دانلود و خرید کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ حافظ نجفی زنجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ اثر حافظ نجفی زنجانی

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

معرفی کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ نوشتهٔ حافظ نجفی زنجانی است. انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ پس از اشاره به کلیات موضوع، در فصل ۲، به موضوع بايسته‌های اخلاقی و معنوی تبليغ و در فصل ۳ به اهداف و رسالت‌های تبليغ دينی پرداخته است. فصل ۴ این کتاب عوامل و شرايط موفقيت در تبليغ و فصل ۵ شيوه‌های نوين تبليغ را بر شمرده است. فصل ۶ این کتاب هم ویژگی‌های عملی مبلغان را بر شمرده و فصل ۷ هم بايسته‌هاى اخلاقى مبلغان را مرور کرده است. فصل‌های بعدی این کتاب هم به موضوع اخلاق اجتماعى مبلغان، آسيب‌شناسى تبليغات دينى و آسيب‌شناسى مبلغان دينى پرداخته است.

در ابتدای این کتاب آمده است که تبليغ در اسلام، موضوعی است كه دارای اهميت ويژه‌ای است. درک اصول، شرايط، ويژگی‌ها و ابزار تبليغ اسلامی می‌تواند راه‌گشای ما در اين عصر باشد. پيامبر اكرم و ائمهٔ‌ اطهار با به‌كارگيری یک سيرهٔ تبليغی منسجم و هماهنگ بود كه توانستند ايده‌های ناب و زلال الهی را به گوش جهانيان برسانند.

خواندن کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم دینی و ارتباط آن با تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

«تبليغ موفق و كارامد بايد از دلايل متقن علمى و اصول و مؤلفه‌هاى قوى برهانى، برخوردار و از پايه و مايه محكم، براى اقناع انديشه و روح پرتلاطم حقيقت‌طلبان، بهره‌مند باشد. از نگرش‌هاى قرآنى به وضوح می‌توان فهميد كه براى ايجاد دگرگونی‌هاى مثبت در مخاطبين، بايد سراغ عواطف و احساسات آنان رفت. بايد مشعلی براى روشن ساختن چراغ فطرت‌هاى خاموش به دست گرفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان