دانلود و خرید کتاب تشکیلات انقلابی سعید سعادتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تشکیلات انقلابی اثر سعید سعادتی

کتاب تشکیلات انقلابی

نویسنده:سعید سعادتی
انتشارات:انتشارات سدید
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تشکیلات انقلابی

کتاب تشکیلات انقلابی نوشتۀ سعید سعادتی در انتشارات سدید به چاپ رسیده است. این کتاب نکاتی را که برای راهبری تشکیلات اسلامی و انقلابی لازم هستند و به‌عنوان بستری برای رویش امت واحده در نظر گرفته می‌شوند، تبیین می‌کند.

درباره کتاب تشکیلات انقلابی

زندگی اجتماعی بشر، هیچ‌گاه خالی از تشکیلات نبوده و انسان همواره به فراخور نیازهای خود، از تشکیلات استفاده کرده است. تاریخ سازمان‌دهی‌ها و تشکل‌ها، همپای تاریخ بشر است؛ زیرا انسان موجودی اجتماعی است. تشکیلات انقلابی یک جریان اهل ایمان و عمل است که برای حق حرکت می‌کند و با جبهۀ باطل همواره در مبارزه است. این مسیر، کار جمعی و سازمان‌دهی نیاز دارد و به‌ همین علت، تشکیلات نقش مهمی در آن دارد. کتاب تشکیلات انقلابی سعی بر آن دارد تا نکاتی را که برای راهبری تشکیلات اسلامی و انقلابی ضروری هستند، تبیین نماید.

ارائۀ الگوی عملی ادارۀ جامعه بر اساس مبانی اندیشه‌ای و ارزشی انقلاب اسلامی موضوع این کتاب است. نویسنده با استفاده از منابع اسلامی و سخنان بزرگان انقلاب اسلامی، به تبیین ضرورت و جایگاه این موضوع و همچنین آسیب‌ها و فواید و سایر وجوه آن پرداخته است.

کتاب تشکیلات انقلابی در ۵ فصل نوشته شده و هر فصل به چندین زیرفصل تقسیم شده که عنوان «خشت» برای آن‌ها در نظر گرفته شده است تا این نکته را یادآور شود که با روی هم قرار دادن هر خشت می‌توان به تشکیلات هم‌طراز انقلاب رسید.

فصل اول کتاب، کلیات، ضرورت و اهداف تشکیلات انقلابی نام دارد. در این فصل خشت‌هایی همچون آینده تشکیلات اسلامی، ارتباطات در تشکیلات، وحدت و یگانگی در مدیریت تشکیلاتی و سازمان‌دهی آن‌ها مطرح شده است.

فصل دوم، اصول و ارزش‌های حاکم بر تشکیلات انقلابی نام دارد. در این فصل کلیدواژه‌هایی همچون خدامحوری، تولی و تبری، ولایت‌پذیری، صبر و … که مورد نیاز تشکیلات هستند، تشریح شده‌اند.

فصل سوم، شاخصه‌ها و ویژگی‌های تشکیلات انقلابی نام دارد. در این فصل به موضوع رسیدن به شکل درست تشکیلات پرداخته شده است. فصل چهارم رسالت و نقش تشکیلات انقلابی نام دارد و آن را به‌عنوان زمینه‌سازی برای ظهور در نظر گرفته است.

فصل پنجم و آخر کتاب تشکیلات انقلابی، بررسی موانع و آسیب‌شناسی تشکیلات انقلابی نام دارد. در این فصل برای هرکدام از موانع، مثال‌هایی مطرح شده است. آسیب‌هایی همچون تفرقه، پراکندگی، غفلت، التقاط، عوام‌زدگی و سایر معضل‌هایی که امکان دارد یک تشکل انقلابی را مسموم نماید. در کنار آن، راه‌های برون‌رفت از هر آسیب نیز مشخص شده است.

خواندن کتاب تشکیلات انقلابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران تاریخ انقلاب اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان