دانلود و خرید کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید موسسه HTeBooks ترجمه فاطمه عبدی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید

معرفی کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید

کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید از مؤسسهٔ HTeBooks و ترجمهٔ فاطمه عبدی زاده است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید

این کتاب از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت «HTeBooks» ترجمه شده است. از جمله نکات بسیار قابل‌توجه این کتاب‌های خودآموز، کوتاه و کاربردی‌بودن آن‌هاست و اینکه با زبانی بسیار ساده مطالب را منتقل می‌کنند. نویسندگان این مجموعه هیچ‌گاه به حاشیه نمی‌روند و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین و مفیدترین مطالب را با خواننده به اشتراک بگذارند.

این مجموعه کتاب‌ها برای جزئی‌ترین مهارت‌های زندگی یک چارچوب ساده و علمی‌کاربردی ارائه می‌دهند. این کتاب در آموزش مهارت‌های زندگی، حکم آشناییِ اولیه را دارند و در واقع راه را برای تحقیقِ بیشتر در زمینهٔ مورد بحث، هموار می‌کنند.

مردم برای کم‌کردن وزن دنبال هر راهی می‌گردند. بعضی‌ها رژیم و برنامه‌های ورزشی را امتحان می‌کنند، بعضی دیگر به امید کاهش وزن سریع غذاها و معجون‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. برخی هم راه‌های دور و درازتری می‌روند راه‌هایی که حتی ممکن است عوارض جانبی آن سلامتی‌شان را به خطر بیاندازد؛ اگرچه تنها تعداد معدودی باخبرند، آنچه برای کاهش وزن نیاز دارند قرن‌ها جلوی چشمشان بوده‌ است.

هدف اصلی این کتاب این است: «چطور با نوشیدن چای لاغر شویم: راهنمای نوشیدن چای سالم که در کاهش وزن به شما کمک می‌کند.» هدف اصلی این کتاب برشمردن شگفتی‌های طبیعی نوشیدن چای و نحوهٔ کمک آن به کاهش وزن است. هدف این کتاب اطلاع‌رسانی در مورد امکان کاهش وزن با چای و سایر خواص آن و همچنین نشان دادن نحوهٔ صحیح دم‌کردن چای برای کاهش وزن به شکلی مؤثر است.

در کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید به موارد زیر پرداخته می‌شود:

۱. خواص چای برای سلامتی. چای یکی از اولین نوشیدنی‌هایی است که بشر کشف کرده‌ و در دورهمی‌ها نوشیدنی محبوبی است. علت اصلی حضور پررنگ آن در میان مردم این است که حال آن‌ها را بهتر می‌کند. این کتاب با جزئیات چگونگی کمک چای به هضم غذا و سوخت‌وساز بهتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲. نوشیدن انواع مختلف چای برای شما سودمند است. اما همهٔ چای‌ها مثل هم نیستند. انواع مختلف چای در بازار وجود دارد و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارد. دانستن ویژگی‌های مختلف آن به شما کمک می‌کند درک بهتری از چای داشته‌ باشید و دانش خود را در مورد خواص آن افزایش دهید.

۳. نحوهٔ صحیح دم‌کردن چای. عاشقان چای می‌دانند که نحوهٔ دم‌کردن صحیح چای تأثیر زیادی بر کیفیت نهایی آن دارد. اگر از نحوهٔ صحیح دم‌کردن چای اطلاعی ندارید نمی‌توانید به نتیجهٔ دلخواه برسید. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه مانند یک حرفه‌ای چای دم کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. به این شکل نه تنها چای فوق‌العاده خوش‌طعمی خواهید داشت بلکه می‌توانید بهرهٔ بیشتری از فواید آن ببرید.

۴. راه‌های غلط دم‌کردن چای. مطمئنا وقتی راه درست دم‌کردن چای وجود دارد راه غلط هم وجود دارد. بیشتر مردم در دم‌کردن چای اشتباه می‌کنند. علاوه بر نحوهٔ دم‌کردن چای این کتاب به شما می‌گوید چه چیزهایی را به چای خود اضافه نکنید؛ چون ممکن است مانع کاهش وزن شما بشود و یا خواص مفید چای را از بین ببرد.

۵. دستورالعمل‌های ساده و سالم. همانطور که از چایخانه‌های سراسر جهان مشهود است راه‌های زیادی برای دم‌کردن چای وجود دارد. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور مانند چایخانه‌ها یک چای خوب دم کنید. این دستورالعمل‌ها نه تنها چیزی از آن‌ها کم ندارد بلکه به گونه‌ای تهیه می‌شوند که فوائد آن را به حداکثر می‌رساند.

این‌ها تنها برخی مواردی بود که می‌توانید از این کتاب یاد بگیرید. هدف این است که در انتهای کتاب مانند یک حرفه‌ای چای دم کنید و اضافه وزن خود را کم کنید. با کمک چای به بهترین اندام خود برسید!

خواندن کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به عشاق چای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه چای بنوشید و وزن کم کنید

««فکر می‌کنم چای شبیه ذن است به محیط متفاوتی نیاز دارد» هوارد شولتز

چای از خیلی جهات مانند قهوه است. مطمئنا محصول نهایی بیشتر به کیفیت برگ چای مربوط است اما نحوهٔ دم کردن آن هم در کیفیت چای تأثیر دارد. نحوهٔ دم کردن چای تأثیر زیادی در کیفیت نهایی آن دارد. اگر آن را به شکل درست دم کنید از کیفیت بالای آن لذت خواهید برد. دم کردن نادرست چای طعمی ناخوشایند به آن می‌دهد و تمام ویژگی‌ها طبیعی مثبت آن را از بین می‌برد. برای خوبی خودتان هم که شده می‌خواهم تفاوت‌های ظریف تهیهٔ چای را به شما یاد بدهم. یک فصل جداگانه را به اشتباهاتی که مردم در دم کردن چای مرتکب می‌شوند اختصاص خواهم داد. هدف این فصل کمک به شما برای دم کردن یک چای بی‌نقص است.

- آب خیلی مهم است- آب در کیفیت چای تأثیر بخصوصی دارد. استفاده از آب مناسب تأثیر چشمگیری در محصول نهایی دارد. آب باید تصفیه شده و نه مقطر باشد. زیرا آب مقطر برای دم کردن چای مناسب نیست. می‌توانید از آب شیر استفاده کنید اما توصیه می‌شود ده دقیقه آن را کنار بگذارید و بعد استفاده کنید.

- ظرفی که در آن چای دم می‌کنید هم مهم است- شاید از خود بپرسید چرا طرفداران سفت و سخت چای توجه زیادی به ظروف مربوط به آن دارند. چون واقعا ظرفی که در آن چای دم می‌کنید مهم است. قوری و کتری شما نباید واکنش‌پذیر باشد. ظروف سرامیکی و شیشه‌ای برای دم کردن چای عالی هستند. برای جلوگیری از اتلاف گرما می‌توانید قوری را با ریختن کمی آب جوش گرم کنید.

- چند پیمانه چای بریزم؟ عموما برای افراد تازه‌کار این سوال پیش می‌آید. هر تی‌بگ برای یک فنجان چای کافی است اما وقتی باید از برگ‌های تازه استفاده کنید تعیین نسبت مناسب دشوار می‌شود. همهٔ این‌ها بستگی به نوع برگ‌های چای دارد. محض اطمینان از یک قاشق چایخوری برای هر فنجان استفاده کنید. هرچه در دم کردن چای مهارت بیشتری به دست بیاورید نسبت‌ها را بهتر تخمین می‌زنید. فقط به خاطر داشته‌باشید همهٔ چای‌ها مثل هم نیستند.»



نظرات کاربران

بید مجنون
۱۴۰۲/۰۲/۰۳

با تخفیف روز کتاب خریدم این کتابو. چند مدل چای ترکیبی و روش دم کردن چای رو گفته بود!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۱۳۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان