دانلود و خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی دارن هاردی ترجمه علیرضا خاکساران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترن هوایی کارآفرینی اثر دارن هاردی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی

معرفی کتاب ترن هوایی کارآفرینی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ علیرضا خاکساران و ویراستهٔ زهرا ماهری است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. فکر می‌کنید وقت، پول یا تجربهٔ لازم را برای شروع کسب‌وکارتان ندارید؟ پس این کتاب را بخوانید.

درباره کتاب ترن هوایی کارآفرینی

دارن هاردی باز هم شاهکار دیگری خلق کرده است! برای هر کسی که کسب‌وکار شخصی‌اش را مدیریت می‌کند یا قصد راه‌اندازی آن را دارد، خواندن این کتاب از نان شب هم واجب‌تر است.

دارن هاردی استاد مسلم کارآفرینی است! این کتاب پر از نکات هوشمندانه‌ای است که می‌توانید به سرعت از آن‌ها استفاده کنید.

برای موفقیت در تجارت باید پوست‌کلفت باشید، اهداف بزرگ در سر داشته باشید و به فرد ماهری تبدیل شوید. برای اینکه بهترین شوید، باید نزد بهترین‌ها آموزش ببینید. موفقیت در روح و جان دارن هاردی جریان دارد! اگر واقعاً قصد دارید موفق شوید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به قلهٔ موفقیت برسید.

برخی از شخصیت‌های بزرگ درخصوص این کتاب این‌چنین گفته‌‌اند:

«اکنون بهترین وقت برای تبدیل شدن به یک کارآفرین جسور است. دارن هاردی به تمام اصول ضروری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق اشاره می‌کند؛ اصولی مانند شجاعت، شور و اشتیاق، هدف، پشتکار، تفکر جسورانه و خیلی چیزهای دیگر که در مدرسه هرگز یادتان نمی‌دهند. این کتاب را باید پیش از قدم گذاشتن به وادی کارآفرینی بخوانید».

پیتر اچ. دیامندیس، مدیر عامل ایکس‌پرایز، رئیس سابق دانشگاه سینگیولَریتی، نویسندهٔ کتاب پرفروش فراوانی: آینده، بهتری از آنی است که تصور می‌کنید از نگاه نیویورک تایمز

«دارن هاردی داستان زندگی افراد بسیار موفق عصر ما را مطالعه کرده است. با آن‌ها مصاحبه کرده، از آن‌ها درس‌هایی یاد گرفته و عصارهٔ همهٔ این موارد را در یک کتاب جمع کرده است. صادقانه بگویم، بدون این کتاب، چطور می‌توانید به مدل ذهنی برخی از بزرگ‌ترین متفکران تجاری تاریخ دست پیدا کنید؟»

دیو لینیگر، بنیان‌گذار و رئیس معاملات ملکیِ RE/MAX

«این کتاب منبعی فوق‌العاده و ترکیبی بی‌نقص از مجموعه مدل‌های ذهنی و مهارت‌هایی است که باید برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق، آن‌ها را در خودتان پرورش دهید. همچنین به زبان ساده و در عین حال جذابی نوشته شده که نمی‌توانید از خیر خواندنش بگذرید. شفافیت، حس شوخ‌طبعی و سبک رُک‌گویی دارن در این کتاب باعث شد تا صفحات این کتاب را پشت هم بخوانم تا ببینم بعدش چی می‌شود. حتی اکنون که ۴۵ سال از شروع و مدیریت چند شرکت موفق می‌گذرد، همچنان مطالب جدیدی یاد می‌گیرم. حتماً این کتاب را بخوانید».

جک کنفیلد، نویسندهٔ کتاب پرفروش سوپ جوجه برای روح و اصول موفقیت

«دارن هاردی مأموریتی در پیش دارد. می‌داند از چه راهی باید به پیش بروید و آن‌قدر سخاوت‌مند است که راه و چاه این مسیر را با شما در میان می‌گذارد. پس به حرف‌هایش گوش جان بسپارید!»

ست گودین، نویسندهٔ کتاب فریب ایکاروس

«مسیر زندگی به مانند مسیر یک ترن هوایی است و به قول دارن، موفقیت هم همین‌طور است. من و دارن معتقدیم هر انسانی معیار خودش را از رسیدن به موفقیت دارد و برای اینکه متوجه شوید معنای موفقیت از نگاه شما چیست، یک عمر کار می‌برد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا موفقیت را بر اساس معیارهای خودتان تعریف کنید».

ماریا شرایور، نویسندهٔ شش عنوان پرفروش از نگاه نیویورک تایمز، روزنامه‌نگار برندهٔ جوایز پی‌بادی و اِمی، گویندهٔ ویژهٔ اخبار در شبکهٔ ان.بی.سی. و بانوی اول سابق کالیفرنیا

«آینده متعلق به کارآفرینان است و کتاب جدید دارن دستورعملی است که کارآفرینان بالقوه برای شروع و رشد شرکت‌شان و حفظ موفقیت در دنیای پرفرازونشیب و بی‌رحم کارآفرینی، به آن نیاز دارند».

رابرت کیوساکی، مدرس، کارآفرین، سرمایه‌گذار و نویسندهٔ کتاب پدر پولدار، پدر فقیر

«موفقیت سرنخ‌هایی به جا می‌گذارد. دارن هاردی نه تنها در سواری با ترن هوایی کارآفرینی به مرحلهٔ استادی رسیده، بلکه زندگی بزرگ‌ترین کارآفرینان حال حاضر را بررسی و با آن‌ها مصاحبه کرده و همراه‌شان وقت گذرانده است. به کسانی که می‌خواهند به بهترین شکل سوار ترن هوایی کارآفرینی شوند، توصیه می‌کنم حتماً این کتاب را بخوانند. این همان کتاب راهنمایی است که به شما کمک می‌کند ظرفیت بالقوهٔ خود را به منصهٔ ظهور برسانید و غول کارآفرین درون‌تان را بیدار کنید».

آنتونی رابینز، رئیس هیأت مدیرهٔ هفت شرکت خصوصی، از پرفروش‌ترین نویسندگان از نگاه نیویورک تایمز و مربی افزایش عملکرد فردی

«در حالی که صفحات این کتاب میخکوب‌کننده را ورق می‌زدم، ضربان قلبم تندتر می‌زد. دارن روحیهٔ کارآفرینی را بهتر از هر کس دیگری که دیده‌ام درک کرده و به دیگران منتقل می‌کند. ۲۵ سال است که کارآفرین موفقی هستم؛ ولی این کتاب مرا بیشتر از هر زمان دیگری هیجان‌زده و آگاه کرد. در اولین فرصتی که می‌توانید، این کتاب را بخوانید و از درس‌هایش استفاده کنید».

درک سیورز، مؤسس سی‌دی بیبی و نویسندهٔ کتاب هر چیزی که می‌خواهی

«شفافیت و بینشی که دارن هاردی در این کتاب ارائه می‌دهد می‌تواند هر کارآفرینی را که با مشکلات دست به گریبان است به کارآفرینی بسیار موفق تبدیل کند. دارن هاردی، در مورد مسائلی مانند اولویت‌بندی، تفویض اختیار و رهبری، برخی از بهترین رهیافت‌های موجود را ارائه کرده است. هر شخصی که دنبال موفقیتی بزرگ باشد باید این کتاب را در فهرست کوتاه کتاب‌هایی که باید بخواند، قرار دهد».

جان آساراف، کارآفرین، از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز و نویسندهٔ داشتن همه چیز و پاسخ

«کتاب جدید دارن هاردی، ترن هوایی کارآفرینی، نقشهٔ راهی برای کارآفرینان بلندپرواز است. شما را به سواری با این ترن می‌برد و با نهایت سرعت، از پستی و بلندی‌های آن می‌گذراند. مفاهیم دارن ثابت‌شده‌اند و استراتژی‌هایش بسیار ارزشمندند. این کتاب را بخرید و از سواری موفقیت خود لذت ببرید».

جفری گیتومر، نویسندهٔ کتاب کتاب قرمز رموز فروش موفق

«اگر قرار است سوار ترن هوایی کارآفرینی شوید، مطمئن شوید روی صندلی جلو نشسته‌اید. کسانی که رؤیای داشتن کسب‌وکار خود را در سر می‌پرورانند با کتاب جدید و ماجراجویانهٔ دارن هاردی بهترین سواری زندگی‌شان را خواهند داشت. بلیت‌تان را تهیه کنید».

گرنت کاردونه، نویسندهٔ کتاب پر فروش اگر اولی نیستید، آخری هستید از نگاه نیویورک تایمز، کارآفرین

«این کتاب همان چیزی است که به آن نیاز دارید. بیش از ۲۰ سال طول کشید تا مطالبی که دارن در این کتاب خلاصه کرده یاد بگیرم. این کتاب را بخوانید، یاد بگیرید و ببلعید. منحنی یادگیری‌تان را کوتاه می‌کند، به موفقیت‌تان شتاب می‌بخشد و روی شکوفایی‌تان در آینده تأثیر می‌گذارد».

دیموند جان، ستارهٔ شارک تنک و مؤسس و مدیر عامل فوبو

«اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چطور با عدم‌قطعیت در زندگی شخصی و کاری‌تان کنار بیایید، حتماً این کتاب را دو بار بخوانید. این کتاب را یک‌بار بخوانید تا از سواری‌تان جان سالم به در ببرید و بار دوم، از ابزارهایی استفاده کنید که دارن در اختیارتان قرار می‌دهد و از هیجان سواری‌تان لذت ببرید؛ چون وقتی از توانایی‌های جدیدتان استفاده کنید، همه چیز ترس کمتری دارد».

الکس مندوسیان، کارمند ارشد تعامل در MarketingOnline.com

«این کتاب آتش کارآفرینی‌تان را برافروخته می‌کند. اگر بخواهید، این کتاب، برای شروع کار و موفق شدن، ایده‌ها و انگیزه‌های لازم را به شما می‌دهد. بیشتر از این منتظر نمانید. این کتاب را بخوانید و به دنبال رؤیای‌تان بروید».

مارک سنبورن، نویسندهٔ کتاب پرفروش عامل فِرِد و اثر تکرار

«دارن هاردی در زمینهٔ اینکه چگونه یک کارآفرین فوق‌العاده باشید، یک متخصص پیشتاز جهانی است. این کتاب را بخوانید. علامت‌گذاری کنید. به دستوراتش عمل کنید و در این عرصه پیروز شوید».

رابین شارما، نویسندهٔ پرفروش کتابِ رهبری که هیچ عنوانی نداشت

«این کتاب پر از روش‌ها و تکنیک‌های عملی و اثبات‌شده‌ای است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا هزاران دلار و سال‌ها کار سخت را صرفه‌جویی کنید».

برایان تریسی، نویسندهٔ پیش به سوی ثروت

«الآن بهترین زمان برای کارآفرین شدن است و با کتاب جدید دارن، نقشه‌ای برای موفق شدن خواهید داشت. نه تنها نکات دارن در مورد اولویت‌بندی، تفویض اختیار و رهبری عالی‌اند، بلکه یاد می‌گیرید برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق واقعاً به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت، چطور بر مشکلات غلبه کنید و می‌فهمید برترین‌های جهان چه چیزهایی در مورد تحقق رؤیای‌شان می‌دانند».

جو پولیش، مؤسس شبکهٔ نبوغ

«شفافیت و بینشی که دارن هاردی ارائه می‌دهد می‌تواند هر کارآفرینی را که با مشکلات دست به گریبان است به کارآفرینی بسیار موفق تبدیل کند».

چیپ کانلی، مؤسس Joie de Vivre Hospitality و نویسندهٔ پرفروش کتاب‌های معادله‌های احساسی و اوج از نگاه نیویورک تایمز

«این کتابی است که صاحبان باهوش و بلندپرواز کسب‌وکارها باید بخوانند. دارن هاردی با استادی تمام توضیح می‌دهد در دنیای کنونی برای موفقیت در کسب‌وکار و زندگی‌تان به چه چیزهایی نیاز دارید و این کتاب نقشهٔ راهی برای شروع و بزرگ کردن رؤیای‌تان به شما می‌دهد تا بتوانید آن را به یک شرکت موفق تبدیل کنید. اگر می‌خواهید در مسیر این سواری احساسی به سوی ثروت جان سالم به در ببرید، همین حالا این کتاب را بخرید».

برندن برچارد، نویسندهٔ پرفروش کتاب پیام‌آور میلیونر از نگاه نیویورک تایمز

«این کتاب می‌تواند به هر کسی که همیشه دوست داشته کارآفرین باشد؛ ولی نمی‌داند از کجا باید شروع کند و انتظار چه چیزهایی را داشته باشد، کمک کند».

تونی هسیه، مدیر عامل زاپوس و نویسندهٔ کتاب پرفروش ارائهٔ خوشبختی از نگاه نیویورک تایمز

خواندن کتاب ترن هوایی کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کارآفرین‌ها پیشنهاد می‌کنیم. اگر واقعاً می‌خواهید یک کسب‌وکار موفق بسازید بدون اینکه خودتان را در این راه به کشتن دهید، این کتاب مختص شماست

بخشی از کتاب ترن هوایی کارآفرینی

«اگر بگویم آدم سخت‌کوشی هستم، حقیقت را کتمان کرده‌ام. پسر مربی فوتبالی هستم که فکر و ذکرش موفقیت است، آموزش دیده‌ام، تمرین کرده‌ام و تهدید شده‌ام که سخت کار کنم و در بازی زندگی هر چه دارم رو کنم. برای سخت کار کردن عزمم را جزم می‌کردم، گریه و زاری و عذر و بهانه‌ای هم در کار نبود و هر کاری که لازم بود انجام می‌دادم. وقتی نوجوان بودم متوجه شدم این ویژگی برایم مزیتی است. در هر چیزی که بر سر آن رقابت می‌کردم هرگز باهوش‌ترین یا بااستعدادترین فرد نبودم، چه در گرفتن نمرات درسی، چه در ورزش یا چه در فروش. ولی رقابتی‌تر و سخت‌کوش‌تر از هرکسی بودم. کار مثل یک نشان افتخار به لباسم آویخته بود. با نیرویی که هیچ‌چیزی جلودارش نبود می‌توانستم به بیشتر اهدافی که داشتم برسم.

وقتی سی‌وپنج ساله بودم، تقریباً به تمام اهدافم رسیده بودم؛ ولی داشتم خودم را می‌کشتم. فقط و فقط کار می‌کردم. آن نیرویی که هیچ‌چیزی جلودارش نبود به نیروی افسارگسیخته تبدیل شده بود. شب‌ها، آخر هفته‌ها، دوستی‌ها، تعطیلات و تقریباً همه چیزم را فدای کار کرده بودم.

ولی وقتی با بزرگانی مثل ریچارد برانسون، تونی هاک و دونالد ترامپ برای مجلهٔ موفقیت مصاحبه کردم، حتی با وجود اینکه مثل اسب کار می‌کردم، با هر معیار موفقیتی که استفاده کردم، هر سه نفرشان در عرصهٔ موفقیت بدجوری از من جلوتر بودند. آن‌ها از من ثروتمندترند و تأثیر بیشتری روی دنیا می‌گذارند و با این حال، نسبت به من آزادی و زمان بیشتری برای لذت بردن از ثمرهٔ تلاش‌شان دارند. وقتی همان ابتدا این چیزها را متوجه شدم، باید اقرار کنم که این اطلاعات مرا عصبانی کرد.

شکی نیست نسبت به زمانی که برانسون در جزیرهٔ خودش می‌گذراند، زمان کمتری برای تفریح در ساحل اختصاص داده‌ام، نسبت به ترامپ زمان کمتری را در زمین گلف می‌گذرانم و شکی نیست که نسبت به تونی هاک، زمان کمتری برای علایق شخصی، خانواده و دوستانم صرف می‌کنم.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

فاطمه زهرا
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

سلام، من هنوز این کتاب رو مطالعه نکردم. میخواستم بدونم این همون کتاب دیوانگان ثروت ساز هست که در ایران با دو عنوان چاپ شده؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بگذارید این‌طور بگویم: اگر تمام اطرافیان‌تان از رفتار و کردارِ شما خشنودند؛ یعنی کار خارق‌العاده‌ای نمی‌کنید.
کاربر ۵۴۵۵۲۴۶

حجم

۴۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۴۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

قیمت:
۱۴۲,۰۰۰
۷۱,۰۰۰
۵۰%
تومان