر از قوانین ابدی تخطی کنید، خطر شکست در کمین کسب‌وکار شماست و اگر قوانین‌غیرقابل‌تغییر را به کار ببندید در معرض خطر، انتقادات تند یا حتی کنارگذاشته‌شدن قرارخواهیدگرفت، اما شکیبا باشید!

کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی  شما را در رسیدن به موفقیت همراهی می‌کند.

خواندن کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ال ریس و جک تروت

اَل ریس، یکی از شناخته‌شده‌ترین استراتژیست‌های برندیگ است. او با انتشار مقاله‌هایی با موضوع جایگاه برندسازی به شهرت رسید. ال ریس با همکاری دخترش و شریک تجاری‌شان، جک تروت، کتاب‌های زیادی با موضوع بازاریابی و موفقیت برند نوشته‌اند. ال ریس برای اولین‌بار مفهوم جایگاه‌سازی را در بازاریابی مطرح کرد. جک تروت، مدیر شرکت موفق بازاریابی جک تروت و شرکا است. جک تروت مفهوم مهم «موقعیت‌یابی در بازاریابی» را مطرح کرد که همین باعث شهرتش شد. او به شرکت‌های مهم و معتبری در زمینه بازاریابی مشاوره داده است. شهرت و موفقت او به‌قدری است که وزارت خارجه آمریکا نیز به‌خاطر تخصص فعالیتش، از او مشاوره گرفته است.

نظرات کاربران

bahram yo
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

بسیار کاربردی و عالی نسخه چاپی همین کتاب رو هم تهیه کردم بقدری که کاربردیه

کسری
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

ترجمه کتاب روان نیست. متن گنگ است. با اینکه از موضوع کتاب کاربردی می باشد اما ترجمه نامفهوم، مانع از درک درست مد نظر نویسنده توسط مخاطب می شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان