دانلود و خرید کتاب گاو بنفش ست گادین ترجمه شایان تقی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گاو بنفش اثر ست گادین

کتاب گاو بنفش

نویسنده:ست گادین
امتیاز:
۳.۲از ۳۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گاو بنفش

کتاب گاو بنفش نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ شایان تقی نژاد و ویراستهٔ علیرضا خاکساران است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد چشمگیر و متمایز باشید و کسب‌وکارتان را دگرگون کنید.

درباره کتاب گاو بنفش

آخرین تبلیغی را که در روزنامه، بیلبورد یا تلویزیون دیده‌اید به یاد دارید؟ آخرین باری را که دوستتان با هیجان دربارهٔ محصول یا خدماتی حرف زد چطور؟ امروزه با همه‌گیرشدن فناوری و دسترسی آسان به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، موانع ورود به بسیاری از کسب‌وکارها کم شده یا از بین رفته‌اند و روزبه‌روز شاهد کسب‌وکارهای مشابه یا به قول ست گاردین، گاوهای قهوه‌ای و خسته‌کنندهٔ بیشتری هستیم. در گذشته کافی بود محصول یا خدمات معمولی و امنی ایجاد و با بازاریابی عالی، آن را به همه معرفی کنید. امروزه دیگر این قانون کارساز نیست و چاره‌ای جز ارائهٔ محصولات و خدمات چشمگیر و متمایز ندارید. یعنی کسب‌وکارتان به جای گاوی قهوه‌ای باید گاو بنفشی باشد که توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند.

در دنیای امروزی، به جای رفع نیازها، به دنبال رفع خواسته‌هایمان هستیم و به همین دلیل، چیزهایی می‌خریم که به آن‌ها هیچ نیازی نداریم. انتخاب‌های پیش روی ما هرروز رو به افزایش‌اند ولی زمان تصمیم‌گیری دربارهٔ آن‌ها روزبه‌روز کمتر و کمتر می‌شود. ست گاردین معتقد است که فقط گاوی بنفش ارزش صحبت‌کردن دارد. یعنی کسب‌وکاری که آنقدر چشمگیر و متمایز باشد که وقت دوستتان را برای صحبت دربارهٔ آن بگیرید. اگر می‌خواهید در دنیای فعلی همچنان پابرجا بمانید محکوم به تبدیل‌شدن به گاوی بنفش هستید. برای تبدیل‌کردن کسب‌وکارتان به چنین گاوی می‌توانید اولین قدمتان را با خواندن و به‌کارگیری راهکارهای این کتاب بردارید.

مثال‌های فراوان این کتاب به شما نشان می‌دهدند چطور می‌توانید حتی در فروش معمولی مانند نمک هم خودتان را متمایز کنید. اگر برای شروع شروع یک کسب‌وکار ایدهٔ نویی دارید، یاد می‌گیرید چطور آن را اشاعه دهید و بر چه بخش‌هایی از بازار باید تمرکز کنید. اگر در واحد بازاریابی مشغول به کارید، کمکتان می‌کند تفکرهای قدیمی را کنار بگذارید و با ارائهٔ راهکارهای بنفش سازمانتان را متمایز کنید.

جانب احتیاط را رعایت‌کردن و معمولی‌بودن خطرناک‌ترین کاری است که در دنیای کنونی می‌توانید انجام دهید. درواقع اگر چشمگیر نباشید یعنی وجود خارجی ندارید و نباید انتظار معجزه داشته باشید. به جای شکایت از وضع موجود کمترین کاری که می‌توانید بکنید این است که این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب گاو بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در زمینهٔ کسب‌وکار خود تحولی بزرگ ایجاد کنند پیشنهاد می‌‌کنیم.

درباره ست گاردین

ست گاردین متولد ۱۹۶۰ در مانت ورنون، ایالت نیویورک آمریکاست. او نویسنده، کارآفرین و سخنران است و در زمینهٔ کسب‌وکار فعالیت می‌کند. در دو رشتهٔ علوم کامپیوتر و فلسفه در دانشگاه تافتس تحصیل و مدرک ‌MBA خود را از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است. او این روزها بیشتر از طریق نوشته‌ها، کتاب‌ها و محصولات آموزشی خود درآمد کسب می‌کند.

بخشی از کتاب گاو بنفش

«بازاریابی سنتی به سرعت از قدرت تبلیغات تلویزیونی دفاع می‌کند. با خوش‌حالی به داستان‌های عالی موفقیت سالیان پیش اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا فقط تلویزیون می‌تواند آگاهی‌بخشی مورد نیاز برای عرضه‌ی یک محصول جدید یا حفظ محصول قبلی را در اختیارتان قرار دهد.

با این حال، سرجیو زیمن، معلم بازاریابی که هنگام تولد دوباره‌ی کوکاکولا در بیشتر مسیر همراه این برند بود، اشاره می‌کند که دو مورد از محبوب‌ترین تبلیغات تلویزیونی »دوست دارم آوازخواندن را به جهان یاد بدهم» و «جو گرین بدجنس» باعث فروش حتی یک بطری بیشتر کوکاکولا نشدند. این تبلیغات مردم را سرگرم و توجه‌ها را به خود جلب کردند، اما باعث هیچ سوددهی بیشتری نشدند.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۵۰%
تومان