دانلود و خرید کتاب ۱۵۰ راز ترکیبی میوه‌جات و سبزیجات ترانه دبیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۵۰ راز ترکیبی میوه‌جات و سبزیجات اثر ترانه دبیر

کتاب ۱۵۰ راز ترکیبی میوه‌جات و سبزیجات

نویسنده:ترانه دبیر
انتشارات:نشر افکار
امتیاز:
۳.۴از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۵۰ راز ترکیبی میوه‌جات و سبزیجات

«۱۵۰ راز ترکیبی میوه‌جات و سبزیجات» نوشته دکتر ترانه دبیر( -۱۳۴۰)، پیرامون بهره‌گیری از میوه‌ها و سبزی‌ها برای جوانی، زیبایی و سلامتی است. در بخشی از کتاب با عنوان رمز سلامتی می‌خوانیم: «۱ـ پرخوری نکنید. ۲ـ در خوردن گوشت حیوانات افراط نکنید. ۳ـ غذاهای چرب به ویژه روغن‌های اشباع شده را مصرف نکنید ۴ـ سرخ کردن (ممنوع). ۵ ـ کنسرو (ممنوع). ۶ـ گوشت حیوانات را با نشاسته (ممنوع). ۷ـ در هر وعده فقط یک نوع غذا مصرف شود. ۸ـ مایعات با غذا (ممنوع). ۹ـ بعد از غذا خواب (ممنوع). ۱۰ـ شام را بخورید تا قبل از خواب ۳ ساعت فرصت داشته باشید. ۱۱ـ در موقع خواب یک لیوان شیر یا یک لیوان آب بنوشید. ۱۲ـ ناشتا یک لیوان آب یا آب‌میوه میل فرمایید. ۱۳ـ چای ممنوع به خصوص بعد از غذا. ۱۴ـ نوشیدن نوشابه‌های اسید فسفریک و کافئین (ممنوع). ۱۵ـ در موقع اضطراب و نگرانی غذا (ممنوع). ۱۶ـ روزانه دهان را با آب و نمک شستشو دهید. ۱۷ـ پرتحرک باشید. ۱۸ـ غذاهای تازه بخورید. ۱۹ـ در سر سفره سبزی داشته باشید. ۲۰ـ میوه را با شکم خالی بخورید و روی غذا با معده پر میوه نخورید....»

نظرات کاربران

آذر
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

شنیده بودم ترکیب ابمیوه واب سبزیجات برای درمان چربی خون و سرطان مفیده. دراین کناب تعداد زیادی دستور اب سبزیجات هست که حتما تست میکنم خیلی ممنونم از نویسنده که با جملات ساده وروان مطالب را نوشتن واطلاعات خودشون که

- بیشتر
Mofidi Mofidi
۱۳۹۶/۰۲/۲۲

صدیقه. بنظرم کتاب مفیدی است

هستی
۱۳۹۵/۰۷/۰۷

خیلی خوب بود ممنون از نویسنده

آسی
۱۳۹۵/۰۶/۱۶

خوب بود

zeinab
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

یه مسئله ای که هست.. اینه ک بعضی از سبزیجات یا میوه جاتی ک برا تهیه یه ترکیب گفتن برا فصلای مختلفه و همه شون و باهم نمیتونیم تهیه کنیم... مثلا هلو برای تابستونه و چغندر و به و اسفناج برا

- بیشتر
maria
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

کتابی کامل ک میتونه خیلی کمک کنه ب اصلاح تغذیه .مشخص برای این کتاب زحمت کشیده شده . تجربه و علم هم بی تاثیر نیس .ممنون

Mofidi Mofidi
۱۳۹۶/۰۲/۲۲

بنظرم کتاب مفیدی است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
عدم ورزش کافی سوخت و ساز بدن را کم و یا آهسته می‌کند. هنگامی که سوخت‌وساز کم باشد، سیستم تمیز کننده بدن هم ضعیف و کم‌کار می‌شود.
mahsa
همه‌چیز بدون سلامتی هیچ چیز نیست. یک گرم پیشگیری از بیماری بهتر از یک کیلو درمان است.
mahsa
بدترین کاری که یک شخص می‌تواند انجام دهد این است که یک وعده غذای خود را همراه با عصبانیت میل کند. در این زمان است که هیچ نوع مواد مقوی موجود در خوراک جذب بدن نمی‌شود.
mahsa
دسته‌بندی غذاها براساس طب نتروپتی یا درمانهای طبیعی اینچنین است: ۱. محصولات حیوانی مانند گوشت و چربیهای حیوانی جزو غذاهای مرده محسوب می‌شوند. ۲. سبزیجات، میوه‌ها، بادام و غلاّت جزو غذاهای زنده‌اند. اگر خوردن غذاهای دسته اوّل را کم کنیم، می‌توانیم خیلی از بیماریها را رد کنیم. کلید سلامتی به این بستگی دارد که تا حد امکان غذاهای زنده را در رژیم غذایی خود جای دهیم و از پروتئینهای گیاهی بیشتر استفاده کنیم.
mahsa
هر بافتی در بدن به‌وسیله خون تغذیه می‌شود. وقتی سیستم دفعی بدن کار نکند و مزاج کثیف باشد، خون هم کثیف است و خون کثیف بافت‌ها و عضوها را نیز کثیف می‌کند
mahsa
سموم بدن از طریق ۴ عضو مختلف از بدن خارج می‌شوند که عبارتند از: ۱ـ شش به وسیله تنفس کردن. ۲ـ پوست به وسیله عرق کردن. ۳ـ کلیه به وسیله ادرار. ۴ـ روده بزرگ به وسیله مدفوع.
mahsa
تفاله‌ها، در ترکیبات میوه‌ها و سبزیجاتی که در دستگاه آب‌میوه‌گیری می‌ماند، بسیار مفید هستند. ما می‌توانیم از این تفاله‌ها در پخت و پز انواع دسرها و کیک‌ها استفاده کنیم؛ زیرا شامل فیبر زیادی هستند. هم‌چنین می‌توانیم تفاله‌ها را با روغن‌های مختلف گیاهی و حتی مواد لبنیاتی مخلوط کرده و به عنوان ماسک صورت برای زیبایی و شادابی پوست به کار ببریم. در این جا شما را با چند دستور طبخ غذا به‌همراه تفاله‌ها آشنا می‌کنم. کیک نارگیلی و آناناس
mahsa
آنتی‌بیوتیک‌ها می‌توانند باکتری‌ها مفید را نیز از بین ببرند که این امر باعث می‌شود تعادل سیستم هضمی و یا سیستم دفعی بدن مختل شده و موجب ناراحتی در بدن می‌شود.
mahsa
امروزه در جهان مردم درباره گیاهان و خاصیت آن‌ها مطالعه می‌کنند و توجه بسیاری به قدرت درمانی طبیعت دارند. آلودگی هوا از یک طرف، آلودگی آب آشامیدنی و همچنین داروهای شیمیایی و هورمون‌های مختلف از طرف دیگر، اثرات بسیار روی بدن ما انسان‌ها می‌گذارد. این سموم در بدن انباشته شده و کم‌کم باعث ضعف و بیماری می‌شوند. تمیز و ضدعفونی کردن داخل بدن یکی از مهم‌ترین عواملی است که متأسفانه بیماران درباره آن آگاهی ندارند و به پاک کردن داخل بدن خود توجه نمی‌کنند و به همین دلیل با ناراحتی‌های گوناگون مواجه می‌شوند.
mahsa
هویج از دسته سبزیجاتی است که آن را می‌توانید به عنوان یک میوه نیز استفاده کنید. هویج را با تمام میوه و سبزیجات می‌توانید مخلوط کنید. برگهای هویج به هیچ عنوان قابل خوردن نیستند و در شستشوی هویج نکات بهداشتی را کاملاً رعایت کنید. جوشانده گیاه هویج (برگهای هویج) را فقط می‌توانید به عنوان دهان‌شوی و قرقره استفاده کنید.
mahsa

حجم

۴۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۴۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان