دانلود و خرید کتاب علم فروش دیوید هافلد ترجمه بهاره دانش دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علم فروش اثر دیوید هافلد

کتاب علم فروش

نویسنده:دیوید هافلد
ویراستار:عباس احمدی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب علم فروش

کتاب علم فروش نوشتهٔ دیوید هافلد و ترجمهٔ بهاره دانش دوست است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد فروش و بازاریابی برای هر نوع کسب‌وکاری است.

درباره کتاب علم فروش

کتاب علم فروش درمورد راهبرد‌های اثبات‌شده برای معرفی محصولات - خدمات، ‌‌تأثیرگذاری بر ‌‌تصمیم‌گیری مشتریان و عقد قرارداد سخن گفته است. این اثر نوشتهٔ دیوید هافلد و سرشار از توصیه‌های سودمند در زمینهٔ فروش و بازاریابی برای هر نوع کسب‌وکار است. این کتاب حاوی روایت‌های واقعی دربارهٔ موقعیت‌های موفقیت‌آمیز فروش در رشتهٔ مدیریت بازرگانی است. علم فروش می‌تواند گنجینه‌ای بی‌نهایت گران‌بها برای هر کسی باشد که می‌خواهد در محیط تجاری پرغوغای این روزها پیروز شود. سال‌ها است که فروش از حوزه‌های همتای خود در دنیای مدیریت بازرگانی مانند بازاریابی، تولید، نیروی انسانی و تأمین مالی عقب مانده است. هر سال، سرمایه‌های هنگفتی برای پژوهش در این حوزه‌های کسب‌وکار تزریق می‌شود، اما علم فروش متأسفانه شتاب چندانی در مسیر دانشگاهی نداشته است. شاید به همین دلیل حدود ۴۵ درصد از فروشندگان حرفه‌ای در عرصهٔ بازاریابی کسب‌وکار خود قادر نیستند به هدف‌های عددی خود روی کاغذ برسند.

دیوید هافلد در کتاب «علم فروش» قصد دارد تا نتیجهٔ ۶ سال تحقیقات گستردهٔ خود در زمینهٔ راهبرد‌های اثبات‌شده برای معرفی محصولات - خدمات، ‌تأثیرگذاری بر ‌تصمیم‌گیری مشتریان و عقد قرارداد را در اختیارتان قرار دهد؛ همچنین شما را به اهدافتان در بازاریابی کسب‌وکار برای جذب مشتری و فروش برساند و در پایان، تواناییتان را برای تأثیرگذاری و نفوذ به ذهن و قلب مخاطبان بهبود ببخشد. در کتاب حاضر، یک رویکرد انقلابی در فروش و بازاریابی بر مبنای شواهد علمی ارائه شده است که به میزان فروش خدمات - محصولات و موفقیت کسب‌‌وکارها کمک می‌کند. علم فروش با ترکیب چند شاخه از جمله روان‌شناسی اجتماعی، علوم عصب‌شناسی و اقتصاد رفتاری به شما نشان می‌دهد که چگونه شیوه‌های فروش را با فرایند مغزی انسان برای تصمیم به خرید هم‌راستا کنید. این کتاب بر شواهدی استوار است که پلی میان علم فروش و موقعیت‌های واقعی فروش برای کارشناسان مدیریت بازرگانی و صاحبان کسب‌وکار می‌سازد.

خواندن کتاب علم فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد فروش و بازاریابی برای هر نوع کسب‌وکاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب علم فروش

«به دلیل اهمیت فروش، من به دنبال پاسخ‌های واقعی هستم، سیستم‌های فروش مختلف را مطالعه‌ می‌کنم، و اُمیدوارم موردی را بیابم که مبتنی بر شواهد باشد. با این حال، ‌در حالی که به بررسی روش‌های‌ بی‌شمار تدریس شده توسط شرکت‌ها و مربیان فروش شناخته شده‌ می‌پردازم، بسیار دلسرد‌ می‌شوم. اگرچه هر نظام آموزشی متعهد‌ می‌شود که درست یا "بهترین!" است، هیچ یک به ارائه شواهد قاطع برای حمایت از این ادعاها‌ نمی‌پردازند.

پس از چندین سال بررسی این روش‌های فروش، تصمیمی‌ می‌گیرم که ‌تقریباً در آن زمان غیرعاقلانه به نظر‌ می‌رسد. با وجود موفقیت، تصمیم‌ می‌گیرم از نو شروع کرده و هر ایده‌ای که در مورد فروش دارم کنار بگذارم. با پذیرفتن این باور که اگر بتوانم چرایی و چگونگی تصمیم‌گیری برای خرید چیزی را کشف کنم به شک و تردیدِ سالم دست‌ می‌یابم،. می‌توانم از این مورد به عنوان راهنما برای تعیین این موضوع استفاده کنم که کدام راهبرد‌های فروش موثرتر از بقیه هستند.

‌در حالی که به آغاز مأموریتی‌ می‌پردازم که ‌تقریباً انجام آن یک دهه طول کشید، مشخص نیست که کجا به دنبال پاسخ‌ها بگردم. بنابراین از مهارت‌های تحقیق که حین کار بر روی پایان‌نامه ارشد در خصوص ارتباطات غیرکلامی کسب کرده‌ام استفاده‌ می‌کنم و به تحلیل فعالیت‌ها و رفتارهای بسیار‌ می‌پردازم که فروشندگان به طور منظم درگیر آن بوده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان