دانلود و خرید کتاب آرزوی تو دستور توست کوین ترودو ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرزوی تو دستور توست اثر کوین ترودو

کتاب آرزوی تو دستور توست

معرفی کتاب آرزوی تو دستور توست

کتاب آرزوی تو دستور توست نوشتهٔ کوین ترودو و ترجمهٔ فریبا جعفری نمینی است و انتشارات نشل نواندیش آن را منتشر و روانهٔ بازار کرده است. این کتاب از مجموعهٔ روان‌شناسی انتشارات نسل نواندیش است.

دربارهٔ کتاب آرزوی تو دستور توست

اطلاعاتی که در این کتاب به شما داده خواهد شد، شامل ۲ بخش است: 

در بخش اول کتاب آرزوی تو دستور توست نویسنده در این مورد حرف می‌زند که چگونه می‌توانید رؤیاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. چگونه می‌توانید به هر خواسته و آرزویی که دارید برسید و چه‌کار کنید که تمام خواسته‌های دلتان در دنیای واقعی و در زندگی به حقیقت بپیوندد و مهم‌تر از آن، چه‌کار کنید تا هرچه سریع‌تر به این خواسته‌ها برسید.

در بخش بعدی هم در این مورد حرف می‌زند که چگونه می‌توانید میلیاردها پول به‌دست آورید؛ رازی که کمتر کسی درمورد آن می‌داند، اما شما می‌توانید به آن دست یابید.

با خواندن کتاب آرزوی تو دستور توست، به این باور خواهید رسید که می‌توانید چراغ‌های جادوی خودتان را داشته باشید و در زندگی‌تان هر زمان که بخواهید، می‌توانید غول چراغ جادوی خود را احضار کنید تا به آرزوهای شما جامهٔ عمل بپوشاند. غول چراغ جادوی شما هر آرزویی که داشته باشید را می‌تواند برآورده کند. می‌دانم، می‌دانم کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد... اما حقیقت دارد.

کوین ترودو به شما این وعده را می‌دهد که اطلاعات لازم برای تجسم‌یافتن خواسته‌ها، آرزوها و رؤیاهای شما در این کتاب به شما داده می‌شود. او می‌گوید این اطلاعات چیزی نیست که تنها خودش توانسته باشد به آن‌ها دست یابد، بلکه بسیاری از افرادی که در سراسر جهان کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده‌اند، افراد مشهور، توانمند و ثروتمند دنیا، کسانی که به آرزوهای خود رسیده‌اند نیز به همین اطلاعات دست یافته‌اند.

شما زمانی که این کتاب را مطالعه می‌کنید از نام برخی از زنان و مردانی که نویسنده را در تهیهٔ این سمینار و این کتاب همراهی کرده‌اند، بسیار هیجان‌زده خواهید شد. برخی از آن‌ها در سراسر جهان شهرت زیادی دارند و ملاقات چهره‌به‌چهره با آن‌ها و شنیدن سخنانشان از زبان خودشان، سخنانی که در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید آن‌ها را بشنوید، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. اطلاعاتی که در این کتاب ارائه خواهد شد، مجموعه‌ای از دانش، سخنان و اطلاعاتی است که این افراد در اختیار دارند. قرار است در کتاب آرزوی تو دستور توست اطلاعات زیادی به شما داده شود؛ اطلاعاتی که ارزش و اهمیت  زیادی دارند. با خواندن این کتاب و با اطلاعاتی که به شما داده می‌شود، برای بسیاری از شما سؤالات زیادی به‌وجود خواهد آمد اما سعی کنید صبور باشید و تا انتهای کتاب پیش بروید و همراهی کنید. اطمینان داشته باشید که به پاسخ سؤال‌هایتان دست می‌یابید.

خواندن کتاب آرزوی تو دستور توست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند رؤیاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آرزوی تو دستور توست

«لازم است بدانید که افراد بسیار ثروتمند، به‌جز چند استثناء، اصلاً دوست ندارند که شما راز ثروتمند شدنشان را بدانید. باور این نکته برایتان دشوار خواهد بود، اما حقیقت دارد. در این میان تنها چند استثناء وجود دارد که اندرو کارنگی یکی از آن استثناهاست. او در سال‌های پایانی قرن گذشته کارخانهٔ امریکن استیل را راه‌اندازی کرد و به یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین در زمان خود تبدیل شد. چنین قانونی درمورد استثناهایی مانند او درست نیست، اما قانون کلی این است که افراد بسیار ثروتمند مایل نیستند راز ثروت خود را با دیگران در میان بگذارند، زیرا اصلاً دوست ندارند برای خود رقیب بسازند تا ناچار به رقابت با آن‌ها شوند.

اگر داستان زندگی افراد موفق را بخوانید، شواهد زیادی به دست می‌آورید که نشان می‌دهند این افراد همواره ثروت زیاد خود را مدیون ژن خوبی که به ارث برده‌اند می‌دانند و می‌گویند که رسیدن به ثروت در آن‌ها ارثی است. شما برای رسیدن به ثروت باید ژن خاص، ساختار دی. ان. ای منحصربه‌فرد و فرکانس ارتعاشی متفاوتی با دی. ان. ای افراد دیگر داشته باشید و درصورتی‌که در این طبقه‌بندی قرار نگیرید، استحقاق رسیدن به ثروت را ندارید و نباید رازهای رسیدن به ثروت را بدانید. این افراد حتی بر این باورند که اگر شما این رازها را بدانید، ازآنجایی‌که به‌طور ژنتیکی برای موفقیت برنامه‌ریزی نشده‌اید، قادر نخواهید بود از آن‌ها به نفع زندگی خود استفاده کنید. ممکن است باور این موضوع برایتان دشوار باشد، اما به لحاظ تاریخی حقیقت دارد.»

نظرات کاربران

من خودمم نه خاطره
۱۴۰۱/۱۰/۰۱

من این وُیس این کتاب رو گوش دادم بی نظیره پیشنهاد میکنم این کتاب که کامل تراز وُیسهای گوگل هست رو بخرید بخونید ضرر نمیکنید

کاربر ۵۹۶۳۸۷۳
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

خیلی عالی بود توصیه میکنم حتما حتما دانلود کنید یا گوش بدین

ahmad
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

من فقط صوتی گوش میدم اگر ممکنه صوتی کتابهای کوین را در اپلیکیشن بزارن خیلی خوبه شنیدم کتاب خوبی هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
اغلب مردم تنها به این دلیل همیشه شکست می‌خورند که همیشه نگران چگونگی هستند.
Dexter
لازم است بدانید در سرتان چه جریان دارد و چگونگی افکار خود را بشناسید و به همان اندازه از نحوهٔ رفتار و روشی که عمل می‌کنید هم باخبر باشید، اما باید تمام تمرکز خود را روی افکارتان قرار دهید. لازم است تنها روی فرایند افکار خود کار کنید. نگران چگونگی انجام کارها نباشید.
Dexter
شما نمی‌دانید که چه چیزهایی را نمی‌دانید.
Dexter
به این جمله خوب فکر کنید. از خودتان بپرسید: «آیا چیزهایی هست که من آن‌ها را نمی‌دانم و نمی‌دانم که نمی‌دانم؟» بهتر است باور داشته باشید که هیچ‌چیز نمی‌دانید. بهتر است باور داشته باشید که لازم است همه چیز را یاد بگیرید
Dexter

حجم

۴۲۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۴۲۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
۳۹,۹۵۰
۵۰%
تومان