دانلود و خرید کتاب بهترین سال زندگی شما دبی فورد ترجمه مهدی قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین سال زندگی شما اثر دبی فورد

کتاب بهترین سال زندگی شما

نویسنده:دبی فورد
انتشارات:نشر آسیم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهترین سال زندگی شما

کتاب بهترین سال زندگی شما نوشتهٔ دبی فورد و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. نشر آسیم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به خوانندهٔ خود می‌گوید که «در رؤیا ببینید، برنامه‌ریزی کنید، جان ببخشید».

درباره کتاب بهترین سال زندگی شما

دبی فورد می‌گوید که کتاب بهترین سال زندگی شما دعوتی برای دست‌به‌کارشدن است. این اقدامی قدم‌به‌قدم است تا امسال خود را به قدری خاص و ویژه کنید که صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوید، بخواهید که از رختخواب بیرون بپرید و روزتان را شروع کنید. هدف این کتاب الهام‌بخشیدن و حمایت از مخاطبش است تا به سطحی از لذت برسد که حتی نتواند فکر کند که امکان‌پذیر بودنش وجود دارد. هدف این است که وقتی به انتهای سال می‌رسید، احساس کنید که باز هم ادامهٔ همین سال را می‌خواهید. کتاب بهترین سال زندگی شما راهنمای شماست تا در زندگی، بدون توجه به اینکه در پیرامون شما چه می‌گذرد، به بیشترین عظمت‌ها برسید. هدف حمایت از شماست تا بدانید بهترین سال زندگی برای شما چه معنا و مفهومی دارد، چگونه به نظر می‌رسد، چه احساسی را فراهم می‌آورد. وقتی در حضور بهترین سال زندگی خود قرار می‌گیرید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ای قدرتمند طراحی و موفقیت خود را تضمین کنید و به مهارت‌هایی دست پیدا کنید تا به رؤیاهای دیرین خود تحقق ببخشید.

در بخش «در رؤیا ببینید» به عمیق‌ترین امیال و خواسته‌های خود می‌رسیم و از آن برای تبدیل توان به کسی که همیشه خواهان آن بوده‌ایم، استفاده می‌کنیم. می‌آموزیم که چگونه می‌توانیم بهترین سال زندگی خود را فراهم آوریم و به رؤیاهای خود تحقّق بخشیم. ما آینده‌ای بر اساس واقعیت‌ها خلق می‌کنیم و نه بر اساس خیال و توهم و شرایطی فراهم می‌سازیم که به آنچه در پی آن بوده‌ایم، دست پیدا کنیم. در بخش «برنامه ریزی کنید» زمین حاصلخیزی را که در آن کشت خواهیم کرد، آماده و به آیندهٔ الهام‌بخش و جدید خود توجه می‌کنیم. سرانجام در بخش «جان ببخشید» به شجاعتی دست پیدا می‌کنیم تا همهٔ روزهای آتی خود را بهترین روز زندگی خود اعلام کنیم.

خواندن کتاب بهترین سال زندگی شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که از دگرگون‌شدن هراسی ندارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد در ۱ اکتبر ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته‌شدهٔ آمریکایی است که بیشترین شهرت خود را برای کتاب «نیمه تاریک جویندگان نور» (The Dark Side of the Light Chasers) به دست آورد. او مسیر خود را با نگارش چندین کتاب دیگر ادامه داد: «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان» و... میلیون‌ها نسخه به فروش رفته و به زبان‌های زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند.

دبی فورد، افزون‌بر نوشتن، کارگاه‌های آموزشی «فرآورش سایه» را به‌میزبانی رادیو و تلویزیون برگزار و نیز «مؤسسه تحول آموزشی فورد» را تأسیس کرد. طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای، او به ارائهٔ کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در سراسر ایالات‌متحدهٔ آمریکا و آموزش مربیان برای ارائهٔ کارگاه آموزشی «فرآورش سایه» می‌پرداخت. او در برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی (همچون برنامهٔ اپرا وینفری) حضور پیدا می‌کرد.

برخی از کتاب‌های دیگر این نویسنده عبارت هستند از:

«در آغوش سایهٔ خود»، «نیمهٔ تاریک وجود»، «بهترین سال زندگی شما»، «راز سایه»، «سؤال‌های درست»، «شجاعت: غلبه بر ترس و برافروختن اعتماد به نفس»، «وجود مقدس شما: کشف نور درون».

دبی فورد در ۱۷ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت. 

بخش‌هایی از کتاب بهترین سال زندگی شما

«تصور کنید که هر روز صبح با هیجان و اشتیاقی از خواب بیدار می‌شوید که سالها آن را تجربه نکرده‌اید. تصور کنید که هر روز را به گونه‌ای می‌گذرانید که از هر لحظه آن لذت می‌برید، احساسی از هدفمندی دارید، احساس می‌کنید که موفق شده‌اید. این همان انتظاری است که اگر هر روز، هر هفته و هر ماه امسال خود را به مفهوم واقع کلمه زندگی کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید. این همان چیزی است که اگر در دقایق زندگی از استعدادها، توانمندیها و ذکاوت خود استفاده کنید، آن را تجربه می‌کنید.

مانند همه موفقیتهای بزرگ، این سفر متحول کننده زندگی باید با برداشتن یک قدم شروع شود: باید آگاهانه بخواهید و قصد کنید که امسال بهترین سال زندگی شما باشد. این قصد و نیت، تعهدی در قبال شماست تا نتیجه خاصی را به زندگی خود راه دهید. این نیروی به جلو برنده شماست، این قطب‌نمای پنهان شماست که رفتارهای روزانه‌تان را هدایت می‌کند. قصد و نیت آگاهانه چونان اصلی سازمان‌دهنده کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا انتخابهای نیروزا و قدرت‌بخش بکنید. تضمینی است تا ناخدای کشتی خود باشید، به شما قدرتی می‌دهد تا مقصد خود را انتخاب کنید. با داشتن یک قصد قدرتمند، می‌توانید مسیر سفر خود را در زندگی ترسیم کنید و آن واقعیتی را که به دنبالش هستید، انتخاب کنید.

قصد و نیت برای انسان در حکم نرم‌افزار برای یک کامپیوتر است. وقتی آن را در روان خود نصب می‌کنید، به توانمندیهای جدیدی می‌رسید و این واقعیتهای جدیدی را به روی شما می‌گشاید. ناگهان در موقعیتی قرار می‌گیرید که با دیدگانی جدید به دنیا نگاه کنید. وقتی شما با قدرتمندی تصمیم می‌گیرید که امسال بهترین سال زندگی شما باشد، وقتی این نرم‌افزار را به سخت‌افزار کامپیوتر روان خود اضافه می‌کنید، زندگی را به گونه‌ای می‌بینید که آن را قبلا هرگز تجربه نکرده بودید. ناگهان در موقعیتی قرار می‌گیرید که تحولی ایجاد کنید و صرفآ درباره آن حرف نزنید. وقتی قصد می‌کنید که به بهترین سال زندگی خود برسید، انتخاب می‌کنید که زندگی سرشار از عشق، خنده و موفقیت را تجربه کنید. آنچه در ادامه مطلب می‌خوانید، مثالی است که به خوبی قدرت قصد و نیت را نشان می‌دهد.

جولیا یک زن با استعداد و پرنشاط است که بیش از دو سال برای تشکیلات من کار کرد. او کارش را دوست داشت و از آن لذت می‌برد. او شادمان و زنی سالم بود که دوستانی کم‌نظیر داشت. همه معتقد بودند که جولیا زندگی فوق‌العاده‌ای دارد. بعد، حدود یک سال و نیم قبل من پیشنهاد کردم برای همکارانم یک دوره آموزشی در زمینه «بهترین سال زندگی شما» دایر کنم. در جریان آموزش، جولیا به اتفاق دیگران، قصد کرد که بهترین سال زندگی خود را خلق کند. جولیا چشم‌به‌راه بهترین سال زندگی به این نتیجه رسید که باید تغییراتی فوری در زندگی خود ایجاد کند. نخستین تصمیم او که برای من و خود او هم عجیب بود این بود که او به این نتیجه رسید که باید از کار کردن در تشکیلات من دست بکشد تا کاری را که به شدت خواهان آن است، انجام بدهد: مربّی شدن و بازی گلف. او در ضمن به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهد بهترین سال زندگی خود را داشته باشد، باید به مکان دیگری اسباب‌کشی کند؛ جایی که به او الهام ببخشد و روحیه‌اش را بالاتر ببرد. جولیا با یک ساعت بررسی در این مورد که بهترین سال زندگی او چگونه رقم خواهد خورد، به این نتیجه رسید باید در دو زمینه مهم و حیاتی زندگی‌اش تغییرات عمده بدهد. قصد جدید به او امکان داده بود چیزهایی را ببیند که قبلا توان دیدن آن را نداشت. جولیا با اشتیاق تمام توضیح داد: «احساس می‌کنم در جعبه کوچکی زندگی می‌کردم. تا اینکه کسی در جعبه را باز کرد و گفت: نگاه کن، دنیای بزرگی انتظار تو را می‌کشد، هزاران گزینه دیگر داری که حتی به آنها فکر هم نکرده‌ای.»»

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
رسیدن به بهترین سال زندگی بستگی به این دارد که بخواهید تبدیل به کسی شوید که همیشه او را آرزو کرده‌اید
مُحَمَّد

حجم

۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۲۵,۲۰۰
۱۰%
تومان