دانلود و خرید کتاب افسانه کارآفرینی مایکل گربر ترجمه یاسمین شریف پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب افسانه کارآفرینی

کتاب افسانه کارآفرینی، نوشته‌ٔ مایکل گربر است و با ترجمهٔ یاسمین شریف پور در انتشارات طاهریان چاپ شده است. افسانهٔ کارآفرینی به این پرسش مهم پاسخ می‌دهد که چرا اکثر کسب و کارها عملی نمی‌شوند و چه کاری باید در این مورد انجام داد؟

درباره‌ کتاب افسانه کارآفرینی

مایکل گربر در این اثر از تجربیات موفق و ناموفق ۲۵ساله‌ٔ خود در راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای کوچک می‌گوید. او رازهای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک را با شما درمیان خواهد گذاشت تا خطر شکست کسب‌وکار شخصی‌تان به حداقل برسد. چراکه درصورت نداشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه احتمال موفقیت بسیار پایین خواهد بود. هر کسب‌و‌کاری مثل انسان مراحل مختلف رشد را طی می‌کند و شما در هر مرحله به یک استراتژی خاص برای موفقیت نیاز دارید. کتاب افسانهٔ کارآفرینی در این مسیر دشوار شما را همراهی‌ و راهنمایی می‌کند و کمک می‌کند تا کسب‌و‌کارتان را پرورش دهید، بزرگ کنید و رونق ببخشید.

کتاب افسانه کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع کسب‌وکار، مدیریت و کارآفرینی پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ مایکل گربر

مایکل ای گربر در ۲۰ ژوئن ۱۹۳۶ در الیزابت سیتی ایالت نیوجرسی آمریکا به دنیا آمده است. در جهان او را به‌عنوان یک نویسنده می‌شناسند، اما در واقع او یک مربی و مشاور بی‌نظیر در زمینهٔ توسعهٔ تجارت و کسب‌وکار است. گربر کتاب‌های ارزشمندی در زمینه‌ٔ کسب‌وکار منتشر کرده است که مهم‌ترین آن‌ها همین کتاب افسانه‌ٔ کارآفرینی است. از دیگر آثار خواندنی او می‌توان به کتاب ۱۰ اصل موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان و کتاب بیداری کارآفرین درون اشاره کرد.

بخشی از کتاب افسانه کارآفرینی

«شما یک کتابدار یا یک کوتاه کننده پشم سگ‌های پشمالو بوده‌اید. یک طراح یا یک آرایشگر بوده‌اید. یک آرایشگر مردانه یا یک برنامه‌نویس کامپیوتر بوده‌اید؛ یک دکتر یا یک نویسنده تکنیکی بوده‌اید؛ یک هنرمند گرافیک یا یک حسابدار بوده‌اید؛ یک طراح داخلی یا یک لوله‌کش، یا یک فروشنده بوده‌اید.

اما هر شغلی که داشتید، کاری تکنیکی را انجام می‌دادید.

و احتمالاً در حرفه خودتان خیلی خوب بوده‌اید.

اما شما این کارها را برای برخی افراد دیگر انجام می‌دادید.

بنابرای روزی بدون هیچ دلیل روشنی برخی مسائل اتفاق افتاده بوده است. ممکن است آب و هوا، یک تولد، یا فارغ التحصیلی فرزند شما از دبیرستان بوده باشد. ممکن است برگه پرداختی چکی باشد که در عصر جمعه دریافت کرده‌اید، یا نگاه غیر مستقیم رئیسی که دقیقاً با آن موافق نبوده‌اید. ممکن است احساسی بوده باشد که رئیس شما به راستی از سهم شما برای موفقیت شرکتش قدردانی نکرده است.

هر چیزی می‌تواند باشد؛ اهمیتی ندارد که چه مسئله‌ای بوده است. اما روزی، آشکارا و بدون هیج دلیلی شما به شکل ناگهانی از یک تصرف کارآفرینی ضربه خورده‌اید. و از آن روز، زندگی شما هرگز مشابه قبل نبوده است.

درون افکار شما، مسائلی شبیه این مسئله به گوش می‌رسد: "چه کاری در این مورد باید انجام دهم؟ چرا برای این فرد کار می‌کنم؟ خیلی بد است، من خیلی چیزها در مورد تجارتی می‌دانم که او انجام می‌دهد. اگر حضور من نبود، او یک تجارت را نداشت. هر فردی می‌تواند یک تجارت را اداره کند. من برای یک فرد کار می‌کنم."

و لحظه‌ای که به این مسئله توجه می‌کنید که چه چیزی گفته بودید و واقعاً آن را با قلب خودتان بدست آوردید، مُهری بر سرنوشت شما زده می‌شود.

هیجان حذف وابستگی‌ها به همراه همیشگی شما تبدیل می‌شود.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۴۱۰۹۹
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

افتضاح ترین ترجمه واقعا ۵۵ تومن برای همچین ترجمه ای!!! حتی نتونستم پیشگفتار رو بخونم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هنگامی که کارآفرین مدلی را خلق می‌کند، در دنیا به تحقیق می‌پردازد و می‌پرسد: "فرصت در کجا قرار گرفته است؟"
Mohsen Heydari Al

حجم

۳۱۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۳۱۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان