دانلود و خرید کتاب مرد عنکبوتی فرانک بریوس ترجمه مینا فاضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرد عنکبوتی اثر فرانک بریوس

کتاب مرد عنکبوتی

معرفی کتاب مرد عنکبوتی

کتاب مرد عنکبوتی نوشتۀ فرانک بریوس و ترجمۀ مینا فاضلی است. انتشارات فرواک این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر در مجموعۀ «قصه‌های جورواجور؛ مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های کودکانه دنیا» منتشر شده است.

درباره کتاب مرد عنکبوتی

در کتاب مرد عنکبوتی، مثل همیشه با برهه‌ای از زندگی شخصیتی به نام پیتر پارکر همراه می‌شویم. او در نوجوانی به‌وسیلۀ یک عنکبوتِ رادیواکتیو گزیده شده است.

شخصیت قدیمی مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن، یک شخصیت خیالی و ابرقهرمان است که در کتاب‌های کمیک استریپ منتشرشده به‌وسیلۀ مارول کامیکس به دنیای ما وارد شد. خالق این شخصیت، «استن لی»، نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف بوده است.

مرد عنکبوتی، صاحب یک کمیک استریپ مختص به خود به نام «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» شد که پس از ۷۰۰ شماره پایان یافت و کمیک استریپی جدید بنام «مرد عنکبوتی برتر» جای او را برای مدتی گرفت و پس از ۳۲ شماره دوباره این سری برگشت.

از این داستان، بارها و بارها برای تولید فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، انیمیشن‌های مختلف و کتاب‌های کمیک استریپ برداشت و اقتباس شده است. برای نمونه در سال ۲۰۱۷ فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، در سال ۲۰۱۹ فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» و در سال ۲۰۲۱ فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، هر سه، با بازی تام هالند و کارگردانی جان واتس، ساخته و منتشر شدند. 

طراح و گرافیست این کتاب، محسن فاضلی بوده است.

خواندن کتاب مرد عنکبوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مرد عنکبوتی

«گابلین دیو سبز رنگ، با یک گلایدر و کیسه‌ای پر از مواد منفجره در شهر می‌چرخید و مرتکب جنایات زیادی می‌شد. دستکش‌های گابلین می‌توانستند شوک‌های الکتریکی قوی تولید کنند. مرد عنکبوتی وقتی با این شیطان ترسناک روبرو می‌شد، باید خیلی سریع حرکت می‌کرد!»

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۶۴۴۹۸
۱۴۰۱/۰۴/۲۱

داستان نیست معرفی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان