دانلود و خرید کتاب اثر لاته دیوید باخ ترجمه آرزو خسروپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اثر لاته

کتاب اثر لاته نوشتهٔ دیوید باخ و جان دیوید مان و ترجمهٔ آرزو خسروپور است. انتشارات طاهریان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اصثر می‌گوید باور کنید برای ثروتمندشدن نیازی به پول نداریم.

درباره کتاب اثر لاته

کتاب اثر لاته به شما نشان می‌دهد از آنچه فکر می‌کنید، ثروتمندتر هستید. در پرفروش‌ترین کتاب سال از نگاه نیویورک‌تایمز و USA TODAY، نویسندگان آموزش می‌دهند چگونه غنی‌تر زندگی کنید و رؤیاهایتان را به سرانجام برسانید. این کتاب حاوی قصهٔ «زوئی» است؛ زنی بیست‌وچندساله که در نیویورک مشغول کار و زندگی است و مثل بسیاری از افرادی که به‌تازگی در آمریکا فارغ‌التحصیل شده‌اند، در تلاش است تا بین فشار خرج‌های روزمره، قسط‌های وام دانشجویی و زندگی تعادل برقرار کند. او به پیشنهاد رئیسش، تصمیم می‌گیرد با «هنری»، باریستایی مسن که در کافی‌شاپ موردعلاقهٔ زوئی کار می‌کند، در این مورد مشورت کند. هنری «سه راز آزادی مالی» خود را برای زوئی فاش می‌کند. ابتدا ایده‌های هِنری برای او قابل‌قبول نیستند، اما در نهایت قادر می‌شود قدرت واقعی آن‌ها را ببیند. در طول یک هفته بعد از صحبت با هنری، زوئی متوجه می‌شود که به‌اندازه کافی برای تضمین آیندهٔ مالی خود درآمد دارد و می‌تواند رؤیاهای خود را تحقق بخشد. تنها چیزی که زوئی نیاز دارد، تغییر نگاهش به پول و آینده است؛ راه‌حلی که به استقلال مالی و رضایت شغلی منجر می‌شود.

کتاب اثر لاته پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز، پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال و پرفروش‌ترین کتاب یو. اس. ای تودی بوده است. این اثر یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «به‌سوی موفقیت» در انتشارات طاهریان و نوشتهٔ دیوید باخ و جان دیوید مان است.

خواندن کتاب اثر لاته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کسب درآمد در قالب قصه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اثر لاته

«صبح روز دوشنبه درهای واگن مترو باز شد و زویی به قطره‌ای در اقیانوس مسافران تبدیل شد که از مرکز فولتون می‌گذرد. او در امتداد گذرگاهی با کاشی‌های خاکستری رنگ عبور کرد و به فضای باز بزرگ آکیلیوس وارد شد.

او در حالی که ششصد فوت سنگ مرمر سفید خالص ایتالیایی را طی می‌کرد، در مورد اصطلاح آکیلیوس در عکاسی فکر می‌کرد، آکیلیوس جایی است که شما دوربین خود را قرار می‌دهید، زیرا شما ابتدا تصویر را در چشم ذهن خود می‌بینید.

از کنار میز نگهبانی که روی آن گلدانهای بزرگی از گل‌های تازه گذاشته شده بود رد شد. انتخاب امروز، گل رز سفید و نیلوفرهای مدونای سفید بود.

جایی که شما ایستاده‌اید و آنچه از آنجا می‌بینید، کلید طلایی گرفتن عکس مناسب است. این همان چیزی است که چشم انداز مورد نظر شما را ایجاد می‌کند. شما می‌دانید منظورم چیست؟

او در حالی که راه می‌رفت زمزمه کرد: «فکر می‌کنم می‌دانم.» او دوباره برای صدمین بار به مادرش فکر کرد که گفت: «اما خیلی چیزهای بیشتری بود که می‌خواستم انجام بدم.»

او وارد گذرگاه کانکورس غربی شد و از کنار نمایشگر دیواری عظیمی که روی دیوار نصب شده بود گذشت. امروز یک منظره پانورامای عظیم، طلوع خورشید بنفش نارنجی زیبا بر فراز برخی رشته کوه‌های خیره کننده در جنوب غربی آمریکا را نمایش می‌داد.

او در مسیر خود کمی مکث کرد تا پیام تبلیغاتی را که در صفحه نمایش روی یک زمین فوتبال بود ببیند.

آیا می‌دانید چگونه رویاهای خود را محقق کنید؟

فقط با روزی یک دلار اینکار را انجام دهید

او روی پله برقی که دو طبقه او را بالا می‌برد و به دهلیز شیشه‌ای نور خورشید می‌رفت، قرار گرفت، سپس به بیرون رفت و به سمت خیابان غربی برگشت، در حالی که خورشید در چشمانش بود و رو به روی ساختمانی که در آن کار می‌کرد، قرار گرفت. سرش را به عقب برد و مستقیم به بالا نگاه کرد و چشمانش در حال جستجو بودند.

امروز او توانست بالای ساختمان را همانطور که به سمت آسمان کشیده شده بود تشخیص دهد.

آن روز صبح زویی با دیو در قسمت رفاهی ملاقات کرد. او زویی را در راه اندازی ۴۰۱ (k) راهنمایی کرد. این آسان‌تر از چیزی بود که او انتظار داشت و دیو همچنین به او چند پیشنهاد داد که چگونه می‌تواند طرح جدید خود را عملی کند. وقتی عصر همان روز به خانه رسید، آنلاین شد و دو حساب پس‌انداز جدید در بانکش راه‌اندازی کرد که آن‌ها را حساب دوره عکاسی و حساب ماجراجویی نام‌گذاری کرد. در عرض چند دقیقه (با توجه به پیشنهاد دیو)، او همچنین همه چیز را به صورت آنلاین تنظیم کرد تا چک حقوقش به طور خودکار به حساب جاری‌اش واریز شود و سپس دو انتقال به طور خودکار از بررسی آن دو حساب جدید انجام شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اگر ندانید به کجا می‌روید، ممکن است از بیابان سردرآورید!
الهی نگاه تو کافیست

حجم

۲۳۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۲۳۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان