دانلود و خرید کتاب قدرت استثنایی استرس روبین اسپونر ترجمه آرزو خسروپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت استثنایی استرس اثر روبین اسپونر

کتاب قدرت استثنایی استرس

معرفی کتاب قدرت استثنایی استرس

کتاب قدرت استثنایی استرس؛ استفاده از پتانسیل استرس برای تحقق بخشیدن به رویاهای زندگی نوشتهٔ روبین اسپونر و ترجمهٔ آرزو خسروپور است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرت استثنایی استرس

استرس یکی از ناتوان‌کننده‌ترین آسیب‌های دنیای مدرن ما است. این عامل مخرب در واقع شادی را در زندگی ما خفه می‌کند، در حالی که هزینه مالی درمان آن بسیار زیاد است. تبلیغات مختلف راه‌هایی را برای رهایی از استرس به ما نشان می‌دهند، تلویزیون به ما می‌گوید چه راهکارهایی را باید دنبال کنیم و روزنامه‌نگاران به ما توصیه می‌کنند که چگونه سالم و شاد بمانیم. از طرفی ریزش بهمن اطلاعات بر استرس ما می‌افزاید زیرا مبتلایان به دنبال راه‌های مؤثری برای تسکین درد خود هستند.

ما انتظار داریم که نسخه پزشک مشکلات ما را حل کند و اضطراب ما را از بین ببرد. متأسفانه، این تنها آغاز سفر ما در این بازی است. اگر قرص‌ها را بدون کشف دلایل استرس خود مصرف کنیم، می‌توانیم بی‌حس شویم و زندگی ما به جای خلق لحظات شادی‌آور تبدیل به زندگی گیاهی می‌شود.

زندگی زنان اغلب بسیار استرس‌زا است زیرا ما در عرصهٔ خانواده و کار تلاش می‌کنیم. گذراندن هر روز پرمشغله می‌تواند یک کابوس مدیریتی باشد که اغلب به نظر می‌رسد که روی یک تردمیل هستیم، از یک فعالیت به فعالیت دیگر می‌دویم و غرق در تعداد کارهای پیش رو هستیم. ما به سختی زمان کافی برای تکمیل هر یک از آنها داریم، چه رسد به اینکه به درستی از خود مراقبت کنیم.

ما اغلب به یک چالش طاقت‌فرسا واکنش نشان می‌دهیم و فکر می‌کنیم که به اندازه کافی خوب نیستیم. عدم اعتمادبه‌نفس ما باعث می‌شود که مسئولیت نتایج غیرممکن را بپذیریم. به عبارتی ما بدترین دشمنان خودمان می‌شویم و شرم خود را از افرادی که ممکن است واقعاً به آنها اهمیت می‌دهیم پنهان کنیم. درد خود را دفن می‌کنیم و با یک فنجان پرانرژی که تا نیمه‌پر است به سمت چالش استرس‌زای بعدی می‌رویم.

این طبیعی است که در تلاش برای رسیدن به اهداف خود چالش را تجربه کنیم. با این حال، هنگامی که سطوح بالایی از اضطراب را در دوره‌های زمانی طولانی تحمل می‌کنیم، متقابلاً نشاط از ما سلب شده، شادی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سلامت ما را از بین می‌برد. گاهی استرس به دلیل اعتقادات ما در بدن ما ایجاد می‌شود و با تأثیر مسائل محیطی تشدید می‌شود و در نهایت انرژی کلی بدن را به خطر می‌اندازد مگر اینکه به طور فعال آزاد شود.

کتاب قدرت استثنایی استرس به شما نشان خواهد داد که چگونه استرس می‌تواند شما را نسبت به مشکلات آگاه کند و شما را وادار به ایجاد تغییراتی کند که باعث رشد و شکوفایی شما شود. همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از جنون «مشغله بودن» جدا شوید و آرامش بیشتری در زندگی خود ایجاد کنید. در نتیجه، احساس رضایت بیشتری خواهید کرد، انرژی و سلامتی بیشتری داشته باشید و از روابط بهتر با عزیزان خود لذت بیشتری ببرید.

خواندن کتاب قدرت استثنایی استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که در زندگی‌شان با استرس زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره روبین اسپونر

روبین اسپونر پزشک معتبر BodyTalk است که در حومه برگ بریزبن، استرالیا زندگی می‌کند. او با دانستن اینکه انسان موجودات پیچیده و پیچیده‌ای با ظرفیت بسیار خوبی برای رشد، آگاهی، شفابخشی و عشق است، از یک رویکرد جامع در رفاه برخوردار است.

بیش از ده سال است که رابین به مشتریانی که از استرس و رنج از مشکلات بهداشتی و درمانی برخوردار هستند، کمک کرده است تا چمدان‌های عاطفی خود را آرام و به آرامی آزاد کنند. هنگامی که زنان زرنگ توانمند می‌شوند تا روی تحقق هدف واقعی خود تمرکز کنند، آنها به طور طبیعی الهام می‌گیرند تا از زندگی شادتر و سالم‌تری که تولیدی‌تر هستند لذت ببرند. مشتریان رابین از روش‌های مؤثر و مؤثر که بر سلامتی جامع و فواید زندگی یک سبک زندگی سالم متمرکز است، بهره‌مند می‌شوند.

رابین هنگامی که سال‌ها پس از قرارگرفتن در معرض خستگی مزمن برای رهبری، به درمان‌های طبیعی علاقه‌مند شد، به درمان‌های طبیعی علاقه‌مند شد و پس از آن یک دوره از تب غده‌ای به دست آورد و هیچ پاسخی در دنیای پزشکی معمولی پیدا نکرد. رابین که از عدم وجود اطلاعات مفید ناامید شد، در طی سال‌ها خستگی و عدم تحمل مواد غذایی به دنبال تسکین بود و از اثربخشی روش‌های درمانی طبیعی، به ویژه بدن، شگفت‌زده شد. امروز، سال‌ها بعد، او یک پزشک معتبر است که قادر به کمک به دیگران است که به دنبال راه‌هایی برای مدیریت استرس هستند.

«مزایای استرس» از جستجوی رابین برای پاسخ‌های عوام در مورد مسائل مربوط به مراقبت‌های بهداشتی مرتبط با استرس تکامل یافته است. این کتاب در نظر گرفته شده است تا اطلاعاتی را فراهم کند که مردم را در سفر مراقبت از خود به آنها قدرت دهد.

او می‌گوید: «من دوست دارم به افرادی که الهام گرفته‌اند برای تقویت ذهن، بدن و روح خود کمک کنم. در عمل طبیعی درمانی من یک پناهگاه آرام در طوفان زندگی، مکانی برای استراحت، آزاد کردن استرس، بازگرداندن هارمونی و احیای روح ارائه می‌دهم.»

بخشی از کتاب قدرت استثنایی استرس

«هر جا که می‌رویم، استرس به موضوعی رایج برای گفتگو تبدیل شده است. مردم در مورد آن صحبت می‌کنند زیرا احساس می‌کنند کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و زمان کمی برای اختصاص دادن به هر کار دارند. آن‌ها فشار زیادی را برای دستیابی به نتایج برجسته با منابع کمتر تجربه می‌کنند و این باعث بروز بیماری‌های فیزیکی می‌شود. بسیاری از شایع‌ترین بیماری‌های ما مانند فشار خون بالا، سردردهای میگرنی و بی‌خوابی نتیجه مستقیم آن هستند.

در واقع، سازمان بهداشت جهانی می‌گوید که استرس به یکی از علل اصلی بیماری تبدیل شده است و اکنون به طور گسترده تشخیص داده شده است که وقتی ذهن بدن تحت فشار دائمی قرار می‌گیرد، احتمال بیماری آن بیشتر است.

استرس اغلب نتیجه ترکیبی از احساسات حل نشده طولانی مدت به همراه رویدادهای غیرمنتظره است. با گذشت زمان، انباشته شدن فشار می‌تواند بدون آگاهی خودآگاه ما، روی سیستم عصبی خزیده و سپس با شدت انفجاری منفجر شود.

اگر از استرس بیش از حد رنج می‌بریم، به راحتی تحت تأثیر چیزهایی قرار می‌گیریم که معمولاً در حد توانایی‌های ما هستند. ما نسبت به محرک‌ها واکنش‌های فیزیکی ابراز می‌کنیم و ترس، احساس گناه و شرم را فعال می‌کنیم که مانع از آرامش ما می‌شوند. پاسخ مبارزه یا فرار برای محافظت از ما فعال می‌شود، اما اگر نتوانیم پس از عبور از خطر آن را خاموش کنیم، می‌سوزیم. آدرنال‌های ما همچنان به پمپاژ آدرنالین از طریق سیستم ما ادامه می‌دهند و ما بدون هیچ دلیلی در حالت آماده‌باش قرار می‌گیریم.

استرس به‌صورت وسواس، افسردگی، درد، سردرد، حملات پانیک و اختلالات گوارشی ظاهر می‌شود. درد و بیماری نتیجه این است که بدن به ما هشدار می‌دهد که از تعادل خارج‌شده‌ایم و باید مدتی برای رسیدگی به مسائل خود وقت بگذاریم. استرس یک واکنش طبیعی است که ما را نسبت به خطر احتمالی آگاه می‌کند تا بتوانیم به طور غریزی برای اجتناب از آن اقدام کنیم.

تا زمانی که فعالانه به بازخورد آنها گوش ندهیم، ممکن است متوجه نشویم که رفتاری تحریک‌آمیز داریم یا به نزدیکان و همکارانمان ضربه می‌زنیم. وقتی فهمیدیم که در واقع بخشی از مشکل هستیم، می‌توانیم اقداماتی را برای تنظیم افکار و اعمال خود انجام دهیم و از سرزنش دنیای اطراف خود برای همه مسائل خود دست برداریم.

با توجه به تمام این نکات منفی، ممکن است اکنون بپرسید که استرس چگونه می‌تواند مفید باشد؟ و ما شروع به بررسی پاسخ این سؤال در بخش‌های زیر می‌کنیم.»

نظرات کاربران

کاربر 4438440
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

بسیار عالی و خوب است حتما بخوانید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۲۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان