دانلود و خرید کتاب شغل پدر سرژ شالاندون ترجمه مهستی بحرینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شغل پدر اثر سرژ شالاندون

کتاب شغل پدر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شغل پدر

کتاب الکترونیکی «شغل پدر» نوشتهٔ سرژ شالاندون با ترجمهٔ مهستی بحرینی در انتشارات نیلوفر چاپ شده است. شغل پدر در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در همان سال، جایزه‌ٔ Prix Du Style را از آن خود کرد. سرژ شالاندون همچنین جایزه‌ٔ بزرگ رمان فرهنگستان فرانسه و جایزه‌ٔ مدیسی را دریافت کرده است.

درباره کتاب شغل پدر

شغل پدر داستان زندگی کودکی به نام امیل شولان است که تمام زندگی‌اش زیر سایه‌ٔ پدری مبتلا به پارانویا و هیستری تباه شده است. پدر امیل مردى همه‌کاره و در‌واقع هیچ‌کاره است، او ادعا مى‌کند کشیش، چترباز، مأمور مخفى و دروازه‌بان و … است اما به‌راستی هویت واقعى او چیست؟ این داستان در زمان جریان‌های مربوط به شارل دوگل، رئیس‌جمهور فرانسه می‌گذرد. پدر امیل شولان که به آنارشیست‌ها پیوسته و فکر کشتن شارل دوگل را در سر می‌پروراند، شولان را نیز با وجود کوچکی در جریانات سیاسی دخیل می‌کند.

کتاب شغل پدر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به ادبیات فرانسه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شغل پدر

«همیشه از خودم میپرسیدم چه چیز ناجورى در زندگى‌مان وجود دارد؟ هیچکس به خانه‌مان نمى‌آمد، هیچ وقت. پدر قدغن کرده بود. هرگاه کسى زنگ در را مى‌زد، دستش را بلند می‌کرد تا ما را به سکوت وا دارد. منتظر مى‌ماند تا آن که پشت در بود، منصرف شود و به صداى پایش در راه پله‌ها گوش مى‌داد. پس از آن کنار پنجره مى‌رفت، پشت پرده پنهان مى‌شد و پیروزمندانه او را که داشت از کوچه‌مان دور مى‌شد، نگاه مى‌کرد. هیچ یک از دوستانم اجازه نداشتند که از درِ خانه‌مان تو بیایند. و هیچ یک از همکاران مادر. همیشه تنها ما سه تا در آپارتمان بودیم. حتى پدربزرگ و مادربزرگم هیچ وقت به آنجا نیامدند.»

نظرات کاربران

عبدالی امید
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

کتابی عجیب و تلخ

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
۴۰,۸۰۰
۲۰%
تومان