دانلود و خرید کتاب هواپیماها کلی هال ترجمه مینا فاضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هواپیماها اثر کلی هال

کتاب هواپیماها

معرفی کتاب هواپیماها

کتاب هواپیماها نوشتۀ کلی هال و ترجمۀ مینا فاضلی است. انتشارات فرواک این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر در مجموعۀ «قصه‌های جورواجور؛ مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های کودکانه دنیا» منتشر شده است.

درباره کتاب هواپیماها

هواپیماها در دنیای ماشین‌ها و هواپیماها روایت می‌شود. جایی که یک هواپیمای سم‌پاشی دوست دارد کار متفاوتی انجام دهد. او آرزو دارد بتواند در مسابقات آکروباتیک شرکت کند و یک هواپیمای نمایشی باشد. آیا در این راه موفق می‌شود؟

هواپیماها یک کارتون کمدی ورزشی سه بعدی کامپیوتری محصول سال ۲۰۱۳ آمریکا است که استودیو دیزنیتون تولید و کمپانی والت دیزنی پیکچرز منتشر کرده است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی مشترک کلی هال، ادامه مجموعه ماشین‌های پیکسار است. با اینکه توسط پیکسار تولید نشد، نویسنده و تهیه کننده اجرایی این فیلم توسط پیکسار و مدیر خلاق وقت استودیو انیمیشن والت دیزنی، جان لاستر، که دو فیلم اول ماشین‌ها را کارگردانی کردند آن را ساخته‌اند. این انیمیشن با صداپیشگی دن کوک، استیسی کیچ، پریانکا چوپرا منتشر شده است. 

خواندن کتاب هواپیماها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب هواپیماها 

در شهر کوچکی یک هواپیمای سم‌پاشی به اسم داستی چوپر زندگی می‌کرد. کار او سم‌پاشی کردن مزرعه‌های ذرت بود. اما داستی همیشه در ذهنش رویای مسابقه دادن با هواپیماهای سریع را داشت و آرزو داشت روزی در مسابقات جهانی مانورهای هوایی و آکروباتیک شرکت کند. هر چند رییس و دوستانش این آرزوی او را خیلی جدی نمی‌گرفتند

بهترین دوست داستی در آن شهر کامیون سوخت رسانی به نام چاگ بود. چاگ تنها کسی بود که از او برای رسیدن به آرزویش که تبدیل شدن به سریعترین هواپیما در مسابقات جهانی بود حمایت می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان