دانلود و خرید کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز برندی براکس ترجمه فهیمه فیروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز اثر برندی براکس

کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز

معرفی کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز

کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز نوشتهٔ برندی براکس و ترجمهٔ فهیمه فیروزی و سمیرا شرکت رضوی است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز

آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز برنامهٔ قدم به قدم برای راحت‌شدن از پوشک‌های کثیف و یکی از کتاب‌های پرفروش در حوزهٔ مراقبت از نوزادان است. این کتاب تأیید شده از سوی دکتر فردریک دوئِم، پزشک متخصص گوارش کودکان در آمریکاست.

به گفتهٔ دکتر دوئِم که بر آموزش صدها کودک تمرکز داشته است، مشکل مشترک اکثر کودکان این بوده است که آن‌ها از لحاظ رفتاری نسبت به آموزش توالت رفتن مقاومت نشان می‌دهند و این رفتار ریشهٔ در پیش‌زمینهٔ ذهنی والدین دارد.

برندی براکس نویسندهٔ کتابِ «آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز» به خوبی توانسته است با اصول علمی و حساب شده، بر رفتار کودکان تمرکز کند و پس از ارائهٔ پیش‌زمینه‌ها و بررسی‌های لازم آن‌ها را فقط در ۳ روز آمادهٔ توالت رفتن به شکل نرمال کند. به گفتهٔ او: «هرگز تصور نمی‌کردم روزی برای امرارمعاش به کودکان مردم توالت رفتن را آموزش دهم. مشتریان در خانه خود را به روی من باز می‌کنند و من عاشق وقت گذراندن با خانواده‌های مختلف به مدت چند روز هستم. تجربه بی‌نظیری بود. ...»

سه کلیدواژه‌ای که نویسنده به ما یادآوری می‌کند این است: استمرار، قاطعیت و مبتنی بر یک ساختار رفتار کردن. گفتنی است که نویسنده از تفصیل دادن مطالب خودداری کرده و در کوتاه‌ترین شکل ممکن راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌ها را ارائه داده است.

خواندن کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مادران و پدران پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب برای هر پدر و مادری یک «باید» محسوب می‌شود و چرا این نوع کتاب‌ها را در طاقچه‌های خانه‌هایمان نداشته باشیم!

بخشی از کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در ۳ روز

«تق، تق.

در به آرامی باز می‌شود و زنی در حدود دهه شصت ابهام گونه به من نگاه می‌کند.

می‌پرسد: «می‌توانم کمکتان کنم؟».

«بله، من برندی، مشاور آموزشی توالت رفتن هستم. می‌توانم داخل شوم؟»

«مسن نیستی. انتظار داشتم کسی در سن و سال مادربزرگ مراجعه کند».

«خوب، من قطعاً مادربزرگ نیستم، اما می‌توانم به شما اطمینان بدهم که بسیار باتجربه هستم. مدرک کارشناسی ارشد دارم و سال‌های زیادی با کودکان کار کردم».

«نمی‌دانستم که آموزش رفتن به توالت را در مدرسه هم یاد می‌دهند».

«نه این طور نیست. من تصادفاً در این کار مهارت پیدا کردم».

این داستان واقعی است. همیشه دلم می‌خواست معلم شوم و به همین دلیل مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه سیمونز شهر بوستون، ماساچوست گرفتم. بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی به آستین، تگزاس، نقل‌مکان کردم. فکر می‌کردم آنجا شغل رؤیایی خود را به عنوان معلم پیدا می‌کنم. ولی، بعد از مدت کوتاهی که به آنجا رفتم متوجه شدم، طرح استخدام ایالتی معلمان لغو شده بود.

قرار بود چکار کنم؟ کار پرستاری بچه را شروع کردم. خانواده‌ها خیلی تغییر کرده‌اند. سال‌ها پیش، زمانی که بیشتر مادران خانه‌دار بودند، آمورش توالت رفتن، بدون توضیحی، در خانه (توسط خود مادرها) انجام می‌شد. امروزه، کودکانی هستند که هر دو والدینشان در بیرون از خانه کار می‌کنند. آموزش توالت رفتن چیزی نیست که هر پدر و مادری زمان (یا تمایل به) انجام آن را داشته باشد. هر جا که پرستار بچه بودم، گویی لازم بود کسی باشد تا آن را آموزش دهد.»

نظرات کاربران

smn
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

توصیه های کاربردی و خوبی داره ولی اسمش نباید باعث بشه فکر کنید از پوشک گرفتن به همین راحتیه من توصیه هاشو اجرا کردم اما تقریبا ۵۰ درصد موفق شدم ارزش خواندن داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۲۱۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۴۳,۹۰۰
۲۱,۹۵۰
۵۰%
تومان