دانلود و خرید کتاب مدرسه عشق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدرسه عشق اثر موسسه فرهنگی هنری سبل‌الاسلام

کتاب مدرسه عشق

معرفی کتاب مدرسه عشق

کتاب مدرسه عشق به کوشش موسسه فرهنگی - هنری سبل‌الاسلام و با مشارکت سازمان بسیج دانشجویی - انتشارات سدید به چاپ رسیده که اطلاعات سودمندی را در رابطه با بسیج دانشجویی و مبانی آن در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره کتاب مدرسه عشق

طبق فرمودهٔ مقام معظم رهبری، شکل‌گیری نیروی بسیج و تربیت و پرورش بسیجیان، در حقیقت فتح‌الفتوح حضرت امام خمینی (ره) به شمار می‌آید. بسیجیان چه در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، چه در طول سال‌های جنگ تحمیلی و چه در سال‌های پس از جنگ تا کنون، وظایف فرهنگی، سیاسی و نظامی مهمی را به عهده داشته‌اند. برای این‌که با فرهنگ بسیجی و دستاوردهای ارزشمند بسیجیان آشنا شوید، چه بهتر که همین حالا با کتاب مدرسه عشق همراه شده و تا انتها با این اثر همراه باشید.

کتاب پیش روی سه فصل کلی را شامل می‌شود. فصل اول ابتدا اهمیت جهاد را در دنیای اسلام تحلیل کرده و آرمان‌های امت اسلامی را به مخاطبان گوشزد می‌کند. در فصل دوم، دانشجویان بسیجی و مشخصه‌های ایشان مورد توجه بوده‌اند. بصیرت لازم برای یک بسیجی و آگاهی وی نسبت به  دین، موضوعاتی هستند که در این فصل به آن‌ها پرداخته شده. پرداختن به معنویت و مهارت‌هایی که یک بسیجی باید در خود پرورش بدهد، در همین بخش از کتاب مطرح شده‌اند.

در فصل سوم به این موضوع اشاره شده که دانشجویان بسیجی چه رسالتی به عهده دارند و باید برای تحقق چه اهدافی تلاش کنند. رسالت‌های این قشر از جامعه ابعاد گوناگون سیاسی، فرهنگی و... برخوردار است که در فصل حاضر به‌تفصیل به تمامی آن‌ها پرداخته شده است. در صفحاتی از کتاب مدرسه عشق، ضرورت بهره‌گیری از تکنولوژی در راه گسترش علم توجه شده و توصیه‌هایی در این باره به خوانندگان ارائه شده است. 

رسالت‌هایی که داشنجویان بسیجی در داخل مرزهای ایران به عهده دارند و رسالت‌های ایشان در مجامع بین‌المللی موضوع دیگری است که در همین اثر مورد واکاوی قرار گرفته. آرمان‌خواهی و پیش رفتن به سوی سازندگی، محوریت بخش‌های پایانی کتاب را به خود اختصاص داده‌اند.

کتاب مدرسه عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به‌عنوان یک بسیجی مشغول فعالیت هستید یا می‌خواهید با اصول و مبانی مورد نظر بسیجیان بیشتر آشنا شوید، خواندن کتاب مدرسه عشق را به شما توصیه می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدرسه عشق

«جای این پرسش وجود دارد که چرا حماسهٔ بسیج نظامی در عرصه‌های جدید سیاسی، علمی و فرهنگی تکرار نشد؛ در پاسخ به این سوال امور زیادی به ذهن می‌رسد؛ شاید به این دلیل باشد که در بسیج نظامی بسیجیان از خود گذشته و با حضور در جبهه، آمادهٔ شهادت بودند و همین امر باعث می‌شد که از تمام تعلقات مادی دنیا رها شوند و با اخلاص کامل ایفای نقش کنند. در حالی که در عرصه‌های دیگر بسیج، شهادت‌طلبی و در نتیجه رهایی از مادیات به صورت کامل وجود ندارد. شاید به این دلیل باشد که در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و علمی، شناخت سنگر، شناخت دشمن، آشنایی با سلاح و استفاده از آن بسیار دشوار و پیچیده است. 

شاید غفلت از دستورات و پیام‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری که با دقت و صراحت، وظایف اصلی بسیجیان در عرصه‌های جدید را ترسیم و یادآوری کرده‌اند، موجب توفیق اندک شده است و شاید این عرصه‌های جدید تنگهٔ احد انقلاب اسلامی باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان