دانلود و خرید کتاب بازاریابی پویا فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی پویا اثر فیلیپ  کاتلر

کتاب بازاریابی پویا

معرفی کتاب بازاریابی پویا

کتاب بازاریابی پویا؛ رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و دیپاک سی. جین و سویت مسینسی و ترجمهٔ بهمن فروزنده است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی پویا

اینترنت، جهانی‌شدن و تشدید رقابت بین بنگاه‌ها، دگرگونی بازارها و تغییر شرایط کسب‌وکار را در پی داشته است. واقعیت این است که بازاریابی متداول با این دگرگونی‌ها و تغییرات همراه نبوده است. در جهان امروز محصولات به حد وفور یافت می‌شوند. آنچه نایاب و اندک است، مشتری است. بنابراین، برای رویارویی با واقعیت‌های نوین، بازاریابی به بازبینی و تعریف دوباره نیاز دارد. کتاب بازاریابی پویا؛ رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی این نقش انتقالی را برای بازاریابی و برای هر سازمانی که در بازار مشتری‌سالار و فن‌آورمحور رقابت می‌کند، برعهده گرفته است. بازاریابی پویا، رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی فراخوان بازنگری اساسی در راهبرد کلان برای فایده‌یابی، فایده‌زایی و فایده‌رسانی به مشتریان در مکان و فضای بازار است. در کتاب بازاریابی پویا ابزار اجرایی، یک الگوی بازاریابی نوین است که مؤلفان کتاب نام بازاریابی فراگیر (Holistic marketing) ـ مفهوم پویایی که برگرفته از اتصال الکترونیکی و تعامل میان شرکت‌ها، مشتریان و شرکاست ـ را بر آن نهاده‌اند. در الگوی جدید برای رسیدن به ارتباط بلندمدت مطلوب و موفق میان همهٔ افراد ذی‌نفع، بهترین‌های بازاریابی اقتصاد آنالوگ با قابلیت‌های نوین بازاریابی اقتصاد دیجیتالی در هم ادغام شده است. ویژگی بارز کتاب بازاریابی پویا، استفاده از الگوی جدیدی به نام بازاریابی فراگیر است. در این الگو به‌طور خلاصه فایده با سه نگرش مختلف فایده‌یابی، فایده‌زایی و فایده‌رسانی و مدیریت فعالیت‌ها نیز از سه دیدگاه مختلف تقاضا، منابع و شرکا بررسی شده است. هدف از این رویکردها ایجاد محصولات بازارپسند، معماری کسب‌وکار، مدیریت فعالیت‌های بازاریابی و سامانه‌های عملیاتی است که با سودآوری همراه باشد.

مؤلفان این کتاب فیلیپ کاتلر، استاد برجستهٔ بازاریابی بین‌المللی اس‌سی‌جانسون در مدرسهٔ عالی مدیریت کلاگ دانشگاه نورت وسترن شیکاگو، دیپاک سی. جین، رئیس مدرسهٔ عالی مدیریت کلاگ و سویت مِسینسی، استاد بازاریابی مدرسهٔ عالی بازرگانی ساسین دانشگاه چولالانگ کورن بانکوک در تایلند هستند.

خواندن کتاب بازاریابی پویا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ کتاب بازاریابی پویا، رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی فرصتی است پیش‌روی همهٔ اهالی کسب و کار و به‌ویژه مدیران، پژوهشگران، اندیشمندان، کارشناسان و دانشجویان تا دانش، آگاهی و بینش خود در حوزهٔ بازاریابی را با نگاهی بس متفاوت تجربه کنند.

بخشی از کتاب بازاریابی پویا

«اقتصاددانان عقیده دارند بازار، خود بهترین سازوکار اختصاص منابع است، مشروط بر اینکه اطلاعات کامل و نظام‌مند و در کنار آن، برابری قدرت و تحرک بازار بین هر یک از عوامل بازار وجود داشته باشد. هر چند این مفروضات همیشه در دنیای واقعی وجود ندارد. فروشندگان در بیشتر اوقات در مقایسه با مصرف‌کنندگان به اطلاعات بهتری دسترسی دارند. در این شرایط اطلاعاتی که به مشتریان می‌رسد، به‌طور نسبی ناقص است. اطلاعات در اختیار بازاریاب است و او آغازگر مبادلات است. نتیجهٔ این امر یک رقابت انحصاری است که در آن فروشندگان تعیین‌کنندهٔ شرایط هستند و مصرف‌کنندگان فقط می‌توانند به عواملی نظیر اعتبار نام تجاری، شهرت شرکت و تبلیغات پایان‌ناپذیر تکیه کنند.

فناوری‌های دیجیتالی در حال تغییر دادن این نامتقارنی اطلاعات و توزیع قدرت است. اینک به دلیل موانع اندک ورود، بر تعداد فروشندگانی که در فضای مجازی بازار شرکت می‌کنند، اضافه می‌شود و مشتریان بیشتری نیز می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را دربارهٔ کالا، خدمات یا شرکت به‌دست آورند. این اطلاعات به حد وفور و ارزان‌قیمت وجود دارد.

شرکت‌ها و مشتریان، هر دو از این انقلاب اطلاعاتی بهره‌مند می‌شوند؛ شرکت‌ها با تدارکات الکترونیکی قادرند قیمت عرضه‌کنندگان مختلف را با هم مقایسه کنند و به این ترتیب، هزینه‌های خرید خود را کاهش دهند. این شرکت‌ها با راه‌اندازی اکسترانت با عرضه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان خود، می‌توانند هزینه‌های سفارش، معامله و پرداخت را کاهش دهند. آنان برای ارزیابی عرضه و تقاضا از توانمندی بیشتری برخوردار شده‌اند و آنها پس از این ارزیابی می‌توانند برای تعدیل قیمت و برون‌دادهای خود از محاسبهٔ عددی (الگوریتم) پویایی استفاده کنند که نتیجهٔ آن مدیریت بهتر و کاراتر منابع است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۵۰%
تومان