دانلود و خرید کتاب کنار آمدن با دیگران نائومی درو ترجمه امیرحسین میرزائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کنار آمدن با دیگران

کتاب کنار آمدن با دیگران نوشتهٔ نائومی درو و ترجمهٔ امیرحسین میرزائیان است و انتشارات کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران)آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کنار آمدن با دیگران

اساس نوشتن این کتاب صحبت با حدود ۱۰۰۰ نوجوان دانش‌آموز است. نویسنده بعد از گفت‌وگو با آن‌ها متوجه می‌شود درگیری و کشمکش چگونه روی زندگی آن‌ها تأثیر گذاشته است، آن‌ها چگونه درگیر دعوا می‌شوند، چگونه به این درگیری‌ها واکنش نشان می‌دهند و چه چیزهایی بايد بدانند تا خشم خودشان را كنترل كنند و به این درگیری‌ها خاتمه بدهند. از نظر این دانش‌آموزان، آموختن چگونگی خاتمه‌دادن به این درگیری‌ها بسیار اهمیت دارد. اینگونه، کتاب کنار آمدن با دیگران خلق می‌شود.

این کتاب به ۸ فصل (قدم) تقسیم می‌شود. با برداشتن هر قدم توان شما برای اینکه به‌خوبی از عهدهٔ حل‌وفصل درگیری‌هایتان برآیید بیشتر می‌شود. شما ياد می‌گيريد که چگونه با احترام اما قاطع سخن بگویید و هرجا که لازم باشد، بدون آنکه اوضاع را بدتر کنید، از حقتان دفاع کنید. با خواندن این کتاب به مهارت‌هايی اجتماعی از قبیل توانایی گوش‌دادن به دیگران، حرف‌زدن دربارهٔ مشکلاتتان و راهبردهایی برای كنترل خشم و اضطرابتان دست خواهید یافت. در این کتاب نکاتی دربارهٔ چگونگی ایمن و سالمت ماندن، روش‌های ايجاد آرامش بیشتر در دنیا و همچنین این موارد را خواهید خواند: داستان‌هایی دربارهٔ درگیری و دعوا در زندگی واقعی و راه‌هایی برای خاتمه‌دادن به اين درگيري‌ها. حرف‌های دانش‌آموزان و اطلاعاتی از زبان آن‌ها. فعالیت‌های ساده‌ای براي اينكه به زندگی خودتان هم نگاهی بیندازید و متوجه شويد كه چگونه می‌توانيد آنچه را در این کتاب آمده در زندگی روزمره‌تان به کار ببنديد؛ آزمون‌های خودشناسی، گزارش‌هایی از درگیری هم‌سن‌وسالانتان و دیگر نکاتی که با بهره‌بردن از آن‌ها می‌توانید ميزان پیشرفت خود را بسنجيد و با ایده‌های جدید آشنا شويد. هرچه بیشتر فعالیت‌های مطرح‌شده در این کتاب را انجام دهید بهرهٔ بیشتری می‌برید. 

خواندن کتاب کنار آمدن با دیگران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند به دعواهایشان خاتمه دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کنار آمدن با دیگران

حق با شماست. حل‌وفصل همهٔ درگیری‌ها آسان نیست، اما تلاش برای حل آن‌ها به امتحانش می‌ارزد. این کار به یادگرفتن دوچرخه‌سواری شباهت زیادی دارد. یادتان می‌آید اولین باری که بدون کمک بزرگ‌ترها یا چرخ‌های کمکی سوار دوچرخه شدید چند بار زمین خوردید و دست‌وپایتان را زخمی کردید؟ اما بعد از مدتی تمرین، حفظ تعادل برایتان آسان و آسان‌تر شد. این وضعيت حاصل پشتکار شما بود: شما آنقدر تلاش کردید كه توانستید دوچرخه‌سواری یاد بگیرید. حل‌وفصل درگیری‌ها هم به پشتکار و همچنین شجاعت نیاز دارد. البته كه تغییر اوضاع و شرایط همیشه کمی ترسناک است، اما همهٔ ما یک دنیا شهامت در وجودمان داریم که هرگز به سراغش هم نرفته‌ایم. بازوهای نیرومند شجاعت ما را هم قوی‌تر می‌کند. آماده هستید كه قوی کردن بازوهای شجاعتتان را آغاز کنید؟ اگر پاسختان مثبت است، انتخاب بسیار مهمی کرده‌اید، زیرا: اراده کلید به دست آوردن همه چیز است. 

۷ راز موفقیت زنان
مرضیه مجلسی
چگونه فرزندانی مسئولیت پذیر پرورش دهیم؟
افسانه درویشی
بهداشت کودک
میریام استوپارد
۵۰ روش برای ایجاد ارتباط سازنده
استیو چاندلر
یادگیری شاد
گروه آموزشی انتشارات مک گراهیل
اولین غذاها
میریام استوپارد
پرورش فرزند با داستان های سازنده
پل اسمیت
اعتماد به نفس خوب، حال خوب
مریم حسینی کازرونی
آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر
زهرا میرمحمدی
خودت را دست کم نگیر دختر!
کارا الویل لیبا
زن واسپرده
لورا دویل
کلیدهای پرورش فرزند شاد از ۲ تا ۴ سالگی
لیزا مکورت
نقش خانواده در رشد و هدایت نوجوان (ویژه‌ی پسران)
شمس الدین کریمی منش
خجالتی‌بودن بد نیست؛ چگونه کم‌رویی را به نقطه‌ی قوت تبدیل کنیم (مهارت‌های زندگی جلد هجدهم)
جی. اس. جکسون
گفتگو با کودک نوپا
ترسا یاککو
گزیده‌ای از داستان‌های شاهنامه؛ زن جادو
امیرحسین علیقلی
نیم کیلو باش ولی خودت باش!
سعید گل‌محمدی
چرا مردان هم‌زمان فقط یک کار انجام‌ می‌دهند و زنان هرگز از صحبت کردن دست برنمی‌دارند!
آلن پیز
کلیدهای آرام کردن کودک ناآرام
ویلیام سی‌یرز
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان