دانلود و خرید کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری جان مکسول ترجمه فرزام حبیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری اثر جان مکسول

کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

معرفی کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری یا از مردم تبعیت کن تا آنها هم از تو تبعیت کنند نام کتابی از جان مکسول، سخنران و کشیش آمریکایی است که با ترجمه فرزام حبیبی می‌خوانید. انتشارات لیوسا این کتاب را در مجموعه کتاب‌های میکرو خود که شامل چکیده کتاب‌ها است منتشر کرده است.

 درباره کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

این کتاب با شما راجع به رهبری و قوانینش سخن می‌گوید. راجع به مهارتی که باید آن را در خود پرورش دهید تا رهبری شایسته باشید.

اصل رهبری این است که شما بتوانید دیگران را وادار به تبعیت از خود کنید و جان مکسول در این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه باید این کار را انجام دهید.  ۲۱ قانون رهبری در این کتاب برای شما بیان شده است که از طریق آنها می‌توانید ویژگی‌ها و مهارت‌های مربوط به رهبری را در خود تقویت کنید.

به‌کمک این نکات می‌فهمید که:

- سن کارفرما چه تأثیری در این دارد که شما را استخدام بکند یا نکند؛

- برای چه ری کراک توانست رستوران‌های مک‌دونالد را به چهره‌ای جهانی تبدیل کند، اما خودِ برادران مک‌دونالد نتوانستند؛ و

- چگونه زنی که از دام بردگی رهایی یافت، به رهبری تبدیل حماسی شد.

خواندن کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه مدیران و رهبران سازمان‌ها و گروه‌ها مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

کتاب «قانون رهبرِ سطح بالا» به ما نشان می‌دهد که اگر رهبران عملکرد خوبی نداشته باشند، در معرض آسیب‌پذیری قرار دارند. پس از کجا می‌توانی اطمینان داشته باشی که چنین اتفاقی برای تو نخواهد افتاد؟

قانون بعدی را ثبت کن- قانون تأثیرگذاری.

اگر می‌خواهی کسی را استخدام کنی که پیش از این توانایی‌اش را در مدیریت و رهبری نشان داده باشد، باید در پی نشانه‌هایی از مهم‌ترین مهارت او باشی؛ یعنی توانایی‌اش در تأثیرگذاری در دیگران. به‌جای اینکه فقط عناوین شغلی مناسب او را در رزومه‌اش بررسی کنی، دنبال پیروانش بگرد. اگر کسی رهبری واقعی باشد، بی‌بروبرگرد صفی طویل از افرادی دنبالش هستند که تحت تأثیر او قرار گرفته‌اند.

مادر ترزا را در نظر بگیر: شاید نحیف و شکننده به‌نظر می‌رسید، اما رهبری شگفت‌انگیز بود که لشکری شخصی از پیروانش را پدید آورد تا در مأموریت او در راه تغذیه و کمک به فقرا یاری‌اش کنند و در هرجا که صحبت می‌کرد، حاضران از کار دست می‌کشیدند تا به حرف‌هایش گوش بدهند چون به توانایی فوق‌العادهٔ او در رهبری احترام می‌گذاشتند.

این هزاران دنبال‌کنندهٔ داوطلب، سازمان جهانی او یعنی «مبلغان خیریه» را شکل دادند. حتی در طول مدتی که بیشتر کلیساهای کاتولیک می‌کوشیدند مانع پیوستن افراد بیشتری به پیروان مادر ترزا شوند، او باز هم دنباله‌روهایی به‌دست آورد.

خوب، حالا چطوری می‌توانی راه تأثیرگذاری بر مردم را یاد بگیری؟

باید نیروی درک مستقیم و شم‌وشهودت را به‌نمایش بگذاری و به عوامل نامحسوسی که می‌تواند در پیروانت تأثیر بگذارد، توجه داشته باشی.

به‌عنوان مثال، وقتی می‌بینی انگار کسی احساس می‌کند که ناعادلانه با او رفتار می‌شود، باید کنکاش کنی و از قضیه سر در بیاوری. به‌کمک شم‌وشهودت می‌توانی تنشِ رو به افزایش را احساس کنی و قبل از اینکه به کسب‌وکارت لطمه‌ای وارد بیاورد، به حل مشکلات بپردازی.

روش سودمند دیگر برای تقویت روحیه و متقاعد کردن مردم تا از رهنمودهای تو پیروی کنند، برجسته کردن موفقیت‌های گذشته‌ات است. اگر مردم به‌جای ردی از یأس و نامیدی شواهدی از موفقیت‌های گذشته‌ات را ببینند، راحت‌تر می‌توانی به آنها انگیزه و اطمینان بدهی که در مسیر درست قرار دارند.

نظرات کاربران

کاربر 7642740
۱۴۰۲/۱۱/۱۱

کتاب عالی است و هر کس به چنین ویژگی هایی را انجام دهد در کارش موفق خواهد شد.

Mahsa Seyedi
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

کتاب کاربردی بود بهتره هرروز یک فصل و بخوتین و در طول روز به اون قانون فکر کنید و رفتار کنید

کاربر 4093346
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

بسیار عالی حتماً نصب کنید نکات کلیدی خیلی خوبی به ما میده برای رهبر شدن و رهبری اصولی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان