دانلود کتاب صوتی نیمه تاریک وجود با صدای شیما درخشش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

نویسنده:دبی فورد
گوینده:شیما درخشش
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۵از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

کتاب صوتی نیمه تاریک وجود نوشتهٔ دبی فورد و ترجمهٔ پروانه طاهری است. شیما درخشش گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی از ما می‌خواهد توان، خلاقیت، استعداد و رؤیاهای خود را بازیابیم.

درباره کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

کتاب صوتی نیمه تاریک وجود از بخشی از وجود شما سخن گفته است که به‌روی آن چشم بسته و نادیده‌اش گرفته‌اید؛ بخشی از خود شما که بدون پذیرش آن هیچ‌گاه کامل نخواهید شد و به یک‌پارچگی دست نخواهید یافت. دبی فورد در این اثر صوتی به شما یادآوری کرده است که هر یک از ویژگی‌های انسانی همچون موهبتی خداداد هستند که کاربرد و نقشی خاص در ابراز خویشتن حقیقی ما دارند؛ ازاین‌رو تقسیم‌بندی آن‌ها به خوب و بد از دیدگاه تنگ و بسته‌ٔ ما سرچشمه می‌گیرد و تنها به محدودیتمان در هماهنگی با جریان سرشار و پرتکاپوی هستی می‌انجامد. او با شرح نمونه‌هایی زنده، شفاف و تکان‌دهنده از تجارب خود و مراجعه‌کنندگانش، چشم‌ها را به بی‌کرانگی وجود انسانی می‌گشاید و اثبات می‌کند که همان بخش‌های مطرود وجودمان گنج‌هایی مدفون در تاریکی هستند که چنانچه آن‌ها را بجوییم و بیابیم، می‌توانیم از دایره‌ٔ سرگشتگی تکرار شکست‌ها، ناامیدی‌ها و درجازدن‌ها در زندگی خود فراتر رویم و آن‌گونه که شایسته هستیم، زندگی کنیم. کتاب صوتی حاضر چگونگی قرارگرفتن در جایگاه دیگران و نرمش‌پذیری در برابر رفتارها و واکنش‌های آن‌ها را در وضعیت‌های گوناگون به ما می‌آموزد؛ به‌گونه‌ای که درک کنیم و بدانیم شاید اگر ما به‌جای آن‌ها بودیم، در شرایطی یکسان، برخوردی همسان داشتیم. تمرین‌ها و پرسش‌های پایانی هر فصل به‌درستی نشانگر آن است که آموزه‌های صرف نمی‌تواند موجب دگرگونی بنیادین در رفتارهای عادتی ما باشد و با اجرای دقیق آن‌ها است که می‌توان درِ قفل‌شدۀ نهان‌خانۀ درون را گشود، مواهب نهفتۀ آن را در آغوش گرفت و در زندگی خود جاری کرد.

درباره دبی فورد

دبی فورد در یک اکتبر ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته‌شدهٔ آمریکایی است که بیشترین شهرت خود را برای کتاب «نیمهٔ تاریک جویندگان نور» (The Dark Side of the Light Chasers) به دست آورد. او مسیر خود را با نگارش چندین کتاب دیگر ادامه داد. کتاب‌های «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست‌ویک روز برای ارتباط با مقصود جان» و...، میلیون‌ها نسخه به فروش رفته و به زبان‌های زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند.

دبی فورد، افزون بر نوشتن، کارگاه‌های آموزشی «فرآورش سایه» را به‌میزبانی رادیو و تلویزیون برگزار و نیز «مؤسسهٔ تحول آموزشی فورد» را تأسیس کرد. طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای، او به ارائهٔ کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در سراسر ایالات‌متحدهٔ آمریکا و آموزش مربیان برای ارائهٔ کارگاه آموزشی «فرآورش سایه» می‌پرداخت. او در برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی (همچون برنامهٔ «اپرا وینفری») حضور پیدا می‌کرد. برخی از کتاب‌های دیگر این نویسنده عبارت هستند از: «در آغوش سایهٔ خود»، «نیمهٔ تاریک وجود»، «بهترین سال زندگی شما»، «راز سایه»، «سؤال‌های درست»، «شجاعت: غلبه بر ترس و برافروختن اعتمادبه‌نفس»، «وجود مقدس شما: کشف نور درون».

دبی فورد در ۱۷ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۹۴۳۲۸
۱۴۰۲/۰۴/۱۹

احساس خوبی بهم منتقل کرد احساسی سرشار از آرامش واقعا این ارزش های ما هستند که تعین می کنند به کدوم سمت و سو حرکت کنیم امیدوارم ارزش هایی که از زندگی به دست میاریم ارزش های خوبی باشن

ریحون
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

عاشق این کتاب شدم باعث میشه با لایه مختلف خودتون ملاقات کنین و واقعا آدم هوشیار تر و بالغ تری نسبت به وجود درونی خودتون باشین خوندنش رو به همه پیشنهاد میکنم مخصوصا با این گوینده فوق العاده من کتابای مختلفی رو گوش

- بیشتر
delara_19
۱۴۰۲/۰۴/۱۹

وای باورم نمیشه این کتابی که خودم دارمش و تاحالا نخوندم الان با صدای جذاب خانم درخشش تولید شده😍 عالیه. من حتنا نیخرمش 😍 چون هنوز گوش ندادم در مورد ترجمه و متن نظری ندادم ولی هر چیزی که خانم

- بیشتر
roozbeh
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

قبول کردنه قسمتای منفی خودمون خیلی درداوره ولی واقعا اگه قصد تغییر خودمون رو داریم باید از اینا شروع کنیم.

Anis
۱۴۰۲/۰۵/۲۷

خیلی دلنشین و زیباس گوینده بانو درخشش حس فوق العاده خوبی رو منتقل میکنه

زمان

۸ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۶۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۶۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۶۲,۳۰۰
۳۰%
تومان