دانلود و خرید کتاب بلاک چین و زنجیره تامین ناچیاپان سوبرامانیان ترجمه جعفر حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلاک چین و زنجیره تامین اثر ناچیاپان سوبرامانیان

کتاب بلاک چین و زنجیره تامین

معرفی کتاب بلاک چین و زنجیره تامین

کتاب بلاک چین و زنجیره تامین نوشته ناچیاپان سوبرامانیان و آتانو چاودهوری است که با ترجمه جعفر حیدری و سینا نیری منتشر شده است. 

درباره کتاب بلاک‌ چین و زنجیره‌ تامین؛ مطالعات موردی تکاملی

رشد فناوری اطلاعات انقلابی در مدیریت زنجیره‌تامین و فرآیندهای لجستیک ایجاد کرده است به نحوی که امروزه فناوری اطلاعات تبدیل به یکی از اجزای جداناشدنی مدیریت لجستیک و زنجیره‌های تامین شده است. در این بین فناوری بلاک‌چین از جمله آخرین فناوری‌هایی است که در این خصوص موردتوجه قرار گرفته است. قابلیت‌های بلاک‌چین در حوزه لجستیک و زنجیره تامین به حدی است که می‌تواند انقلابی در حوزه به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات، شفافیت فعالیت‌ها، ردیابی محصولات، ایجاد اعتماد به داده‌ها و جلوگیری از تقلب و سوء استفاده در زنجیره‌های تامین ایجاد نماید.

این کتاب با بیانی ساده و بسیار مختصر، مفاهیم کلیدی بلاک‌چین و کاربردهای بالقوه آن در زنجیره‌های تامین شامل زنجیره‌های تامین موادغذیی، زنجیره‌های تامین سلامت، زنجیره‌‌های تامین خرده‌فروشی، زنجیره‌های تامین تولیدی، لجستیک معکوس و حمل و نقل را تشریح می‌کند.

خواندن کتاب بلاک‌ چین و زنجیره‌ تامین؛ مطالعات موردی تکاملی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند به عنوان منبعی برای دانشجویان در رشته‌های فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع و لجستیک و زنجیره تامین به جهت آشنایی با کاربردهای بلاک‌چین در انواع زنجیره تامین‌های مورداستفاده قرار گیرد.


نظرات کاربران

Amirhassan5303
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

لطفن نمونه ک میزارید بیشتر از بخش های اصلی باشه تا مقدمه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان