دانلود و خرید کتاب پینوکیو استفی فلچر ترجمه معصومه‌ حسین‌نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پینوکیو اثر استفی فلچر

کتاب پینوکیو

معرفی کتاب پینوکیو

کتاب پینوکیو نوشتۀ استفی فلچر و ترجمۀ معصومه‌ حسین‌نسب است. انتشارات فرواک این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر در مجموعۀ «قصه‌های جورواجور؛ مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های کودکانه دنیا» منتشر شده است.

درباره کتاب پینوکیو

کتاب پینوکیو، اقتباسی از داستانی مشهور به همین نام است: پینوکیو، یک شخصیت داستانی و شخصیت اصلی ماجراهای پینوکیو اثر نویسندهٔ ایتالیایی، کارلو کلودی، است. این شخصیت، درواقع، عروسکی چوبی است که آرزوی تبدیل شدن به پسری واقعی را دارد. ویژگی اصلی او دروغگویی است. این عمل ناپسند موجب دراز شدن بینی چوبی پینوکیو می‌شود.

از داستان و شخصیت پینوکیو، برای تولید آثار مختلفی مانند فیلم، سریال، انیمیشن و... برداشت و اقتباس شده است؛ به‌عنوان نمونه:

  • «پینوکیو» یک پویانمایی آمریکایی و محصول ۱۹۴۰ است که به تهیه‌کنندگی والت دیزنی و از روی کتاب ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی ساخته شد.
  • «ماجراهای پینوکیو» یک مجموعۀ کارتونی ژاپنی بود که در سال ۱۹۷۶ منتشر شد. این اثر در ایران نیز پخش و تماشا شد.
  • و...

در کتاب حاضر نیز پدر جپتوی نجّار، پینوکیو، ماهی‌ها، سیرک و نمایش و عروسک‌گردانی بدجنس را در کنار یکدیگر دنبال می‌کنیم.

طراح و گرافیست این کتاب، محسن فاضلی است.

خواندن کتاب پینوکیو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پینوکیو

«آن شب پینوکیو با خوشحالی به صحنه نمایش رفت و شروع به آوازخواندن و سرگرم کردن حاضرین نمـود. همه او را تشویق می‌کردند و با خــود مــی گفتند: "مگر می‌شود عروسکی بدون عروسک گردان حرکت کند، این یک معجزه است." بعد از اتمام نمایش درحالی که روز بــه پایان و شب فــرا رسیده بود پینوکیو آماده رفتن به خانه شد، امـا عروسک‌گردان بدجنس که برای او به گربه و روبه مکار پول داده بود گفت: "کجا می‌روی پینوکیـو، تو مال من هستی و اینجا می مانی! من به تو اجازه رفتن به خانه ات را نمی‌دهم." پینوکیو قبل از اینکه بتواند مقاومتی کند و از آنجا فرار کند توسط عروسک‌گردان بدجنس داخل یک قفس پرنده زندانی شد!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان