دانلود و خرید کتاب طراحی اصولی فروشگاه و مرچندایزینگ حسن سلطانی صفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی اصولی فروشگاه و مرچندایزینگ اثر حسن سلطانی صفت

کتاب طراحی اصولی فروشگاه و مرچندایزینگ

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طراحی اصولی فروشگاه و مرچندایزینگ

کتاب طراحی اصولی فروشگاه و مرچندایزینگ نوشتهٔ حسن سلطانی صفت است. انتشارات آفتاب گیتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب طراحی اصولی فروشگاه و مرچندایزینگ

خرده‌فروشان و فروشندگان می‌توانند تصمیمات خرید مشتریان را تحت‌تأثیر قرار دهند. اولین کار در این راستا ایجاد محیطی است که بتواند حواس پنجگانه را تحریک کند. آن‌ها در طراحی محیط فروشگاه خود زیرک هستند، ولی همچنان به‌دنبال راهی‌اند که بتوانند تجربهٔ خوشایندی را در مشتری ایجاد و کاری کنند که این تجربه تا مدت‌ها در ذهن و قلب مشتری ماندگار باشد. با راهکارهای استراتژیک، خرده‌فروشان به ایجاد یک محیط جذاب اقدام می‌کنند و امیدوارند که مشتری مدت‌زمان طولانی‌تری در فروشگاه بماند و پول بیشتری خرج کند. با نشانه‌های مختلف در فروشگاه می‌توان افکار، احساسات و رفتارهای مشتریان را تغییر داد. ازآنجاکه فروشندگان می‌توانند نشانه‌های استفاده‌شده در فروشگاه را تغییر دهند و همین‌طور می‌توانند تک‌تک فاکتورهای درون فروشگاهی را به‌منظور تعیین اینکه کدام فاکتور بیشترین تأثیر را بر روی مشتری دارد، به‌طور تجربی امتحان کنند، از بازارپردازی بهره می‌برند.

بازارپردازی درون فروشگاهی یک فرایند است که به‌منظور هدایت مشتریان در یک نظم منطقی به داخل فروشگاه، ترغیب آن‌ها به توقف در نقاط برنامه‌ریزی شده و امیدواربودن به سفارش‌گرفتن از آن‌ها استفاده می‌شود. اگر از خریداران پرسیده شود که چرا فروشگاه مورد علاقهٔ آن‌ها باید جایگاه رفیعی از این لحاظ داشه باشد، احتمالاً توضیح خواهند داد: یک فضای راحت برای خرید و پیداکردن آسان محصولات موردنیاز و علائم روشن و اطلاعات واضح که تا چه حد باعث ترغیب آن‌ها به خرید می‌شود و هر یک از این پاسخ‌ها شواهدی از بازارپردازی بصری درون فروشگاهی هستند. بازاریابی خرده‌فروشی در مسیر تکامل الگوی تغییر از رویکرد محصول محور به رویکرد مشتری‌محور است؛ با تأکید خاص بر فهم این نکته که مشتریان چگونه از علاقه‌مند محصول به خریدار محصول تبدیل می‌شوند. در واکنش به این نکته بازاریابی خریداران و بازاریابی درون‌فروشگاهی به وجود آمد.

با مطالعهٔ کتاب طراحی اصولی فروشگاه و مرچندایزینگ، در این مورد بیشتر بدانید.

خواندن کتاب طراحی اصولی فروشگاه و مرچندایزینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد خرید و فروش پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان